2014-07-25, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Små händer då...jag har ju NÄSTAN 17 (så slipper vi alla unbelivers) och når gott och väl runt.

hmmm jag har stora händer också kanske som fötterna...
Nä jag tänker inte bevisa det inte i den här tråden i alla fall.

En fråga till: "smärtsamt hård erektion"?
hur ofta mäter du om du kommit fram till det och varför gör din "megaerektioner ont"?

Det enda som smärtar där nere är väl Blueballs då och då?

Jag har hyfsat stora händer, i paritet med människor i min närhet som är >190 cm, själv kortare än så.

Smärtsam erektion, tänk dig att du runkat i 1h utan att komma. Kuken är som ett järnspett och har noll böjlighet.
Citera
2014-07-25, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swamp.thing
Och varför skulle jag oroa mig om storleken på den? Det är som om jag suttit och oroat på att jag var född med en viss skostorlek. Dvs helt onödigt - t.om lite korkat skulle jag vilja säga.

Att ha ett paket som förmodligen ingen kvinna har som en preferens eller kan få någon direkt sexuell njutning av skulle jag inte kalla "korkat" att må dåligt över, sex är trots allt en stor del av våra liv.
Jag måste dock ge dig cred som inte mår dåligt över det.
Citera
2014-07-25, 16:17
Medlem
Split-eds avatar
17 lång och 14 omkrets, vart hamnar det på skalan?
Citera
2014-07-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
17 lång och 14 omkrets, vart hamnar det på skalan?

http://5sizes.wordpress.com/sizes/
Citera
2014-07-25, 22:03
Medlem
Jellohs avatar
Jag följer den svenska normalkurvan dvs. slutat noija om kukstorlek och börjat noija om leverstorlek....vilket tyder på att jag använt båda mer än genomsnitts"snällakillenmedlitenkuk" på fb....
Citera
2014-07-25, 23:59
Medlem
Här har ni en bild på en galet stor sak, tydligen 8.75inch(22cmish) och 6.5inch omkrets(16.5cm)
http://imgur.com/a/vBdpX Fråga mig inte hur jag hamnade där

Om jag ska vara ärlig skulle jag inte vilja ha en så stor sak.
Citera
2014-07-26, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Om jag ska vara ärlig skulle jag inte vilja ha en så stor sak.

Mja, inom 18-20x14-16 verkar vara "perfekt" enligt dom flesta kvinnorna på kvinnoberikade forum och kontaktsidor.
Så den är ju bara lite över, hellre den pjäsen än en liten medelkuk.
Senast redigerad av Mlkehunt 2014-07-26 kl. 01:58.
Citera
2014-07-26, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Mja, inom 18-20x14-16 verkar vara "perfekt" enligt dom flesta kvinnorna på kvinnoberikade forum och kontaktsidor.
Så den är ju bara lite över, hellre den pjäsen än en liten medelkuk.
Men antalet kukar över den storleken lär ju inte vara särskilt många oavsett vad man hör av folk, och om din analys av kvinnors preferenser stämmer så Yay för mig!
Citera
2014-07-26, 11:36
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FliegerFaust
20 cm lång en bra dag (smärtsamt hård erektion), 16,5 cm omkrets (når inte runt med tumme+pekfinger, blir 1-2 cm avstånd mellan fingertopparna).
Det är bara att erkänna att du har mätt fel och även har väldigt korta fingrar vilket är orsaken till varför du inte når runt.
Citera
2014-07-27, 01:45
Medlem
Ok missförstå mig inte nu. Man kan inte räkna med acceptans av kvinnor.
Det låter lite pessimistiskt men har inget med kvinnors inställning
till den manliga penisstorleken att göra. Kvinnor vet helt enkelt inte hur en penis ser ut. Det är märkligt att genomsnittskvinnan träffar fler partners än män och ändå inte jar grepp om det. Har de sex med
dildos eller ögonbindel? Ler. Saken är relativt enkel. Kvinnor har inget
begrepp om kul volym.Dvs vad som är normal kukstorlek eller extremt
övermått t.ex. Många män som ligger på porrfilms nivå så att säga skulle aldrig få ligga på deras kukstorleksmerit. Inga svarta killar heller. De har helt enkelt för små snoppar. Undersökningar visar på
att endast 0.01 procent av den manliga befolkningen ungefär av alla män och det här gäller volymen
för svarta män också i stort sätt har en oenis som kommer upp över säg 350 cc i volym. Det motsvarar ungefär kanske en pitt på 18 cm och 15.8 cm i omkrets i medel. Det är typ 1 på 10 000. De flesta kvinnor
skulle anse att en kuk med medelmått 16 cm och kanske 18 i rot och 15 vid ollonet och en längd på 19- 21 är stort. Redan där ser man att megakukarna dvs de med ballar som Porrstärnorna på TV volymmässigt aldrig skulle få sig ett ligg.

Fördelen med detta missförstånd är ju förståss att i princip hela den manliga befolkningen kan vara lugn. Ingen annan man jar heller tillräckligt stor och det är alltså inget att vara ledsen för om en kvinna i sexannonsen akriver. Vänligen respektera att jag bara söker män med ....och så den där storleken som inte finns på riktigt.

Kvinnor är inte så matematiska helt enkelt. En svensk kvinna
på semester i Frankrike kan lämna 1000 spänn när hon handlar ett tuggummi. De ser inte siffror på samma sätt.
Citera
2014-07-27, 01:54
Medlem
Vad jag menar är att det finns gott om killar med 20 cm snoppar som är
smala och det finns burktjocka killlar med riktigt korta.

Ytterst få uppfyller båda kriterier och därmed en stor kuk.
Citera
2014-07-28, 11:27
Medlem
DickyTickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wadiwad
Vad jag menar är att det finns gott om killar med 20 cm snoppar som är
smala och det finns burktjocka killlar med riktigt korta.

Ytterst få uppfyller båda kriterier och därmed en stor kuk.

Frågan är egentligen vad är en stor kuk? Medelsvenssons kuk ligger på 15,7 om jag inte minns fel men jag tror att snittdasen bland killar under 35 år ligger mer mot 17-18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in