2015-07-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Skulle tro att det är extremt ovanligt att det blir ett problem. Men synd då.
Hon ville ju bara vara taskig. Dålig barndom som hon inte har bearbetat tydligen. En tjej sa jag hade för liten men det är inte sant. Varför ska man bry sig om man är 190 cm lång och någon säger man är för kort? Jag vill inte gå ut med min storlek men om vi säger jag är 16 och någon säger att hon inte känner något. Varför ska man bry sig? Det är över medel och samma sak som att säga att jag är för kort om jag är 190 cm lång.
Citera
2015-07-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Precis vid eller under medlet, beroende på studie.
Något som dom flesta kvinnorna inte föredrar, 16-20x14-16 verkar vara dom optimala måtten för majoriteten.
Jag har hört att medel är 12,9 i Europa när någon annan mätt och det tror jag på. Finns nog många som vill klaga på dig men det är bara skitsnack.
Citera
2015-07-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
14cm omkrets känns som en okej storlek, själv har jag 15.5 och blev i mars dissad för det vilket känns sådär när man redan har problem med att träffa tjejer.

Hahaha Poor thing. Blir inge oskuldspräckande för dig med den där brandslangen. Prova en 4-barns morsa med slapp bäckenmuskelatur och glid.
Citera
2015-07-15, 13:10
Medlem
wastedandlazys avatar
Läste precis att man bör ha längre kuk om man är lång annars känns den ju extra liten.

Nån som kan hitta statistik på genomsnitt och optimal längd sett till kroppslängd
Har inte hitta nåt
Citera
2015-07-18, 18:07
Medlem
Mr-Sherlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
Läste precis att man bör ha längre kuk om man är lång annars känns den ju extra liten.

Nån som kan hitta statistik på genomsnitt och optimal längd sett till kroppslängd
Har inte hitta nåt

Bullshit? Men borde väl iofs vara så att om man är stor och lång är också kuken längre. Allt blir ju större liksom?
Citera
2015-07-18, 20:05
Medlem
xkants avatar
Har 19x15 cm. Helt ok har jag hört.

http://forumbilder.se/EBUIA/34
Senast redigerad av xkant 2015-07-18 kl. 20:09.
Citera
2015-07-18, 21:50
Bannlyst
Den där är knappast 19*15 Max 16*12. Själv har man drygt 16cm i omkrets och den ser mycket större ut än din smala glasspinne.
Citera
2015-07-19, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xkant
Har 19x15 cm

Den ser snarare ut att vara runt 16-17 i längd och 13-14 i omkrets.
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-07-19 kl. 01:58.
Citera
2015-07-19, 14:00
Medlem
wastedandlazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Sherlock
Bullshit? Men borde väl iofs vara så att om man är stor och lång är också kuken längre. Allt blir ju större liksom?

http://www.enkivillage.com/height-and-penis-size.html

Hittar inte originalstudien, här finns säger de bara small, average och large penis
Citera
2015-07-21, 02:57
Medlem
Happymasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Sherlock

Handlar nog snarare om att den ser mindre ut om man är längre, som t.ex. biceps på lång/kort osv..
Citera
2015-07-22, 17:42
Bannlyst
Min kuk är 10,5cm lång vid erektion. Vet inte tjockleken. Ask me anything
Citera
2015-07-23, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalotta
Okej, denna tråd är hysteriskt komisk, på ena sidan har vi ljugpellar och på andra sidan har vi osäkra män med penisnoja.

För det första så jobbar min mamma som urolog och hon kan vittna om att 80% av alla män ligger imellan spannet 12-17cm på längd och 11-13cm för omkrets. För det andra så är jag en erfaren tjej som har legat med ett antal killar, och jag kan av egen erfarenhet säga att dessa siffror stämmer. Det finns dessutom enligt min mamma åtskilliga studier som stödjer mitt påstående, så det finns ingen anledning att misstro dessa siffror.

Sedan ser jag att det finns gott om killar här i tråden som påstår att dom har det ena och det andra, så jag frågade min mamma hur vanligt det var med dessa mått och fick svaret: "Jaaadu, jag har nog aldrig varit med om någon som har den där storleken."
Varpå jag säger "Ja, men det är lätt att fuska med bilder.. Kan ju ha redigerat i photoshop."

Så jag bestämde mig för att gräva djupare och ta reda på vad studier och kondomtillverkare säger. Och där framgår det att i snitt 1 av 350 pers har en omkrets på över 16cm.. Någon i tråden påstod sig ha en som var närmare 18cm i omkrets vilket alltså ska vara ungefär 1 av 60000 i snitt. Vill dock förtydliga att det inte finns några exakta siffror utan detta är en uppskattning förutsatt att kurvan är någolunda jämt fördelad. Men denna siffran lär vara underskattad med tanke på hur få porrstjärnor det finns som har den storleken.

Sist men inte minst så hittade jag denna bilden efter lite googlande:
http://www.pegym.com/forums/members/thomasjohnthomas-albums-measure-compare-picture32208-lipbalm-cheat-still-think-pics-proof.jpg

Påminner inte denna bilden lite väl mycket om Purrsorfarns bild? hmmmm...
Tro inte på allt som sägs. Det är myckt möjligt att dessa herrar talar skit, och detta skulle även förklara deras behov av att försöka trycka ner andra.

tl;dr:
12-17(15)cm längd och 11-13(12)cm omkrets är medelstorleken. Allt som är större får betraktas som stort och allt som är mindre får betraktas som litet.
Folk ljuger på internet och gör uppenbarligen vad som helst för att få lite beundran.

Min kuk är 13 cm lång och 14,5 cm i omkrets. Menar du verkligen att den är normalstor i längd och stor i omkrets? Jag trodde jag var "liten". Känns svårt att acceptera tyvärr, det du säger. Jag identifierar mig sedan länge som "småkukad". Har därför svårt att få in det du säger i huvudet. Ändå finns det de som har långt större komplex än jag. Och som inte heller har "små". Hur ska vi komma över det här egentligen? Jag har sex med kvinnor och talar aldrig om min storlek på ett nedsättande vis (eller motsatsen). Så jag tror inte någon märkt att jag tror jag är liten. Jag njuter av sex och de tycks verkligen kvinnorna göra också, men ständigt gnager det i min hjärna att alla kvinnor jag varit med egentligen vill ha en större kuk än min i sig. Trots att jag ger min flickvän mellan en och tre orgasmer varje gång vi har sex. Till och med kuken, ibland. Ändå får jag inte in i skallen att hon inte skulle föredra en större. Jag är tyvärr långtifrån ensam om detta självskadande mentala grubbleri. Hur tusan ska vi män, som tror oss felaktigt ha små, då vi egentligen är "normala" ta oss ur denna sits? Jag begriper fullt väl det du säger på ett rationellt och intellektuellt plan. Men känslomässigt tar det stopp. Min reptilhjärna fattar nada. Ingen bra idé att ta upp ämnet med kvinnorna man knullar, man ska ju verka vara nöjd och självsäker och allt det där. Terapi tror jag är för dyrt för de flesta. Vården anser knappast att detta är ett tillräckligt stort problem för att man ska få betala 140 kr per besök. Lär bli privat terapi isåfall...

Jag tar upp detta för jag undrar om vi verkligen vill ha ett samhälle där runt 40-70% (gissat mellan tummen och pekfingret) av alla män har komplex för sin kuk. Jag tänker på att detta leder till andra problem, som skiljsmässor, sämre sex, missbruk, självmord, misshandel, dråp, våldtäkter och till och med mord. Är det ett pris vi alla finner rimligt att betala för att somliga vill skryta om sina stora kukar och för att dessa jävla sizequeens vill trycka ned män i skorna?

Jag tycker inte att vi män som har medelstora eller små kukar ska acceptera att vara i någon form av sexuell relation med kvinnor som föredrar stora. Jag uppmanar alla män att lämna kvinnan OMEDELBART om du tror att hon föredrar stor kuk. Vi måste straffa beteendet stenhårt att kvinnor förnedrar oss för vad naturen har givit oss. En gång hade jag till exempel ett sexsamtal med en kvinna på telefon som jag fått kontakt med på bodycontact. Hon kollade på internetporr samtidigt som vi talade. Plötsligt sa hon: "Shit, vilken stor kuk!". Hon såg bild på en storkukad man på skärmen. Hon sa detta med stor kåthet och entusiasm. Hon visste mina mått... Jag la omedelbart på luren med kommentaren: "Jaha, tack för mig då."
Hon började jaga mig efter detta, men det var kört. Mitt intresse för henne var nu uppblandat med hat. Gick ej att fortsätta. Jag bröt totalt med henne.
Om ALLA män med medelstora och små kukar gör på detta vis, hur kul kommer kvinnor då ha av att förnedra oss? Det kommer inte att ge dem ett jävla piss. Istället kan de dessutom knulla med de storkukade och vi andra kan vara med kvinnor med preferens för medel eller små (eller som har vett att knipa sin slyniga käft).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in