2015-07-26, 11:48
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du är en man som låtsas vara kvinna. Här har jag postat bevis på att jag är kvinna, (FB) När ska samhället sluta lägga resurser på slagna och våldtagna kvinnor? var har du postat bevis på att du är kvinna?

Du lider av grava vanföreställningar. En video där en kvinna påstår sig vara Babianen på flashback är inget bevis för att det är samma person som skriver inläggen. Det är bara en video på en kvinna och ingen kausal länk. Att upprepa samma nonsens i tråd efter tråd gör det inte till en sanning..
Citera
2015-07-26, 11:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Du lider av grava vanföreställningar. En video där en kvinna påstår sig vara Babianen på flashback är inget bevis för att det är samma person som skriver inläggen. Det är bara en video på en kvinna och ingen kausal länk. Att upprepa samma nonsens i tråd efter tråd gör det inte till en sanning..

1) Du kan ju ta och se mig på cam, så får du se att det är jag som sitter och postar as we speak, https://www.omgcafe.com/

2) Jag ser fortfarande inga bevis från någon annan "kvinna" här i tråden, det enda jag ser är en massa klagomål på mina bevis. Jag är fortfarande den som har kommit med flest bevis gentemot "kvinnor" som kommit med ingenting.

3) Tillbaka till kuk-storlek, det som jag har postat betyder att alla kukar känns exakt likadana för kvinnor. Det som räknas visuellt är utseendet inte storleken.
Senast redigerad av Babianen 2015-07-26 kl. 12:20.
Citera
2015-07-26, 12:21
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Men du har ingen skylt? Du kan ha hittat den bilden var som helst på Internet.

1) På vilket sätt känner du skillnaden?

2) Vad kan vara varmare?

1) Det är snarare så att jag är tightare nu och har bättre kontroll av muskulaturen i vaginan än innan barn. Mäns kukar varierar så pass lite att man inte kan känna skillnad på typ den största och den minsta kuken i världen. Om man ska kunna känna skillnad talar vi om två fingrar gentemot två knutna nävar. Då kommer man att känna en del skillnad i storlek. Allt mindre än två knutna nävar känner man i princip ingen skillnad på.

2) Här can du se mig på cam, klicka på "babianen", https://www.omgcafe.com/

Jag är långt ifrån grupptrycksbruden och har aldrig varit men tog en ny bild åt dig, för den här gången bara. Råkade kasta in den i albumet så där ligger den.

1. Svårt att förklara eller sätta ord på mer än att skillnaden känns. Troligtvis längden mer än bredden. De flesta killar skiljer sig inte mycket i grovhet såsom tjocklek. (finns mer medel där några cm skillnader åt något håll knappast gör skillnad och är obetydliga oavsett om det syns för ögat eller linjalen) En mycket grov (för mig, nu har jag inte haft hundratals killar o vet inte vad som räknas som det mer än vad jag känt) känns mera iom att hela underlivet fylls ut. Naturligt en markant skillnad mot någon mycket liten (10cm lång kanske o normalfördelad omkrets) Den mindre ger naturligt mycket mindre vaginal stimulering även om den som är mindre kan vara "bättre" iom lust. Jag brukar inte beskåda, mäta och utforska mäns könsorgan utan det jag märkt av har jag gjort via samlag.

2. Penis naturligtvis. Min egen temperatur har jag aldrig märkt av.

Jag skulle definitivt inte få plats med två knutna nävar. En kille modell mindre själv, trodde att jag var oskuld när jag iofs var i de övre tonåren, men antar att jag knappast tänjts ut något extremt. (anser mig själv troligtvis vara normal, dvs inte för liten eller för stor.) Jag tror inte att du förstår hur mycket killar kan variera. Jag själv har nobbat killar enbart pga storleken, den största berodde enbart på att jag inte visste innan. Jag kände att han var stor, åtminstone i omkretsen, längre har jag upplevt. Den längsta har tydligen hört att han är stor, jag uppfattade honom som lång smal och gillade inte ett dyft honom inom mig. Förstår du att det visst känns olika? En liten kille känns inte som en stor även om det inte nödvändigtvis spelar roll för samlaget som helhet, i helheten är skillnaderna oftast istället totalt obetydliga.
Citera
2015-07-26, 12:26
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
3) Vaginan och kuken är samma temperatur. Så hur ska kuken kännas varm då?

Andra män, likt jag, är varmblodiga som fan och springer runt varmare än 37 grader dygnet runt. Min dam märker detta i sin jävla fitta. Inga problem. Du märker inte det men jag har sett bilder på dig, du ser ut som en slapp kall jävla bitterhora, riktigt slapp jävla röv, att någon ens knullar det där får mig att tänka på vilket liv många tragiska män faktiskt lever. Jag älskar mig själv.

Citat:
1) Det är snarare så att jag är tightare nu och har bättre kontroll av muskulaturen i vaginan än innan barn. Mäns kukar varierar så pass lite att man inte kan känna skillnad på typ den största och den minsta kuken i världen. Om man ska kunna känna skillnad talar vi om två fingrar gentemot två knutna nävar. Då kommer man att känna en del skillnad i storlek. Allt mindre än två knutna nävar känner man i princip ingen skillnad på.

Du tight? Det syns ju vilken jävla slapp fladderfitta du har på dina pissbilder. Det är klart du måste kontrollera muskulaturen, nu tänker jag på vilka tragiska jävla damer som faktiskt lever. Fan min dam behöver inte göra ett skit för att vara så trång att jag faktiskt efter att ha legat med henne första gången insåg vad sex egentligen var menat att vara. Mänskligheten lider av pissförutsättningar genom inavel, men jag och hon, riktiga jävla vikingar stötte på varandra och insåg vad meningen egentligen var.
Senast redigerad av Spirituality 2015-07-26 kl. 12:28.
Citera
2015-07-26, 12:32
Medlem
Citat:
Mäns kukar varierar så pass lite att man inte kan känna skillnad på typ den största och den minsta kuken i världen.

Om du undrar varför jag kallade dig korkad i mitt tidigare inlägg så har du svaret ovan, lägg på detta till att du har sagt att kvinnor inte ligger runt och att dom flesta endast har haft sex med max 2-3 män, att alla som påstår sig vara tjejer på sex forum är män med fejkkonton (förutom du), att det inte finns några kvinnor som onanerar med dildos och att det inte finns någon kvinna i hela världen som har dissat en kille för dennes kukstorlek.

Mäns storlekar skiljer rejält, det finns kukar under 5 cm och kukar över 30 cm, skulle du inte känna skillnad på dessa 2 extrema exemplaren?

Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Andra män, likt jag, är varmblodiga som fan och springer runt varmare än 37 grader dygnet runt.

Detta stämmer inte, jag själv har en kroppstemp på 36-36.5 morgon/eftermiddag och närmare 37 på kvällen.

http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Tema/Kroppen/Kroppens-temperatur/Kroppstemperaturen/
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-07-26 kl. 12:43.
Citera
2015-07-26, 13:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
Jag är långt ifrån grupptrycksbruden och har aldrig varit men tog en ny bild åt dig, för den här gången bara. Råkade kasta in den i albumet så där ligger den.

Det ser ut som en photoshop. Sätt upp flera helkropps-bilder som jag gjorde.

Citat:
1. Svårt att förklara eller sätta ord på mer än att skillnaden känns. Troligtvis längden mer än bredden. De flesta killar skiljer sig inte mycket i grovhet såsom tjocklek. (finns mer medel där några cm skillnader åt något håll knappast gör skillnad och är obetydliga oavsett om det syns för ögat eller linjalen) En mycket grov (för mig, nu har jag inte haft hundratals killar o vet inte vad som räknas som det mer än vad jag känt) känns mera iom att hela underlivet fylls ut. Naturligt en markant skillnad mot någon mycket liten (10cm lång kanske o normalfördelad omkrets) Den mindre ger naturligt mycket mindre vaginal stimulering även om den som är mindre kan vara "bättre" iom lust. Jag brukar inte beskåda, mäta och utforska mäns könsorgan utan det jag märkt av har jag gjort via samlag.

1) Har du läst det här i en bok?

2) Försök inte blanda bort korten. Hur exakt känner du skillnad?

Citat:
2. Penis naturligtvis. Min egen temperatur har jag aldrig märkt av.

Jag skulle definitivt inte få plats med två knutna nävar. En kille modell mindre själv, trodde att jag var oskuld när jag iofs var i de övre tonåren, men antar att jag knappast tänjts ut något extremt. (anser mig själv troligtvis vara normal, dvs inte för liten eller för stor.) Jag tror inte att du förstår hur mycket killar kan variera. Jag själv har nobbat killar enbart pga storleken, den största berodde enbart på att jag inte visste innan. Jag kände att han var stor, åtminstone i omkretsen, längre har jag upplevt. Den längsta har tydligen hört att han är stor, jag uppfattade honom som lång smal och gillade inte ett dyft honom inom mig. Förstår du att det visst känns olika? En liten kille känns inte som en stor även om det inte nödvändigtvis spelar roll för samlaget som helhet, i helheten är skillnaderna oftast istället totalt obetydliga.

1) Hur skulle kuken vara av en annan temperatur? Det är större sannolikhet att vaginan har högre temperatur eftersom den är inne i kroppen. Så det är omöjligt att känna skillnad på temperatur.

2) Nej man känner 0 skillnad. Man kan inte ens känna skillnad på en kuk och en dildo.
Senast redigerad av Babianen 2015-07-26 kl. 13:20.
Citera
2015-07-26, 13:36
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
ser ut som en photoshop. Sätt upp flera helkropps-bilder som jag gjorde.
Naturligtvis photoshop, hela jäkla armen kom med över A4, skulle stå: Hej Babianen! Nope inga flera bilder, du och jag skiljer oss åt enormt som personer och jag har även jag haft mitt ansikte uppe men oavsett det slänger jag bara upp någon bild när jag surnar. Självsäker trots komplex och enbart bilder som inte är alltför uppvisande.

Citat:
1) Har du läst det här i en bok?

2) Försök inte blanda bort korten. Hur exakt känner du skillnad?
1.Nix är 30+ och har haft sex i mitt liv, tro mig eller inte.

2.Antagligen iom att något fyller ut inuti underlivet mot när det inte gör det. För stora (långa) obehaglig som tar i livmodern etc. Bredare omkrets fyller givetvis ut längs sidorna. (ja jag har känsel i hela underlivet, det är inte död hud) En mindre kille kan naturligtvis helt komma in och därmed ge ge mer yttre känsel samtidigt.

Citat:
1) Hur skulle kuken vara av en annan temperatur? Det är större sannolikhet att vaginan har högre temperatur eftersom den är inne i kroppen. Så det är omöjligt att känna skillnad på temperatur.

2) Nej man känner 0 skillnad. Man kan inte ens känna skillnad på en kuk och en dildo.

1. Jo det finns temperaturskillnader, bättre att fråga killarna än mig men jag kan knappast vara varmare om jag upplevt skillnaden. (från olika tillfällen med samma partners o har trott att det hade med lust, ej temperatur vilket jag tog som godtagbar förklaring från din sida. Dvs att det kan vara temperatur, ej lustskillnader jag upplevt.)

2. Det får du svara på, jag använder inte sexleksaker och har aldrig ägt en dildo. Jag är nöjd med en bra karl istället, min lust handlar mycket om killen också mer än bara den naturliga odefinierade lusten alla kan uppleva.

Edit. Var inte photoshopsbilden, slängde upp fel. Det var faktiskt originalet och snarare mycket dålig belysning.
Senast redigerad av mainstreaminfluent 2015-07-26 kl. 13:40.
Citera
2015-07-26, 13:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Andra män, likt jag, är varmblodiga som fan och springer runt varmare än 37 grader dygnet runt. Min dam märker detta i sin jävla fitta. Inga problem. Du märker inte det men jag har sett bilder på dig, du ser ut som en slapp kall jävla bitterhora, riktigt slapp jävla röv, att någon ens knullar det där får mig att tänka på vilket liv många tragiska män faktiskt lever. Jag älskar mig själv.

1) Så du tror att kvinnor har någon sorts intern termometer som gör att de kan känna skillnad på typ 2 grader inne i vaginan?

2) Nope jag har en väldigt bra rumpa, http://img135.imagevenue.com/img.php?image=918041553_butt1_123_156lo.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Om du undrar varför jag kallade dig korkad i mitt tidigare inlägg så har du svaret ovan, lägg på detta till att du har sagt att kvinnor inte ligger runt och att dom flesta endast har haft sex med max 2-3 män, att alla som påstår sig vara tjejer på sex forum är män med fejkkonton (förutom du), att det inte finns några kvinnor som onanerar med dildos och att det inte finns någon kvinna i hela världen som har dissat en kille för dennes kukstorlek.

Mäns storlekar skiljer rejält, det finns kukar under 5 cm och kukar över 30 cm, skulle du inte känna skillnad på dessa 2 extrema exemplaren?

1) Hur vet du att kvinnor ligger runt? Har du sett dem ha sex?

2) Om kvinnor hade haft sex med mer än 2-3 män hade alla män fått ligga. Det räcker med att 30% av kvinnorna har sex med 3 olika män för att 90% av männen ska få ligga.

3) Hur många andra än mig har bevisat att de är kvinnor?

4) Nej kvinnor runkar inte genom att penetrera sig själva. Lesbiska kvinnor har generellt inte sex genom penetration. Att kvinnor runkar med dildos är något som du har fått från porr.

5) Dude, de flesta kvinnor får inte ut särskilt mycket av att bli pentrerade. Jag förstår att det suger att höra om du har gått omkring och trott att kvinor får multipla orgasmer av stora kukar men penetration gör inte så mycket för kvinnor sexuellt. Därför är det same-same vad mannen stoppar in där.

6) Jag kan inte säga om jag skulle känna skillnad på 5 cm och 30 cm jag måste fundera på det. Men om vi håller oss till normala exempel så skulle jag inte känna skillnad på 10 cm och 20 cm. Det täcker in typ 99% av männen.
Senast redigerad av Babianen 2015-07-26 kl. 14:07.
Citera
2015-07-26, 13:54
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
2) Nope jag har en väldigt bra rumpa, http://img135.imagevenue.com/img.php?image=918041553_butt1_123_156lo.jpg

Hahaha, det var en slapp jävla kvinnoröv.
Citera
2015-07-26, 14:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Naturligtvis photoshop, hela jäkla armen kom med över A4, skulle stå: Hej Babianen! Nope inga flera bilder, du och jag skiljer oss åt enormt som personer och jag har även jag haft mitt ansikte uppe men oavsett det slänger jag bara upp någon bild när jag surnar. Självsäker trots komplex och enbart bilder som inte är alltför uppvisande.

Det ser ut som att du har klistrat in skylten på bilden.

Citat:
1.Nix är 30+ och har haft sex i mitt liv, tro mig eller inte.

2.Antagligen iom att något fyller ut inuti underlivet mot när det inte gör det. För stora (långa) obehaglig som tar i livmodern etc. Bredare omkrets fyller givetvis ut längs sidorna. (ja jag har känsel i hela underlivet, det är inte död hud) En mindre kille kan naturligtvis helt komma in och därmed ge ge mer yttre känsel samtidigt.

1) Så du tror att man känner sig mer uppfylld av en större kuk? Hur skulle det går till när det inte finns några känsel-nerver intui vaginan?

2) Det finns inga känsel-never i sidorna heller därför kan man inte känna om det är 2 fingrar eller en stor gurka som man har i sig.

Citat:

1. Jo det finns temperaturskillnader, bättre att fråga killarna än mig men jag kan knappast vara varmare om jag upplevt skillnaden. (från olika tillfällen med samma partners o har trott att det hade med lust, ej temperatur vilket jag tog som godtagbar förklaring från din sida. Dvs att det kan vara temperatur, ej lustskillnader jag upplevt.)

2. Det får du svara på, jag använder inte sexleksaker och har aldrig ägt en dildo. Jag är nöjd med en bra karl istället, min lust handlar mycket om killen också mer än bara den naturliga odefinierade lusten alla kan uppleva.

Edit. Var inte photoshopsbilden, slängde upp fel. Det var faktiskt originalet och snarare mycket dålig belysning.

1) Är det så att du har läst ett av mina gamla inlägg där jag talade om att man kan känna om en gurka är kall när man sätter in den? För det var det som jag syftade på. Om du tar ut en kall gurka ur kylen och kör upp den i analen (testa gärna själv) då kommer det att kännas kallt. Men det betyder inte att man känner skillnad på saker som är i typ rums-temperatur.

2) Dude, den bilden såg super-fejk ut.

Citat:
Hahaha, det var en slapp jävla kvinnoröv.

Då kommer du att bli besviken i livet. För du kommer aldrig att se en lika bra rumpa IRL.
Senast redigerad av Babianen 2015-07-26 kl. 14:25.
Citera
2015-07-26, 14:25
Medlem
Babianens avatar
Här är belägg för att utseendet på kuken är viktigare än storleken,

Citat:
Overall cosmetic appearance was rated as the most essential factor
Followed by the appearance of pubic hair and skin around the genital area
But women only rated length as sixth most vital asset, say Swiss doctors

Citat:
The researchers say the length finding 'confirms previous studies which have found most women find penile size “unimportant” or even “totally unimportant” and that most women are satisfied with their partner’s penis size'.

In addition, men should know that women look rather at the overall genital appearance than at individual penile aspects such as the position and shape of the meatus or penile size.

Earlier this year, scientists revealed what is considered 'normal' for penis size and length.

The average length of an erect penis is 5.2 inches (13.12 cm), they found.
Citera
2015-07-26, 14:29
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Då kommer du att bli besviken i livet. För du kommer aldrig att se en lika bra rumpa IRL.

Det är trevligt att du slänger ur dig anspråk likt detta när jag varje kväll klämmer på en dams rumpa som är formad efter mångårig gymnastikträning i yngre dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in