Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
ser ut som en photoshop. Sätt upp flera helkropps-bilder som jag gjorde.
Naturligtvis photoshop, hela jäkla armen kom med över A4, skulle stå: Hej Babianen! Nope inga flera bilder, du och jag skiljer oss åt enormt som personer och jag har även jag haft mitt ansikte uppe men oavsett det slänger jag bara upp någon bild när jag surnar. Självsäker trots komplex och enbart bilder som inte är alltför uppvisande.
Citat:
1) Har du läst det här i en bok?
2) Försök inte blanda bort korten. Hur exakt känner du skillnad?
1.Nix är 30+ och har haft sex i mitt liv, tro mig eller inte.
2.Antagligen iom att något fyller ut inuti underlivet mot när det inte gör det. För stora (långa) obehaglig som tar i livmodern etc. Bredare omkrets fyller givetvis ut längs sidorna. (ja jag har känsel i hela underlivet, det är inte död hud) En mindre kille kan naturligtvis helt komma in och därmed ge ge mer yttre känsel samtidigt.
Citat:
1) Hur skulle kuken vara av en annan temperatur? Det är större sannolikhet att vaginan har högre temperatur eftersom den är inne i kroppen. Så det är omöjligt att känna skillnad på temperatur.
2) Nej man känner 0 skillnad. Man kan inte ens känna skillnad på en kuk och en dildo.
1. Jo det finns temperaturskillnader, bättre att fråga killarna än mig men jag kan knappast vara varmare om jag upplevt skillnaden. (från olika tillfällen med samma partners o har trott att det hade med lust, ej temperatur vilket jag tog som godtagbar förklaring från din sida. Dvs att det kan vara temperatur, ej lustskillnader jag upplevt.)
2. Det får du svara på, jag använder inte sexleksaker och har aldrig ägt en dildo. Jag är nöjd med en bra karl istället, min lust handlar mycket om killen också mer än bara den naturliga odefinierade lusten alla kan uppleva.
Edit. Var inte photoshopsbilden, slängde upp fel. Det var faktiskt originalet och snarare mycket dålig belysning.