tack du kan detta. Ja det är otroligt att få tjejer kvinnor kan detta. Men att dom inte kan beror på enligt mig att kvinnor sällan tar någotansvar. Skyller allt på mannen. Indiska tjejer är kända för att vara riktigt duktiga på detta med fittan. Om det stämmer vet jag inte. Men att kvinnorna här inte kan är inte så konstigt. Feministern=skyller allt på män och inget eget ansvar i någonting.
Hade tjejer kunnat varit som dig ofta. Shit då hade jag haft sex ofta och haft mång dubbelt så många patners. Sex lockar inte så mycket att ha. Knulla en spann vatten som klagar lockar inte
Inte för alla klagar. Men jag gör det. Fysiskt inget speciellt kör ut och in.Då kan det fan kvitta.
Inte ens suga kuk är svenska kvinnor bra på .Men dom är jävligt bra på tro dom kan som vanligt.
En bra på suga kan ge mig galet bra njutning i 1 timma och man kommer sjukt hårt och mycket. väldigt myhcket att svälja får hon. Finns iallfall mycket mer tjejer som duktiga på suga en veta hur sin fitta fungerar.
Att storleks debaten som denna finns beror helt på kvinnan.Slapp fittor och kräk till kvinnor ger denna debatt. Dags sätta ned foten killar. Men det händer inte. fy fan vilka mesar Svenska män är. Man skämns som fan. Gillar landet men dom flesta är mesar och kvinnor dom sämnsta i världen. fy fan.....