2014-08-17, 03:22
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn

Jag vet tjejer som sagt att de ratat killar för de haft för liten men jag har blivit "ratad" för att jag var för stor.
Jadå, lämnade faktiskt en ONS med brallorna nere en gång efter att ha visade sin snorre.. Det var en svensk anaconda jag aldrig mer vill se. ^^
Citera
2014-08-17, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Jadå, lämnade faktiskt en ONS med brallorna nere en gång efter att ha visade sin snorre.. Det var en svensk anaconda jag aldrig mer vill se. ^^

Yessss änteligen blir nått jag skriver här bekräftat och inte utsatt för CSI's stora bok om "hur du avslöjar en nätlögn som egenteligen är sann men som inte passar in i din värld 2.0" lång titel på en skitbok.

Dock, ont. Man undrar ju lite hur stor den var. Jag har tämligen säkra källor på att det i skrivande stund finns kukar på uppemot 28 cm i längd och över 20 i tjocklek som lever men mår skit på grund av att som jag sa ytterligheter åt båda håll = problem.
Citera
2014-08-17, 11:05
Medlem
tack du kan detta. Ja det är otroligt att få tjejer kvinnor kan detta. Men att dom inte kan beror på enligt mig att kvinnor sällan tar någotansvar. Skyller allt på mannen. Indiska tjejer är kända för att vara riktigt duktiga på detta med fittan. Om det stämmer vet jag inte. Men att kvinnorna här inte kan är inte så konstigt. Feministern=skyller allt på män och inget eget ansvar i någonting.

Hade tjejer kunnat varit som dig ofta. Shit då hade jag haft sex ofta och haft mång dubbelt så många patners. Sex lockar inte så mycket att ha. Knulla en spann vatten som klagar lockar inte
Inte för alla klagar. Men jag gör det. Fysiskt inget speciellt kör ut och in.Då kan det fan kvitta.
Inte ens suga kuk är svenska kvinnor bra på .Men dom är jävligt bra på tro dom kan som vanligt.
En bra på suga kan ge mig galet bra njutning i 1 timma och man kommer sjukt hårt och mycket. väldigt myhcket att svälja får hon. Finns iallfall mycket mer tjejer som duktiga på suga en veta hur sin fitta fungerar.
Att storleks debaten som denna finns beror helt på kvinnan.Slapp fittor och kräk till kvinnor ger denna debatt. Dags sätta ned foten killar. Men det händer inte. fy fan vilka mesar Svenska män är. Man skämns som fan. Gillar landet men dom flesta är mesar och kvinnor dom sämnsta i världen. fy fan.....
Citera
2014-08-17, 11:10
Medlem
Citat:
Yessss änteligen blir nått jag skriver här bekräftat och inte utsatt för CSI's stora bok om "hur du avslöjar en nätlögn som egenteligen är sann men som inte passar in i din värld 2.0" lång titel på en skitbok.

Dock, ont. Man undrar ju lite hur stor den var. Jag har tämligen säkra källor på att det i skrivande stund finns kukar på uppemot 28 cm i längd och över 20 i tjocklek som lever men mår skit på grund av att som jag sa ytterligheter åt båda håll = problem.
Ehm, har svårt att tro att det är särskilt vanligt. Eftersom jag tycker denna kuk är jävligt stor har jag svårt att tänka mig ett organ som är ytterligare några centimeter större. http://imgur.com/a/vBdpX
Citera
2014-08-17, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Ehm, har svårt att tro att det är särskilt vanligt. Eftersom jag tycker denna kuk är jävligt stor har jag svårt att tänka mig ett organ som är ytterligare några centimeter större. http://imgur.com/a/vBdpX
Hur stor är den då? Tycker den såg ut att vara omkring två handflator lång, kanske 22 cm i längd och 14 cm omkrets.

Något gigantiskt är Giant Lover som är en "verklig" penis av porrstjärnan "BAM". Den är 27 cm och 22 cm i omkrets. DET är skrämmande.
Citera
2014-08-17, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Hur stor är den då? Tycker den såg ut att vara omkring två handflator lång, kanske 22 cm i längd och 14 cm omkrets.

Något gigantiskt är Giant Lover som är en "verklig" penis av porrstjärnan "BAM". Den är 27 cm och 22 cm i omkrets. DET är skrämmande.
Den där ska vara ungefär 22x16.5. Men han når inte runt med fingrarna vid roten och om han har en normalstor hand borde det iaf betyda 15+ i omkrets.
Citera
2014-08-17, 12:30
Medlem
Citat:

Var säger jag att det är VANLIGT?

Fråga: Hur ofta ser du människor som är över 235 cm långa? Förmodligen kommer du aldrig se nån.

Betyder det att de inte finns?

Om man inte är porrstjärna så skyltar man nog inte med sin jätteballe (det där med ytterligheter igen)

de tjejer jag frågat som jag haft sex med har alla sagt att ingen varit grövre men några har sagt att längre har några varit. En kvinna sa att hon haft en som var lika.

då gör ju det att jag förmodligen utan att överdriva kan säga att jag ligger i den större storleken på medelsnoppar.

de här extrema vi pratar om lär ju då utgöra en väldigt liten del av vår befolkning skulle tippa på 1på 100.000 eller nått.

är vi 4-5 miljoner killar ca i Sverige så finns det kanske 40-50 riktigt stora kukar och att du skulle se just dessa av 4-5 miljoner om de också inte vill visa upp sig är ju minimal.
Citera
2014-08-17, 12:41
Medlem
Citat:
Var säger jag att det är VANLIGT?

Fråga: Hur ofta ser du människor som är över 235 cm långa? Förmodligen kommer du aldrig se nån.

Betyder det att de inte finns?

Om man inte är porrstjärna så skyltar man nog inte med sin jätteballe (det där med ytterligheter igen)

de tjejer jag frågat som jag haft sex med har alla sagt att ingen varit grövre men några har sagt att längre har några varit. En kvinna sa att hon haft en som var lika.

då gör ju det att jag förmodligen utan att överdriva kan säga att jag ligger i den större storleken på medelsnoppar.

de här extrema vi pratar om lär ju då utgöra en väldigt liten del av vår befolkning skulle tippa på 1på 100.000 eller nått.

är vi 4-5 miljoner killar ca i Sverige så finns det kanske 40-50 riktigt stora kukar och att du skulle se just dessa av 4-5 miljoner om de också inte vill visa upp sig är ju minimal.
Och hur stor är din då? För enklare tydning av mått så är längd=linjal ovanpå kuken intryckt mot bäckenbenet(eller vilket ben det nu är. Omkrets är på mitten av kuken med ett måttband, alltså inte där det är tjockast.

Men visst, det finns säkert gigantiska saker även om de är väldigt ovanliga och mer av ett problem än en tillgång. Hade en klasskompis som var lång och allmänt stor överlag, han hade rykte om att ha en stor kuk och en tjej beskrev det som en fläskfilé. Antingen sa hon det bara som en jämförelse eller så var den faktiskt så stor. Men en kuk i den storleken måste innebära så jävla många problem.
Citera
2014-08-17, 13:14
Medlem
Citat:
Och hur stor är din då? För enklare tydning av mått så är längd=linjal ovanpå kuken intryckt mot bäckenbenet(eller vilket ben det nu är. Omkrets är på mitten av kuken med ett måttband, alltså inte där det är tjockast.

Men visst, det finns säkert gigantiska saker även om de är väldigt ovanliga och mer av ett problem än en tillgång. Hade en klasskompis som var lång och allmänt stor överlag, han hade rykte om att ha en stor kuk och en tjej beskrev det som en fläskfilé. Antingen sa hon det bara som en jämförelse eller så var den faktiskt så stor. Men en kuk i den storleken måste innebära så jävla många problem.

Jag trodde du läst tråden...jag tänker inte gå in i disskution om hur stor eller liten min kuk är igen i den här tråden.

Den som söker finner!
Citera
2014-08-21, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81

Den är verkligen inte 14 cm, jag har själv 14,4 och den där ser betydligt mycket grövre ut.
Citera
2014-08-23, 23:35
Medlem
bollocksindeeds avatar
Den bistra sanningen - det är inte skönt för bruden med en för lång kuk...
Viktigare att det är en senig jävel med ett rejält ollon för lite friktion i det hela
Citera
2014-08-28, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horvalp
Moder natur har inte misslyckats. Syftet med en kuk är att man ska kunna befrukta honor.

Är inte kuken enbart till att pissa med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in