2014-03-21, 09:44
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Jag träffar hellre en kille som har normal storlek på sin bäste vän alla dagar i veckan, än någon med en hästliknande sak mellan benen. Fördelarna med en normal kuk är många jämfört med en stor och grov. Ta bara en sak som oralsex, tråkigt att bara kunna slicka på den eller högst få in halva ollonet i munnen för att den är för stor. Analsex går bort helt. Släpp destruktiva tankar om att ni har för små och försök att vara nöjda med er själva. Jobba på er självkänsla.

Ett tips, se till bli duktiga med tungan och fingrar istället för att haka upp er på bagateller.
Citera
2014-03-21, 09:54
Medlem
Drtyboys avatar
Vad anser du är normalstorlek? Det vore perfekt om du kunde jämföra med något innan du svarar så att du får ett noggrant svar. Det är ända möjligheten för många att släppa sina komplex om vi blir mycket tydligare. Tack!
Citera
2014-03-21, 09:57
Medlem
Sture är nöjd med min. Så det så.
Citera
2014-03-21, 10:11
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Vad anser du är normalstorlek? Det vore perfekt om du kunde jämföra med något innan du svarar så att du får ett noggrant svar. Det är ända möjligheten för många att släppa sina komplex om vi blir mycket tydligare. Tack!

Lite svårt att svara på då jag aldrig frågat mina tidigare eller nuvarande pojkvän om storleken. Har träffat en som hade betydligt större än vad övriga haft som jag träffat och det var inte alls skönt eller häftigt, lite äckligt och vårt sex vart heller inte bra. Jag kom inte längre än till ollonet när jag skulle utföra oralsex, han fick heller aldrig ta mig analt, då jag inte kunde slappna av p.g.a. att den var för stor helt enkelt. Jag tror han själv var medveten om att storleken var ett problem. Vi pratade aldrig om det och jag ville inte säga något heller, vill ju inte såra någon.
Citera
2014-03-21, 10:14
Medlem
Det finns nackdelar med ha ett organ som mitt. Jag får alltid köra Björn Borg fattning när jag drar min äckliga och smutsiga men dock väldigt vackra och mycket illaluktande samt ostbeklädda skitstövel till penis.
Citera
2014-03-21, 10:17
Medlem
Drtyboys avatar
Har du inget måttband då? Bara jämföra med något, en frukt, en hårspray eller vad fan som helst Omkretsen är det nya som gäller och tidigare känns det som man fokuserat mycket på längd. Har du ibland tyckt att någon kille/pojkvän whatever har haft för liten då? (Det här var menat till Jada.Stevens)
Citera
2014-03-21, 11:00
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Citat:
Har du inget måttband då? Bara jämföra med något, en frukt, en hårspray eller vad fan som helst Omkretsen är det nya som gäller och tidigare känns det som man fokuserat mycket på längd. Har du ibland tyckt att någon kille/pojkvän whatever har haft för liten då? (Det här var menat till Jada.Stevens)

Jag har inte träffat någon som haft för liten. Lägg upp några bilder som alternativ istället så tar vi det därifrån.
Citera
2014-03-21, 11:08
Medlem
Jag kan lägga upp bilder på min, men då måste ni ha minst 17 tums skärm.
Citera
2014-03-21, 11:35
Medlem
Drtyboys avatar
Visst lägg upp det då. Ha med linjal och kanske ett cigg paket, telefon eller något annat som ytterligare mät referens.
Citera
2014-03-21, 11:43
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Citat:
Visst lägg upp det då. Ha med linjal och kanske ett cigg paket, telefon eller något annat som ytterligare mät referens.

Du får lägga upp bilder så bedömer jag utifrån det..
Citera
2014-03-21, 11:51
Medlem
Drtyboys avatar
Menade till Holmesjohn men jag ska se om jag hittar något...det hör inte till min vardag att hänga i den här tråden haha men men
Citera
2014-03-21, 19:41
Medlem
Superanonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?
Jag har faktiskt världens största kuk... runt 37 cm slak o 45 med bånge. har aldrig mött nån med större, ja den är naturlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in