Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Jag tycker du ska vara nöjd som du har det
Och ärligt talat tror jag att 16 i omkrets är lite väl mycket för vissa damer, vill man optimera chanserna att kunna ha njutbart sex med de flesta är det nog bättre med lite mindre. Men det är ju tur att alla är olika!
Jag har skrivit det förut. Jag tror att de flesta tjejer vill ha tjocka kukar. De vill att det ska göra lite ont, men smärtan får inte bli för extrem. Jag är dock lite konservativ av mig och ligger inte med vilken tjej som helst. Jag vill ha starka känslor för henne. Detta gör att antalet tjejer jag har legat med inte är så imponerande i antal som andra FB-medlemmar här
Å andra sidan har jag haft tjejer som de flesta killar endast kan drömma om. Kvalitet före kvantitet är mitt motto. De flesta verkar ju knulla med tjejerna så fort tillfälle ges. Det räcker för dem om tjejen är snygg och att de själva är lite kåta. Så det jag tror om vad tjejer vill ha för typ av kuk, det kan jag inte backa upp med någon trovärdig statistik (jag har legat med fler än 10 men färre än 20)
Min slutsats är att min kuk skulle helst vara några cm längre, men den är perfekt i omkrets tror jag (då utgår jag ifrån att de flesta tjejer gillar lite smärta, så länge smärtan inte är för extrem). Jag tror att tjejerna känner sig lite kvinnligare om smärtan blir en del av njutningen. Men det antagandet kan ju vara fel? Finns ingen vetenskap bakom det, men det är som sagt vad jag tror
Alla tjejer gillar dock inte tjocka kukar. Vissa tjejer rent av vantrivs med dem. En del tjejer är ju trängre än normalt. Och kombinationen trång fitta + tjock kuk kan bli problematisk. En före detta flickvän till mig var en av de tjejerna som vantrivdes. Vi hade bara ett enda regelrätt samlag under tiden som vi var tillsammans. Vi hade väldigt långa förspel och hon blev väldigt våt. Men när jag skulle trycka in den så var det väldigt kämpigt. Det ska ju vara lite kämpigt, som en utmaning, men detta var frusterande kämpigt
Och när jag väl hade kommit in i henne så kunde jag inte "jucka" något eftersom det var för tajt. Hon hade ett plågsamt uttryck i ansiktet och andades kort och häftigt. Jag fick utlösning ganska snabbt (kanske för att det var så tajt?). I alla fall, när jag var klar så drog jag mig ur. Hon hade väldigt ont och sveda mellan benen
Innan vi sex hade planerat in att bara sitta och "mysa" i soffan efter sexakten (vi hade hyrt en film). Men eftersom sexet gick så tokigt och hon hade ont så blev det väldigt konstig stämning. Vi satt i soffan och tittade på filmen. Men vi "myste" inte direkt. Vi satt stilla och nuddade knappt varandra, sa knappt några ord. Den filmen upplevdes som väääldigt lång
Jag stack hem efter att vi hade kollat klart på filmen. Vi hade bestämt att träffas dagen efter. Men då ringde hon och sa att hon var "förkyld". Vi träffades inte på en vecka efter det, hade enbart lite telefonsamtal med varandra. Sedan träffades vi slutligen igen. Hon verkade lite "konstig". Jag frågade henne då vad som var fel. Vi hade ett långt samtal. Det framkom att hon inte vill ha samlag med mig. Hon fick ångest av att tänka på det. Hon ville njuta. Hon brukade tycka att det var väldigt skönt. Men hon njöt ingenting av vårt samlag, fick endast smärta. Jag talar då om för henne att hon inte ska behöva ligga med mig om hon inte vill. Det finns ju andra former av sex, förutom just samlag
Någon vecka senare har vi sex igen. Då runkade hon av mig och jag sög på hennes tuttar och slickade henne mellan benen. Den formen av sex hade vi sedan ett tag framöver. Vår relation blev bättre eftersom hon nu inte behövde ha ångest över att vi skulle ha samlag längre. Efter några veckor lyckades jag övertala henne till att vi skulle göra ett nytt försök. Men det misslyckades och hon avbröt det hela strax innan jag ska försöka föra in den
Sedan köpte hon en dildo som hon ville att jag skulle köra henne med. Den var inte så tjock, en sådan där "vanlig" dildo, ca 11-12 cm i omkrets. Den funkade väldigt bra på henne. Hon blev helt tokig av kåthet när jag körde dildon i henne. Att jag dessutom är en mästare i att slicka gjorde ju inte förhållandet sämre direkt
Vi hade en väldigt bra relation trots att vi aldrig låg med varandra (som sagt var, förutom en misslyckad gång i början av förhållandet). Kärleken var så stark. Detta bevisar att en relation kan vara bra även om kuken och fitta inte matchar varandra
När vi gick skilda vägar så berodde det inte på vårt sexliv. Det var istället andra faktorer som gjorde att vi kom fram till det gemensamma beslutet att bryta upp