2010-01-06, 20:01
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvålfager
Jag har 17 i längd och 16 i omkrets, vilket är ganska normallångt och ganska mycket kraftigare än genomsnittet
17 i längd och 16 i omkrets är nog ganska perfekt när du skall vara med damerna. Skulle helst föredra att min egen kuk var 17-18 cm lång. Själv är man för kort för att ha den perfekta kuken, kortare än 15 cm

Däremot har jag en stor omkrets, vet ej hur stor den är, men på det smalaste stället på kuken är den i alla fall över 15 cm i omkrets. Ska ta reda på det exakta måttet någon dag. Hoppas på över 16, men det kanske är att hoppas för mycket. Just nu nöjer jag mig med att den är över 15 cm i omkrets. Och efter att jag har mätt omkretsen så ska jag mäta omkretsen på det tjockaste stället, dvs ollonet.

Citat:
* Man får lite egoboost, och ibland gratisragg, av att ryktet går.
Fast är det där verkligen en fördel, att din kuk har ett "rykte"? Om en tjej visar intresse för dig, då vet du ju inte om hon gillar dig eller om hon bara är ute efter att testa din kuk

Citat:
* Får nästan aldrig köra in den i 2:an.
Skulle aldrig vilja ha analsex. När man älskar så ska man trycka in den i hennes ljuvliga vagina

Citat:
* Nästan inga tjejer som har tillräckligt stora munnar för att skapa den där "dammsugareffekten" när de suger av en.
Att bli avsugen är ganska överskattat. Varje nytt förhållande man har så provar man ju ändå detta med tjejen, i hopp om att "nu ska det bli bra". Men det blir det ju aldrig. Har man en tjock kuk så är det inte njutbart. Min kuk är " svampformad" med ett stort ollon som är tjockare än kukskaftet. Tjejerna brukar ha svårt med detta, dessutom är inte munnar töjbara på samma sätt som en fitta + att tänderna på tjejen inte kan trollas bort utan är ständigt ett försvårande problem

Att slicka tjejer är härligt, men att bli avsugen är överskattat
Då tycker jag att det är bättre att få ett handjobb av henne
Citera
2010-01-06, 20:55
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirPrice
17 i längd och 16 i omkrets är nog ganska perfekt när du skall vara med damerna. Skulle helst föredra att min egen kuk var 17-18 cm lång. Själv är man för kort för att ha den perfekta kuken, kortare än 15 cm

Däremot har jag en stor omkrets, vet ej hur stor den är, men på det smalaste stället på kuken är den i alla fall över 15 cm i omkrets. Ska ta reda på det exakta måttet någon dag. Hoppas på över 16, men det kanske är att hoppas för mycket. Just nu nöjer jag mig med att den är över 15 cm i omkrets. Och efter att jag har mätt omkretsen så ska jag mäta omkretsen på det tjockaste stället, dvs ollonet.

Jag tycker du ska vara nöjd som du har det
Och ärligt talat tror jag att 16 i omkrets är lite väl mycket för vissa damer, vill man optimera chanserna att kunna ha njutbart sex med de flesta är det nog bättre med lite mindre. Men det är ju tur att alla är olika!
Citera
2010-01-06, 21:01
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Och ärligt talat tror jag att 16 i omkrets är lite väl mycket för vissa damer, vill man optimera chanserna att kunna ha njutbart sex med de flesta är det nog bättre med lite mindre. Men det är ju tur att alla är olika!

För helvete, det är bara att snora dit en spottloska och köra på.
Citera
2010-01-06, 21:05
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
För helvete, det är bara att snora dit en spottloska och köra på.

Vis av erfarenhet?
Citera
2010-01-06, 21:12
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Vis av erfarenhet?

Absolut, sålänge man spottar kan man trycka dit falukolvar. Nästa gång ska jag testa att fista med bägge händerna.

Krävs dock att ditt spott har rätt existens.
Citera
2010-01-06, 21:17
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Absolut, sålänge man spottar kan man trycka dit falukolvar. Nästa gång ska jag testa att fista med bägge händerna.

Ja, man ska inte säga att det inte är bra lubrikation.
Men jag tror jag avstår att spotta för egen del, konstant lössnusare som man är så kan det nog bli en ganska överväldigande känsla där nere för damen ifråga...
Citera
2010-01-06, 21:17
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:

Rätt existens?
Citera
2010-01-06, 22:27
Medlem
Tvålfagers avatar
Citat:
Fast är det där verkligen en fördel, att din kuk har ett "rykte"? Om en tjej visar intresse för dig, då vet du ju inte om hon gillar dig eller om hon bara är ute efter att testa din kuk
Jag gillar att du tänker så tjejigt! "Gillar han verkligen mig för den jag är, eller är han bara ute efter min kropp?" Varje rom-com evah liksom ...

Vi kan väl börja med att ställa oss frågan vilka förväntningar man i huvud taget kan ha på ett hemsläp som man bara känner flyktigt. Jag skulle nog argumentera för att flyktiga sexuella förbindelser till sin natur inte handlar så mycket om att mötas i en gemensam kärleksakt som om att de inblandade parterna använder varandra som några slags förgyllda simulacra. Dildos/lösvaginor av kött och blod, helt enkelt. Inte så sexig tanke, men där har du den. Nåväl, med detta lite krassa synsätt följer att det vore löjligt att fästa någon större vikt huruvida det var mitt vinnande leende, mina välutvecklade traps eller mitt kukrykte som gjorde att det blev just vi, just då. Det spelar liksom ingen roll.

Citat:
Skulle aldrig vilja ha analsex. När man älskar så ska man trycka in den i hennes ljuvliga vagina
Det funkar också.

Citat:
Att slicka tjejer är härligt, men att bli avsugen är överskattat Då tycker jag att det är bättre att få ett handjobb av henne
Fast lite av min tanke med "dammsugnings"-metaforen var just att jag nog tror att avsugningar känns skönare för killar som inte är så grova. Skönare eftersom det då blir den där softa "vacuum"-känslan. (Svår att beskriva.)
Citera
2010-01-06, 22:39
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Min penis är 23 cm lång och 18 cm tjockt, är det för litet?
Citera
2010-01-06, 23:06
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Min penis är 23 cm lång och 18 cm tjockt, är det för litet?

Nej, den är fullt normal enligt statistiken.
Citera
2010-01-07, 00:24
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Jag har skrivit det förut. Jag tror att de flesta tjejer vill ha tjocka kukar. De vill att det ska göra lite ont, men smärtan får inte bli för extrem. Jag är dock lite konservativ av mig och ligger inte med vilken tjej som helst. Jag vill ha starka känslor för henne. Detta gör att antalet tjejer jag har legat med inte är så imponerande i antal som andra FB-medlemmar här

Å andra sidan har jag haft tjejer som de flesta killar endast kan drömma om. Kvalitet före kvantitet är mitt motto. De flesta verkar ju knulla med tjejerna så fort tillfälle ges. Det räcker för dem om tjejen är snygg och att de själva är lite kåta. Så det jag tror om vad tjejer vill ha för typ av kuk, det kan jag inte backa upp med någon trovärdig statistik (jag har legat med fler än 10 men färre än 20)

Min slutsats är att min kuk skulle helst vara några cm längre, men den är perfekt i omkrets tror jag (då utgår jag ifrån att de flesta tjejer gillar lite smärta, så länge smärtan inte är för extrem). Jag tror att tjejerna känner sig lite kvinnligare om smärtan blir en del av njutningen. Men det antagandet kan ju vara fel? Finns ingen vetenskap bakom det, men det är som sagt vad jag tror

Alla tjejer gillar dock inte tjocka kukar. Vissa tjejer rent av vantrivs med dem. En del tjejer är ju trängre än normalt. Och kombinationen trång fitta + tjock kuk kan bli problematisk. En före detta flickvän till mig var en av de tjejerna som vantrivdes. Vi hade bara ett enda regelrätt samlag under tiden som vi var tillsammans. Vi hade väldigt långa förspel och hon blev väldigt våt. Men när jag skulle trycka in den så var det väldigt kämpigt. Det ska ju vara lite kämpigt, som en utmaning, men detta var frusterande kämpigt

Och när jag väl hade kommit in i henne så kunde jag inte "jucka" något eftersom det var för tajt. Hon hade ett plågsamt uttryck i ansiktet och andades kort och häftigt. Jag fick utlösning ganska snabbt (kanske för att det var så tajt?). I alla fall, när jag var klar så drog jag mig ur. Hon hade väldigt ont och sveda mellan benen

Innan vi sex hade planerat in att bara sitta och "mysa" i soffan efter sexakten (vi hade hyrt en film). Men eftersom sexet gick så tokigt och hon hade ont så blev det väldigt konstig stämning. Vi satt i soffan och tittade på filmen. Men vi "myste" inte direkt. Vi satt stilla och nuddade knappt varandra, sa knappt några ord. Den filmen upplevdes som väääldigt lång

Jag stack hem efter att vi hade kollat klart på filmen. Vi hade bestämt att träffas dagen efter. Men då ringde hon och sa att hon var "förkyld". Vi träffades inte på en vecka efter det, hade enbart lite telefonsamtal med varandra. Sedan träffades vi slutligen igen. Hon verkade lite "konstig". Jag frågade henne då vad som var fel. Vi hade ett långt samtal. Det framkom att hon inte vill ha samlag med mig. Hon fick ångest av att tänka på det. Hon ville njuta. Hon brukade tycka att det var väldigt skönt. Men hon njöt ingenting av vårt samlag, fick endast smärta. Jag talar då om för henne att hon inte ska behöva ligga med mig om hon inte vill. Det finns ju andra former av sex, förutom just samlag

Någon vecka senare har vi sex igen. Då runkade hon av mig och jag sög på hennes tuttar och slickade henne mellan benen. Den formen av sex hade vi sedan ett tag framöver. Vår relation blev bättre eftersom hon nu inte behövde ha ångest över att vi skulle ha samlag längre. Efter några veckor lyckades jag övertala henne till att vi skulle göra ett nytt försök. Men det misslyckades och hon avbröt det hela strax innan jag ska försöka föra in den

Sedan köpte hon en dildo som hon ville att jag skulle köra henne med. Den var inte så tjock, en sådan där "vanlig" dildo, ca 11-12 cm i omkrets. Den funkade väldigt bra på henne. Hon blev helt tokig av kåthet när jag körde dildon i henne. Att jag dessutom är en mästare i att slicka gjorde ju inte förhållandet sämre direkt

Vi hade en väldigt bra relation trots att vi aldrig låg med varandra (som sagt var, förutom en misslyckad gång i början av förhållandet). Kärleken var så stark. Detta bevisar att en relation kan vara bra även om kuken och fitta inte matchar varandra
När vi gick skilda vägar så berodde det inte på vårt sexliv. Det var istället andra faktorer som gjorde att vi kom fram till det gemensamma beslutet att bryta upp
Citera
2010-01-07, 00:36
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Jag har skrivit det förut. Jag tror att de flesta tjejer vill ha tjocka kukar. De vill att det ska göra lite ont, men smärtan får inte bli för extrem. Jag är dock lite konservativ av mig och ligger inte med vilken tjej som helst. Jag vill ha starka känslor för henne. Detta gör att antalet tjejer jag har legat med inte är så imponerande i antal som andra FB-medlemmar här

Jadu, jag har inte heller någon enorm statistik att lägga bakom vad jag tror så där är vi på samma våglängd, är ju ändå svårt att riktigt komma fram till något då det finns så många människor med olika preferenser. Däremot, med tanke på att omkretsen snittar runt 10-12 (åtminstone enligt siffror jag sett i Sverige) så kan man ju tycka att det känns ganska rimligt att de flesta tjejer tycker det är helt okej med en medelstake, att många inte har något emot lite större men att det kanske tunnar ut sig något när man närmar sig 16 (din omkrets låg väl däromkring?). Men visst, det finns ju säkert många som kan ta det utan några smärtor att tala om, såvida de då inte är väldigt trånga som tjejen i ditt exempel. Och har du rätt i din teori om att de många uppskattar lite smärta (att en del gör det står ju klart) kan jag tänka mig att 15-16 är ganska perfa.

Men du har ju "tur" då att din omkrets täcker upp lite för längden =).
Jag ligger på 18/14 så det är lite mer balanserat, visst kan man tänka ibland om man t ex kollar på någon porrulle att nog fan vore det coolt att ha större men det är inte något jag egentligen skulle vela ha permanent. Viktigast är nog att man är nöjd och använder det man fått på bästa sättet, oavsett om det är liten, medel eller stor.
Senast redigerad av R.R 2010-01-07 kl. 00:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in