2012-03-27, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reclaim
Fattar du inte själv att det är väldigt individuellt? Är nog lika olika där som storleken på själva penisen.
Jag själv har 16 i stånd och 14 i omkrets och i ett normalt slakt tillstånd så är den 7-8cm och 11-12 i omkrets.
Efter ett gym pass eller ett kallt bad så ser den ut som ett barns organ lol
Och medel i sverige är 12-15 i längd och 10-13 i omkrets enligt dom studierna jag har läst.
Sorry men din kuk är under medel, du är patetisk.
Citera
2012-03-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullahGoatFucker
Sorry men din kuk är under medel, du är patetisk.

Enligt den statistiska centralbyrån så är medel storleken på en svensk mans penis 5.8 inches (14.8cm).
Sen finns det en jävla massa andra stuider där ute, var inte så länge sen jag läste en stuide som hade utförts av ett rätt stort kondomföretag.
Så nej, jag är inte under medel och frågan är ju vem det är som är patetisk? Jag som accepterar vad jag har eller du som desperat försöker öka storleken på din penis via diverse penisövningar?
Sen att du med största förmodan är ett troll gör dig ännu mer patetisk "AbdullahGoatFucker".
Citera
2012-03-27, 14:53
Medlem
SiSeniors avatar
Hur långt är det mellan raderna i ett vanligt linjerat block? Har ingen linjal om behöver mäta kuken.
Citera
2012-03-27, 14:57
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Hur långt är det mellan raderna i ett vanligt linjerat block? Har ingen linjal om behöver mäta kuken.
Använd denna istället:

http://www.piliapp.com/ruler/

Citera
2012-03-27, 20:46
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Använd denna istället:

http://www.piliapp.com/ruler/

Får inte till det på något bra sätt riktigt. Tack ändå! Hade därför gärna sätt om någon kunde svara på min fråga
Citera
2012-03-27, 22:11
Medlem
Citat:
Får inte till det på något bra sätt riktigt. Tack ändå! Hade därför gärna sätt om någon kunde svara på min fråga

Ändra till cm och sätt pappret mot skärmen så borde du kunna se hur långt det är mellan raderna.
Citera
2012-03-28, 01:05
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:

Vet bara att rutade block brukar ha att en ruta är ½ x ½ cm. Inte använt linjerat block på evigheter!
Citera
2012-03-28, 08:28
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ändra till cm och sätt pappret mot skärmen så borde du kunna se hur långt det är mellan raderna.

Skamligt att jag inte tänkte på dig själv Nu var de gjort i alla fall, tack!
Citera
2012-03-28, 20:15
Medlem
Citat:
Enligt den statistiska centralbyrån så är medel storleken på en svensk mans penis 5.8 inches (14.8cm).
Sen finns det en jävla massa andra stuider där ute, var inte så länge sen jag läste en stuide som hade utförts av ett rätt stort kondomföretag.
Så nej, jag är inte under medel och frågan är ju vem det är som är patetisk? Jag som accepterar vad jag har eller du som desperat försöker öka storleken på din penis via diverse penisövningar?
Sen att du med största förmodan är ett troll gör dig ännu mer patetisk "AbdullahGoatFucker".
Accepterar? Eller hur:
https://www.flashback.org/t1772308
Citera
2012-03-30, 01:34
Medlem
grillbesticks avatar
20cm lång
16cm omkrets
Citera
2012-03-30, 01:47
Medlem
Det slår mig att kukstorleksfrågan är beroende av någon form av jämförelse mellan olika kukar för att kunna besvaras. Problemet är för hetero-killar att de inte stöter på så många hårda kukar annat än deras egen och porrstjärnors, varav de senare är specifikt utvalda för att vara stora samt manipuleras på olika sätt för att se än större ut på kamera, medan deras egen alltid kunde vara lite längre/hårdare/tjockare.

Att verbalt jämföra med andra hetero-killar är ogörligt och leder bara till tusentals inlägg av skitsnack som här. Vad som återstår är att fråga erfarna tjejer, vilka visserligen kommit i närkontakt med flera kukar men i brist på egen referenskuk (och därmed medföljande intresse) förlitar sig på ögon- och handmått från gång till gång, alltså är även deras utsagor extremt opålitliga.

En grupp som dock vet bra mycket bättre är heterosarna är bögarna. Eftersom de samtliga har egna kukar att jämföra raggets kuk med får de en direkt och väldigt träffsäker bild av deras relativa storlek. I längden leder fler träffar till att de får en allt bättre uppskattning för hur pass vanlig deras längd och omkrets är, särskilt som de samtidigt med den direkta mätningen under träffen kan verbalt jämföra sin erfarenhet av sin storlek med den de träffars erfarenhet.

Så fråga en bög. Du behöver inte dra ner brallorna och visa dig för honom direkt. Ta en bild på din kuk med något referensobjekt som t.ex. en tändsticksask bredvid. Det behöver inte vara någon du känner, det finns gott om anonymt bögfolk på nätet som skulle glädjas åt att hjälpa. Mig undantagen. Lycka till.
Citera
2012-03-30, 13:11
Medlem
Jag vet inte hur det är för er. Men samtliga tjejer jag har sex med känns väldigt stora efter man fått igång dem, dvs när det är riktigt plaskvåta. Det är fortf skönt, men har svårt att se hur det skulle vara skönt för henne. Har en normalstor kuk så vet inte ifall jag bara legat med utslitna slampor eller vad som nu hänt. Hade sex med en kompis lillasyster, spräckte henne, men likt förbannat vart det motorväg efter tsunamin börjat rinna.

Någon som upplever detsamma och lyckats lösa lè problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in