2012-03-25, 20:09
Medlem
Känner många normalutrustade med långa förhållanden och barn som följd. Är själv en sådan och frugan är tightare än nånsin.
Citera
2012-03-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruined
Känner många normalutrustade med långa förhållanden och barn som följd. Är själv en sådan och frugan är tightare än nånsin.

Skräll, majoriteten har en medel kuk, dock inte på internet.
Lite ironiskt att du fick det att låta så sällsynt haha;p

Citat:
Ursprungligen postat av ReinfeldtM
Större än din, eftersom han har flickvän och tjejer gillar gigantiska kukar.

Det har jag med, sedans 4 år tillbaka. Jag vart mest nyfiken på HUR liten han hade då han fick det att låta som världens minsta typ.
Och nej, dom mesta föredrar faktiskt en medel kuk.
Senast redigerad av Reclaim 2012-03-25 kl. 21:13.
Citera
2012-03-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reclaim
Och nej, dom mesta föredrar faktiskt en medel kuk.
Det är en lögn! Du kan faktiskt iaktta kvinnornas besvikelse i deras ögon, när det kommer fram att du har en medel.
Citera
2012-03-26, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReinfeldtM
Det är en lögn! Du kan faktiskt iaktta kvinnornas besvikelse i deras ögon, när det kommer fram att du har en medel.

Även kvinnor är olika där nere, du är medveten om det va? Storleken är även annorlunda på dom.
Heck min sambo klarar inte av vissa ställningar såvida hon inte är dyngblöt där nere och jag ligger på 16 i längd.
Men jag förstår att många finner att en stor kuk är visuellt sexigare men när det väl kommer till själva penentreringen så är det en annan femma.
Jag antar att du är lika gravt porrskadad som jag en gång var så det kommer inte spela någon roll vad folk säger till dig.
Kanske ett dåligt exemplar men käringarna på familjeliv har röstat följande om dom fick välja. Och ha i åtanke att många av dessa sliddjur har tryckt ut ett par ungar.
Sen är det förmodligen ett par troll röster med.

"Var ärliga och rösta inte om ni bara har gissat med ögonmått, vi vet alla hur pålitligt en kvinnas ögonmått är, not...

Totalt 150 röster
19st har valt Längd 12-15 Omkrets 10-13
82st har valt Längd 15-18 Omkrets 13-16
39st har valt Längd 18-21 Omkrets 16-19
5st har valt över sista alternativet
5st har valt under första alternativet"
Citera
2012-03-26, 11:44
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrking123
hade 15-16 cm när jag var 15 bra??
? mät me linja lol

Varför mäter du inte nu igen när du är äldre, för det är du väl?
Citera
2012-03-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Varför mäter du inte nu igen när du är äldre, för det är du väl?

Av att döma från hans stavning så är han förmodligen 15 år och 6 månader
Citera
2012-03-26, 16:01
Medlem
fel post.
Citera
2012-03-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstrar
Ringen var mätt i diameter. och jag har bara ett skjutmått
Symaskinen och måttbandet fick mina systrar ärva.
Men det är 15,5 cm omkrets

Men kom hur fan kan man tro att sin kuk på typ 15.5 i omkrets eller vad man har är litet och att din tjej tycker att det var liiite över medel? Hur stora kukar har hon haft? 15.5 är stort hur man än vrider och vänder på det.

Läste att i Congo har man en medelOMKRETS på 18? Detta lät sjukt mycket men var från en seriös studie har jag för mig.
Senast redigerad av Haannes 2012-03-26 kl. 16:08.
Citera
2012-03-26, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haannes
Men kom hur fan kan man tro att sin kuk på typ 15.5 i omkrets eller vad man har är litet och att din tjej tycker att det var liiite över medel? Hur stora kukar har hon haft? 15.5 är stort hur man än vrider och vänder på det.

Läste att i Congo har man en medelOMKRETS på 18? Detta lät sjukt mycket men var från en seriös studie har jag för mig.

Förmodligen en troll studie, att 18cm skulle vara medel i omkrets är omöjligt.
Citera
2012-03-26, 20:44
Medlem
läste en artickel i slitz för några år sedan att en kuk kan bli 5 ggr så stor från slak till stånd vilket jag tycker är jävligt märkligt då min ökar typ 3-4 cm vid stånd..om du nu har en medllång kuk vid stånd då måste den ju vara extremt liten vid slakt tillstånd om den nu skulle öka 5 ggr..
medellängd är väl i sverige runt 15 -18 cm då borde då dessa kukar ligga runt 3 cm slak..den strl kan man ju inte pissa med ståendes..
Senast redigerad av redgunn 2012-03-26 kl. 21:02.
Citera
2012-03-26, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
läste en artickel i slitz för några år sedan att en kuk kan bli 5 ggr så stor från slak till stånd vilket jag tycker är jävligt märkligt då min ökar typ 3-4 cm vid stånd..om du nu har en medllång kuk vid stånd då måste den ju vara extremt liten vid slakt tillstånd om den nu skulle öka 5 cm..
medellängd är väl i sverige runt 15 -18 cm då borde då dessa kukar ligga runt 3 cm slak..den strl kan man ju inte pissa med ståendes..

Fattar du inte själv att det är väldigt individuellt? Är nog lika olika där som storleken på själva penisen.
Jag själv har 16 i stånd och 14 i omkrets och i ett normalt slakt tillstånd så är den 7-8cm och 11-12 i omkrets.
Efter ett gym pass eller ett kallt bad så ser den ut som ett barns organ lol
Och medel i sverige är 12-15 i längd och 10-13 i omkrets enligt dom studierna jag har läst.
Citera
2012-03-27, 04:36
Medlem
Haha min pillesnopp är 23.2 cm eregerad, var bara 21.3 innan jag började gör snopphävningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in