2012-03-30, 13:28
Medlem
Just hur tight en tjej är beror väl på fler saker än hur våt hon är. T.ex. hur mycket blod som ansamlats där nere, hur mycket hon kniper åt med relevanta muskler, vilken position man tar, etc.. Dvs. en massa saker som kräver alerta, engagerade och erfarna tjejer. Så fulla ragg, engångsligg eller oskulder kanske är att skjuta sig själv i foten lite.

Citat:
Ursprungligen postat av nhum
Jag vet inte hur det är för er. Men samtliga tjejer jag har sex med känns väldigt stora efter man fått igång dem, dvs när det är riktigt plaskvåta. Det är fortf skönt, men har svårt att se hur det skulle vara skönt för henne.

Fråga henne? Finns det tecken på att hon gillade det, vill göra det igen t.ex.?

Citat:
Har en normalstor kuk så vet inte ifall jag bara legat med utslitna slampor eller vad som nu hänt.

Finns det någon som helst grund för det här att tjejer skulle bli slappa av att knulla runt?

Citat:
spräckte henne

Betyder det att du tog oskulden? Inte att du åstadkom allvarlig intern skada?
Citera
2012-03-30, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punggung
Just hur tight en tjej är beror väl på fler saker än hur våt hon är. T.ex. hur mycket blod som ansamlats där nere, hur mycket hon kniper åt med relevanta muskler, vilken position man tar, etc.. Dvs. en massa saker som kräver alerta, engagerade och erfarna tjejer. Så fulla ragg, engångsligg eller oskulder kanske är att skjuta sig själv i foten lite.

Fråga henne? Finns det tecken på att hon gillade det, vill göra det igen t.ex.?

Finns det någon som helst grund för det här att tjejer skulle bli slappa av att knulla runt?

Betyder det att du tog oskulden? Inte att du åstadkom allvarlig intern skada?

Hon började blöda, men det var inget allvarligt. Jag har haft flera tjejer som jag legat med flera gånger om och om igen. Dock så har jag nästan bara sex på fyllan och på morgonen när jag vaknar upp bakis, vet inte ifall det har nått med saken att göra.

Tycker jag är rätt bra i sängen, förnyar mig, är lite galen och försöker vara unik. Åstadkommer sällan höga skrik eller liknande, men får ofta respons i form av stön och intesitetsökning.

Grejjen är den aatt jag gillar långa samlag, där man kan göra allt möjligt konstigt som man kommer på. Men måste säga att när hon är såpass kåt att man simmar fram så är motståndet betydligt mindre och ville abra höra med er ifall ni känenr samma sak. Jag kanske itne har en så grov penis, vet inte, känner mig väldigt normalstor overall.

Kom på att 2 tjejer har börjat blöda, ena var som sagt från oskulden. Den andra slutade med att hon fick operera sig, var tydligen något medfött som mamman också hade. Nån sträng typ som kapade låg där inne
Citera
2012-03-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOerfarne
Jag undrar om någon skulle kunna säga mig hur mycket mer jag kan förvänta mig att min kuk ska växa. Jag är 16år nu och den är 16cm och 15cm i omkrets. Har jag någon chans att få kanske 20cm och 19cm tjock? Jag har läst att den ska växa tills runt 20, men jag har aldrig sett någon statistik på hur mycket den växer per år, och när den växer som mest.

Min var färdig vid 15-16 års ålder. Men ajg började röka då, kan ha nått med det att göra.
Citera
2012-03-30, 16:55
Medlem
Citat:
Min var färdig vid 15-16 års ålder. Men ajg började röka då, kan ha nått med det att göra.
Jag hoppas att den växer mer Min dröm är att ha en kuk som Manuel Ferrara. Kanske nån cm längre.
Citera
2012-03-30, 20:56
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Den stora kärleken har legat med både den ena och den andra, många berikare om nu nån tror det skulle göra nån skillnad snabelmässigt.

Hon förklarade för mig att det inte räcker med in och ut, utan det behövs mer stimulans, men det visade sig redan första gången att hon hade fel.
Jag är helt övertygad nu, det har inget med storlek att göra, utan allt handlar känslor, njuter man själv hela tiden, då löser sig resten.

Själv så finns det inget som gör mig mer upphetsad än att se tjejen njuta. Det slår allt.
Man försäkrar sig om att hon får komma först sen kan man köra på för egen del.
Det behövs inte ens funderas på saken längre, jag vet att jag kan få henne att komma precis hur många gånger jag vill.

Jag nickar instämmande, för du säger som det är broder
Citera
2012-04-02, 12:44
Medlem
Det är bara en liten bisak. Storleken är inte huvudsaken det är "leken" som är huvudsaken.

Bättre med:
-Ett par flinka händer
-En flink tunga
-sugande läppar
-ett ödmjukt sätt
-vara ren och sjukdomsfri
-en villig kuk som gillas av den andre partnern
-sist men inte minst ett lekfullt sinne och stor fantasi
Citera
2012-04-04, 22:01
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:

Någon som vet om detta är sant, att den slutar växa pga rökning?
Citera
2012-04-04, 23:03
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Någon som vet om detta är sant, att den slutar växa pga rökning?

Jag har hört att det iallafall inte ska vara bra att röka då det förstör blodkärlen (din kuk blir mindre för att du inte kan få lika hårt stånd längre...typ).
Citera
2012-04-05, 08:56
Medlem
En lite över medel kuk är efter erfarenhet den bästa och skönaste. Gärna lite grövre i tjocklek men annars så ska det gärna vara mellan 17-22 cm..
Kan dock tillägga att de som haft genomsnitts storlek eller mindre har även varit sköna, då de jag varit med om har en intressant teknik..
Citera
2012-04-06, 11:25
Medlem
comoncomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrooge.McDuck
Jag mätte just och kom fram till att min var mellan 16-17 cm. Fan vad glad jag blev!
Sorry jag mätte just min och kom fram till att jag hade 21,3 cm då blev jag glad
Citera
2012-04-06, 11:58
Medlem
comoncomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alicia.Felicia
En lite över medel kuk är efter erfarenhet den bästa och skönaste. Gärna lite grövre i tjocklek men annars så ska det gärna vara mellan 17-22 cm..
Kan dock tillägga att de som haft genomsnitts storlek eller mindre har även varit sköna, då de jag varit med om har en intressant teknik..

OT: tänkte på hur många du legat med men vill inte veta.. XD

ONT: Dom som har mindre kuk tror jag har bättre teknik för en som har en 35 cm lån häst balle med grymt stor omkrets kan nog inte pumpa på så fort häller...

Tror att med lite klitoris teknik så blir det ändå alltid skönare...

För om man kille är bra på att slicka (vilket som är det enklaste som finns) så är det alltid skönare att bli slickad av en kille än om han knullar dig.. det är fakta..
Citera
2012-04-07, 19:50
Medlem
Fattar inte varför folk hänger upp sig på detta. Jag har inte mätt den sen jag gick i högstadiet vilket är länge sedan. Funkar kanon varje gång och eftersom tjejerna hör av sig efteråt och vill fortsätta träffas kan det inte va så illa. Om killen är nöjd med sin storlek blir förmodligen tjejen det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in