Citat:
Ursprungligen postat av Punggung
Just hur tight en tjej är beror väl på fler saker än hur våt hon är. T.ex. hur mycket blod som ansamlats där nere, hur mycket hon kniper åt med relevanta muskler, vilken position man tar, etc.. Dvs. en massa saker som kräver alerta, engagerade och erfarna tjejer. Så fulla ragg, engångsligg eller oskulder kanske är att skjuta sig själv i foten lite.
Fråga henne? Finns det tecken på att hon gillade det, vill göra det igen t.ex.?
Finns det någon som helst grund för det här att tjejer skulle bli slappa av att knulla runt?
Betyder det att du tog oskulden? Inte att du åstadkom allvarlig intern skada?
Hon började blöda, men det var inget allvarligt. Jag har haft flera tjejer som jag legat med flera gånger om och om igen. Dock så har jag nästan bara sex på fyllan och på morgonen när jag vaknar upp bakis, vet inte ifall det har nått med saken att göra.
Tycker jag är rätt bra i sängen, förnyar mig, är lite galen och försöker vara unik. Åstadkommer sällan höga skrik eller liknande, men får ofta respons i form av stön och intesitetsökning.
Grejjen är den aatt jag gillar långa samlag, där man kan göra allt möjligt konstigt som man kommer på. Men måste säga att när hon är såpass kåt att man simmar fram så är motståndet betydligt mindre och ville abra höra med er ifall ni känenr samma sak. Jag kanske itne har en så grov penis, vet inte, känner mig väldigt normalstor overall.
Kom på att 2 tjejer har börjat blöda, ena var som sagt från oskulden. Den andra slutade med att hon fick operera sig, var tydligen något medfött som mamman också hade. Nån sträng typ som kapade låg där inne