2012-01-18, 13:24
Medlem
Jag är en man på 23 år som lider av ett gravt peniskomplex, jag mår så dåligt över min penis att jag är på gränsen till självmord.
Känslan av att inte räcka till och att aldrig kunna få fylla ut en kvinna äter upp mig inifrån.
Många säger att storleken inte räknas och att det är "tekniken" som är nyckeln men detta är ju bara så mkt skitsnack som det kan bli.
Jag har spenderat hur många timmar som helst på FL, FB och andra forum där det pratas öppet om sex och jag har sett ett dussintal trådar där kvinnor mår dåligt för att dom är i förhållande med en man som har medelstorlek på sin penis eller mindre och att dom saknar känslan av att bli riktigt uppfylld.
Jag har själv en sambo sedans 3 år tillbaka och när vi har sex och hon är riktigt våt så är det som att jucka i luften och hon rör inte en enda min eller ger iväg ett enda flås, kanske bör tilläggas att hon aldrig fått en orgasm, varken av sig själv eller av hennes 3 tidigare killar.
Men oavsett, det känns som jag förnedrar mig själv när vi har sex och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Hon säger att min storlek är perfekt och att jag har störst av dom hon varit med, detta tror jag dock är en load of crap.
Så vad ska jag göra FB? Från att jag vaknar tills att jag går och lägger mig så har jag en så grav ångest att jag ibland spyr.
Mitt peniskomplex har börjat bygga upp ett obeskrivligt hat inom mig mot kvinnor överlag som har legat runt, jag kommer aldrig kunna gå ut och träffa en tjej utan att se framför mig hur hon fått en massa stora stockar i sig och att jag skulle vara som en sten i havet, det får mig att må illa att ens tänka på det.
Jag ligger på 15.8 längd och 14 omkrets för er som vill veta.
Jag vet att detta är lite över "medel" i dom statistiker som har visats, jag tror dock inte ett skit på dom och även om dom nu skulle stämma så ändrar inte det faktumet att en kvinna alltid föredrar en större och att med en medel så är det som jag skrev tidigare som att jucka i luften.
Citera
2012-01-18, 13:27
Medlem
Geblods avatar
Det handlar bara om en kuk.. Du har ju uppenbarligen fått en sambo med hjälp av den. Eller hur?
Ryck upp dig!
Citera
2012-01-18, 13:32
Medlem
Aliccs avatar
Jag tycker som Dogman08876. Det finns sexleksaker som gör knipövningar. När hon kniper blir det tajtare. Du borde kanske prata med henne om detta?
Citera
2012-01-18, 13:36
Medlem
hemliga.agentens avatar
Två viktiga saker:

1) Fakta visar att du har minst en medelnormal penis, alltså att den skulle vara för liten sitter ENBART i ditt huvud. FAKTA!

2) När hon inte ens fått en orgasm av sig själv, vare sig hon är 18, 23 eller äldre, så betyder det enbart att hon antagligen inte har allt för stort intresse och/eller inte tar tillräckligt stort ansvar för sin egna sexualitet. Hennes orgasm är till större del hennes ansvar än ditt. FAKTA!

Men självklart kan allt detta ge dig komplex, dåligt samvete, självkänsla osv.
Första steget är att inse att det till en majoritet uppåt 90-95% enbart sitter i ditt huvud och det är bra, för det kan du själv bearbeta och bli bättre på, första steget är som sagt att inse detta och stegen efter det är att förbättra det hela/sig själv.

Jag misstänker att du inte vill lämna denna tjej, men om sex är en så stor och viktig del av ditt liv (detsamma gäller mig) och eran relation så kan det nog vara ett tips. Du kommer kunna utvecklas och ta tag i dig själv när hon inte längre är "ett hinder", vare sig hon är det indirekt eller direkt.
Citera
2012-01-18, 13:37
Medlem
Ni killar som ligger runt mkt, hur klarar ni av känslan och vetskapen om att tjejen du är med har förmodligen fått större stock än din och nått bra mkt bättre orgasmer tidigare?
Det jobbigaste med det hela är vetskapen om att det inte finns något permanent sätt att förstora penisen på i erigerat tillstånd, det är en obeskrivlig känsla av hopplöshet.
Varför kan inte bara alla kukar och fittor ha samma storlek, fan så mkt lättare allt skulle va.
Citera
2012-01-18, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reclaim
Ni killar som ligger runt mkt, hur klarar ni av känslan och vetskapen om att tjejen du är med har förmodligen fått större stock än din och nått bra mkt bättre orgasmer tidigare?

Men snälla, det är ditt självförtroende det fel på, inte kuken. Få in det i huvet! Sex är såå mycke mer än storleken på kuken fattar du väl! Sen så anpassar sig fittorna med tiden så din blir lagom oavsett om den är 15 eller 25.
Citera
2012-01-18, 13:42
Medlem
Du kan ju inte göra så mycket åt din storlek på kuken du får vara nöjd du har ju större än medel.

Men jag förstår känslan jag vet att min tjej har legat med minst en kille som har en riktigt stort as till kuk.

Får spy känsla själv när jag tänker på det fast jag har bra mycket större än medel.

Det är jobbigt helt enkelt när man vet att det varit större kukar i sin flickvän i alla fall för mig.
Citera
2012-01-18, 13:46
Medlem
RazorTongues avatar
Det är inte din penis som är problemet. Det är den sneda självbild som du har skapat dig mentalt som ställer till det. Låter som om din sambo inte njuter av sex alls överhuvudtaget, oavsett vem det är med. Snarare fel på henne i det här fallet. Storleken på din penis är fullkomligt normal. Inget fel på den alls!

Låter snarare som om det är hon som faktiskt är, och ursäkta uttrycket, slapp i underlivsmuskulaturen.
Citera
2012-01-18, 13:48
Medlem
RazorTongues avatar
Och dessutom, så vore det fan så mycket bättre om fler kvinnor kunde ta ansvar för sin egna orgasm/njutning, och inte tro att allt ansvar skall ligga på deras partner. Då är man fruktansvärt egoistisk, och dessutom ganska trist. Jag skulle aldrig lägga över allt ansvar på MIN njutning på min partner. Aldrig!
Citera
2012-01-18, 13:50
Medlem
inte är det din kuk det är fel på iaf.. det är ditt huvud och din sambos inlevelse som är boven i detta drama. släpp det dära om kuken, för den är det inget fel på MAN UP!
Citera
2012-01-18, 14:13
Medlem
Requiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reclaim
Det jobbigaste med det hela är vetskapen om att det inte finns något permanent sätt att förstora penisen på i erigerat tillstånd, det är en obeskrivlig känsla av hopplöshet.
Varför kan inte bara alla kukar och fittor ha samma storlek, fan så mkt lättare allt skulle va.

Vetskapen om större stock, ja säkert någon gång men det innebär inte per automatik bättre orgasmer. Nu är jag rätt lyckligt lottad själv men det finns ALLTID någon som är större och det är väll okej. Men jag är väldigt trygg och tror på mig själv och min förmåga att ta en kvinna till höjder hon inte varit tidigare...

Det är samma i övriga livet... större muskler innebär inte alltid bättre t.ex.

Kommer osökt att tänka på det här filmklippet... (efter 1:20)

http://www.youtube.com/watch?v=VZSv4HlyfIo
Citera
2012-01-18, 14:15
Medlem
Vad menar du med att din tjej aldrig haft orgasm? Aldrig?

Om man aldrig någonsin fått en orgasm på egen hand så kan man inte räkna med att få det av en pumpande kuk. Oavsett storlek. Min erfarenhet säger att de allra flesta kvinnor behöver klitorisstiumlans för att kunna komma. Det tog mig flera år av knullande innan jag kunde få vaginalorgasmer. Det är något jag verkligen fått jobba för. Men det händer fortfarande att jag fixar orgasmen på egen hand när jag knullar.

Och att din tjej är så blöt att du inte tycker att det blir någon friktion är väl ändå rätt bra? Du vet, torrknull är inte så najs.

Så, vad ska du göra? Först och främst ska du inte utveckla ett hat mot kvinnor och vår fascination för kukar. Det är som det är. Sedan ska du tala om för din flickvän att hennes orgasm och hennes njutning ligger i hennes händer. Jag menar att man ska ta ansvar för sin egen njutning. Givetvis tillsammans. Det kan aldrig åligga endast den ena parten att sexet blir lyckat och bra för båda. Dumheter! Det här är också något män måste lära sig att förstå; det är bra när kvinnan tar på sig själv under knullet. Tro inte att din kuk allena fixar middagen s a s.

I övrigt kan du lära dig att använda även dina fingrar och din tunga men jag föreslår som sagt att din tjej bekantar sig med sin egen fitta först om det nu verkligen är sant att hon aldrig fått en orgasm.

Om din kukstorlek har jag inget att säga.

Seså, upp med hakan!
Senast redigerad av borgarbracka 2012-01-18 kl. 14:31.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in