2011-05-26, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErniE89
Min balle är extremt jävla liten när den är slak :P biland typ 4-5cm Jag hade en tjej en gång som garvade när hon såg den, men sedan blev hon väldigt glatt överaskad haha xD

Lite avis blir man. Dom Flesta verka vara Rejält utrustade.
själv har jag 14 cm
Citera
2011-05-26, 01:29
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanofcourse
Jag har 18,5cm lång och 14cm omkrets.
Jag har ett problem att få på kondomer, de rullar inte på så lätt som de ska vara. Är alltid tvungen att bokstavligen dra på den. :/

Proffstips: Vänd på kondomen
Citera
2011-05-26, 06:29
Medlem
FakeIDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Proffstips: Vänd på kondomen
Hehe känns som att problemet kan ligga däri till en viss del kanske.

Ingen som reagerade på idioten, vad hette han, yesyesyes eller något som för några sidor sedan påstod att för varje person som påstår sig ha 2 cm större än han har, finns det en annan person som påstår sig ha 2 cm mindre än han har.

Detta underbyggde han med att påpeka Newtons tredje lag, "for every action there's an equal and opposite reaction". Vad han inte däremot verkar förstå alls är hur den lagen fungerar, förmodligen för att den använts i någon/några (the matrix kanske det är?) filmer för att låta cool, smart och filosofisk. Han översatte det till "för varje handling..." men så är det ju inte alls. Snarare lyder den såhär: Två kroppar påverkar alltid varandra med två lika stora men motsatt riktade KRAFTER. Dvs, om du hoppar uppåt från marken med kraften x Newton (N) så trycker dina fötter till marken ned med kraften x N. Eller om du skjuter med en pistol, så skickas kulan framåt med kraften y N, samtidigt som pistolen trycks bakåt med kraften y N. För de som inte läst så mycket fysik och matematik, kan man byta ut x och y mot en siffra, dvs slår du någon i ansiktet med kraften 150 N så träffas din hand med kraften 150 N.
Den har inget att göra med filosofiska grejer som huruvida för varje person som ljuger om en sak, så finns det en person som ljuger om den direkta motsatsen.

Tyckte bara det var roligt för det var bland det dummaste jag läst av någon som försöker verka smart. Använda en av Newtons lagar i en fråga om kukstorlekar. Hahaha. Vad här näst, använda E=mc^2 till att avgöra djupet på en fitta?
Citera
2011-05-29, 19:06
Medlem
vad skulle ni (tjejer) tycka om detta?

omkrets; 11cm
Längd: 16cm
Citera
2011-05-31, 01:21
Medlem
Liten penis. Desperat.

Hej!

Jag är en av dom killarna som olyckligtvis inte har så stora penisar. I flera år har mitt självförtroende varit botten och jag känner att det är dags för en förändring.
Jag är inte helt bakom flötet och förstår att alla piller som finns att köpa inte fungerar, eller om det är någon som verkligen har prövat dem och vet något så får ni gärna dela med er.
Har funderat på en operation men då är ju kostnaden en nackdel, har försökt att googla lite men kan tyvärr inte hitta några exakta priser, är det någon som vet?

Har varit tillsammans med min flickvän i snart tre år och skäms t.om. inför henne, har bara gett henne orgasmer oralt och det känns ju inte så gött.

Ingen mening att ni kommer med massa olika ställningar vi kan pröva till förslag, har nästan redan prövat de mesta.

Min huvudsakliga anledning till att jag vill detta är för att öka mitt självförtroende så att jag kan må bättre som person, finns säkert någon som kan relatera till mig där ute.

All info om alla möjliga penis-förstoringar uppskattas!
Citera
2011-05-31, 01:43
Medlem
skulle kunna tro att de är jag som skrivit allt dedär, har funderat i precis samma banor som dig och testat dom flesta ställningar, nu är de ju så att jag har inte så liten kuk så att man skrattar när man ser den utan den är väl ja inte stor heller men runt 15 om man har tur, har även som du varit tsm med min tjej i 3år. fast har faktiskt lyckas gett henne orgasm av vaginalt ett antal gånger fast var mest förut nu är de bara oralt som går vettefan men va ska vi göra broder?
Citera
2011-05-31, 02:02
Medlem
L.s avatar
http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-i/

En mycket sevärd dokumentär för alla män!
Citera
2011-05-31, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johannes90
skulle kunna tro att de är jag som skrivit allt dedär, har funderat i precis samma banor som dig och testat dom flesta ställningar, nu är de ju så att jag har inte så liten kuk så att man skrattar när man ser den utan den är väl ja inte stor heller men runt 15 om man har tur, har även som du varit tsm med min tjej i 3år. fast har faktiskt lyckas gett henne orgasm av vaginalt ett antal gånger fast var mest förut nu är de bara oralt som går vettefan men va ska vi göra broder?
Det finns en växt i mitt "hemland", i en gammal outvecklad by, uppe på berget. Vi tog ut "mjölken" ur växten och smörjade in penisen med den. Under 2 veckor hade vi(jag och min kusin) SVULLNA men faktist stora penisar de första dagarna gjorde ont,,resten inte så mycket faktist. vi var runt 11 år då. kanske nått för er och knulla svullen under 2 veckor ?
Citera
2011-05-31, 02:15
Medlem
Tjejer: populärt med riktigt jävla stor ollon?
Citera
2011-05-31, 02:23
Medlem
Akilles-själs avatar
Det finns faktiskt ändel man kan göra för att få(lite i alla fall) större pitt.

För längden kan man gå ner i vikt.
Man brukar säga att för var tionde kilo lättare så blir stocken 1cm längre och spegelvänt.
Man kan även vinna några cm extra i slak, och typ bara nån extra cm hård med endast penis kirurgi.
Man kan även vinna både längd och tjocklek slak som hård med stretching maskiner typ av andro eller jes extender modellerna. Faktiskt är det kanske nog det som funkar allra bäst långsiktigt i denna fråga.
Sen kan det hjälpa långsiktigt med penispumpar också men inte med så bra resultat för alla.
Penispumpar funkar dock väldigt bra temporärt på alla män speciellt med en kukring på direkt efter pumpningen.
Sen finns det möjligheten att temporärt öka hela penis hårdhet med extra blod genom vissa krämer och sprejer samt effektivas vid injektion direkt i urinröret med pippet eller med kanyl i ollonet.
Har testat alla metoder utom kiurgi med goda resultat både temporärt och långsiktigt.
Följer du detta schema ordetligt(vilket är lättare sagt än gjort) kan du nog räkna med än ökning på 5cm slak och 3cm hård i längd om du fortfarande ligger på samma kroppsvikt under hela tiden. Tjockleken är det nog oftast ännu bättre förutsättningar för att öka ännu mer i(mätte aldrig det, men det är en betydlig skillnad).

Peace out brother
Citera
2011-05-31, 02:30
Medlem
Reltihs avatar
1. Hur stor har du?

2. Vaginal orgasm är inte jättevanligt, och behöver inte bero på storleken på penis.
Citera
2011-05-31, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3lmir
Har varit tillsammans med min flickvän i snart tre år och skäms t.om. inför henne, har bara gett henne orgasmer oralt och det känns ju inte så gött.

Varför inga med hjälp av fingrarna?
* På klitoris
* På G-punkten
* På G-punkten via Analen

Det finns mycket kvar för dig att utforska och prova om det enda du använder för att ge orgasm är tungan.

Dessutom, vet du om din tjej ÖHT kan komma av samlag? Det är långt ifrån säkert.

Citat:
Min huvudsakliga anledning till att jag vill detta är för att öka mitt självförtroende så att jag kan må bättre som person

Varför roterar din självkänsla runt storleken på din kuk? Hur relevant är det egentligen utanför sovrummet? Går ni och visar upp kuken för varandra på jobbet? På Ica? I postkön på OK/Q8?

Förstår verkligen inte hur du ska bli en bättre person bara för att kuken din skulle bli större.

Eller tycker du inte om din tjej och vill dumpa henne, men är rädd för att inte få en ny tjej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in