2010-10-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Det finns inte en chans att du kommer in i en normaltight tjej hela vägen om man har 20 cm eller mer, slidan kan töjas ut vid penetration men inte hur mycket som helst, 8-10 djupa är kvinnor i vanliga fall, vid penetration och upphetsning kan slidan töjas ut ytterligare 50 %, ibland till och med något mer, men det finns inte en chans att man kommer in hela vägen med 20, det går bara inte.
Njae, helt sant är det ju inte, för isåfall skulle ju inte kvinnor kunna föda barn. Men såklart, det finns ju inte chans att man kan ha något som ens i närheten liknar ett normalt samlag om man har en sån storlek. Men det har han inte, för 22 cm i omkrets är så jävla bullshit att det är skrattretande Bara för att illustrera, det här är min shaker från Body Science vars botten mäter 25 cm i omkrets. Och 25 är inte direkt nån större skillnad från 22 när vi har kommmit upp i dom här storlekarna. Vi snackar 3 ynka cm, *runt om*.

http://img687.imageshack.us/img687/9233/shakerw.jpg

ELLER HUR, är allt jag har att tillägga om den storleken
Citera
2010-10-06, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Och du tror att en porrstjärna har störst kuk i världen? Troligen inte...

Jag är alltför pryd för att vilja stoltsera med detta i offentligheten så jag passar gärna på expressens pengar faktiskt, dessutom så är jag gift.

omg ge dig förfan inte ens roligt, bara jävligt sad,
Citera
2010-10-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kada
Njae, helt sant är det ju inte, för isåfall skulle ju inte kvinnor kunna föda barn. Men såklart, det finns ju inte chans att man kan ha något som ens i närheten liknar ett normalt samlag om man har en sån storlek. Men det har han inte, för 22 cm i omkrets är så jävla bullshit att det är skrattretande Bara för att illustrera, det här är min shaker från Body Science vars botten mäter 25 cm i omkrets. Och 25 är inte direkt nån större skillnad från 22 när vi har kommmit upp i dom här storlekarna. Vi snackar 3 ynka cm, *runt om*.

http://img687.imageshack.us/img687/9233/shakerw.jpg

ELLER HUR, är allt jag har att tillägga om den storleken

Skulle nog vilja påstå att det är rätt så stor skillnad mellan 22 och 25 cm
Och det är inga problem alls att ha sex, kuken blir nog inte lika hård som för er andra och man måste vara mer försiktig vid penetration antar jag?

Använder allt som oftast glidmedel dessutom.
Citera
2010-10-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Hur vet du det? Expressen är en mycket bra,modern och pålitlig information samt nyhetskälla.
Därför att det finns så många andra källor som säger att snittet i Sverige ligger på ca 15 cm
Citera
2010-10-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Skulle nog vilja påstå att det är rätt så stor skillnad mellan 22 och 25 cm
Och det är inga problem alls att ha sex, kuken blir nog inte lika hård som för er andra och man måste vara mer försiktig vid penetration antar jag?

Använder allt som oftast glidmedel dessutom.

Som sagt du kan ta och ringa Guinness direkt om du vill fortsätta vidhålla ditt löjliga påstående.
Citera
2010-10-06, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
http://www.expressen.se/sex/1.2161972/har-ar-mannen-med-langst-snopp

Det som står i artikeln kan ju fan omöjligt vara sant ju!
Citera
2010-10-06, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Som sagt du kan ta och ringa Guinness direkt om du vill fortsätta vidhålla ditt löjliga påstående.

varför skall jag gör adet och bli betraktad som nåt jävla UFO? Nej tack
Citera
2010-10-06, 18:41
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReinfeldtM
http://www.expressen.se/sex/1.2161972/har-ar-mannen-med-langst-snopp
Nu känner man sig "under normal" igen
Danskjävlarna sägs ha medel kuk på 19.28 cm (längst i världen) och svenska 18.90cm (delad andra plats)
Kan detta stämma? eller har folk överdrivit?

haha, expressen gör allt för att sälja ser jag. I och med att undersökningen är baserad på egenhändigt inlämnade uppgifter så skulle vilken barnrumpa som helst kunna räkna ut att siffrorna inte är korrekta. Jag är snarare förvånad att de inte blev mer än 18.9cm!
Citera
2010-10-06, 18:47
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Hade verkligen inte tänkt att varken skriva ut mina mått eller än värre fota ballen men eftersom flera här i tråden verkar tro att 16 i omkrets är nåt gigantiskt så kör jag stand in för Tjosan112 ballebild då jag har ungefär samma mått(19-20 lång 16 omkrets)

Och det var precis som Tjosan112 skrev att det var fan inte lätt att få till en hård ribba med kamera i ena handen och ballen plus hårsprayen i andra! Fick iofs inte till längden riktigt men shit the same och ta min text på fotot med en smula ironi tack!
http://www.imagebam.com/image/2fbf73100751503

Snälla, försöker du vara rolig eller? Min balle är lika stor och jag kan säga att den INTE är 20cm i längd och verkligen inte 16cm i omkrets.
Citera
2010-10-06, 18:57
Medlem
Btw, vart räknar man tjockleken mitt på kuken eller där det är smalast? (precis innan ollonet) har ganska stora skillnader
Citera
2010-10-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReinfeldtM
Btw, vart räknar man tjockleken mitt på kuken eller där det är smalast? (precis innan ollonet) har ganska stora skillnader
Vid roten, där brukar den vanligtvis vara tjockast. Men det mest sanningsenliga sättet att mäta är att mäta tre gånger, lägga ihop måtten och dividera med tre. Mät toppen, mitten, och roten. Slå ihop, dela med tre. Då får du det genomsnittliga måttet.
Citera
2010-10-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosan112

Helt ärligt ni höjjer 20x15.5 eller va fan över skyarna. Jag har en helt normal kuk enligt mig, ingen oxfile på 25 centimeter som sagt

Du har större än de flesta porrskådisar om du har den storleken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in