2011-05-31, 10:17
Medlem
Bret-Harts avatar
Raka pungen och allt hår på kuken,då ser den större ut
Citera
2011-05-31, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Varför inga med hjälp av fingrarna?
* På klitoris
* På G-punkten
* På G-punkten via Analen

Det finns mycket kvar för dig att utforska och prova om det enda du använder för att ge orgasm är tungan.

Dessutom, vet du om din tjej ÖHT kan komma av samlag? Det är långt ifrån säkert.

Varför roterar din självkänsla runt storleken på din kuk? Hur relevant är det egentligen utanför sovrummet? Går ni och visar upp kuken för varandra på jobbet? På Ica? I postkön på OK/Q8?

Förstår verkligen inte hur du ska bli en bättre person bara för att kuken din skulle bli större.

Eller tycker du inte om din tjej och vill dumpa henne, men är rädd för att inte få en ny tjej?

Min flickvän är tyvärr inte en sån som vill tex. smeka sig själv på klitorisen, och det verkar inte göra så mycket på henne, antingen gör jag jag fel eller så är det henne.
Anal är ett nono för henne.
Om vi tex. tar jobbet, jobbar på en fabrik och vågar aldrig riktigt visa mig helt i duscharna, dom flesta slutar samtidigt som mig och duschar samtidigt som mig, kan iofs dra hem och duscha men men.
Om vi också ska kolla tillbaka på högstadiet/gymnasiet, vågade heller aldrig där duscha utan täcka för den helt med händerna.
Har inte överdrivet liten, i slak kanske den är 5-6? Hård 15. Kalla det medelstorlek men jag vill ha mer, iaf mer i slakt tillstånd. Ni som inte har varit med om detta kan inte helt veta av hur jobbigt det är, så om det är någon som har mer förslag så får ni gärna komma med det!
Citera
2011-05-31, 19:31
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3lmir
Min flickvän är tyvärr inte en sån som vill tex. smeka sig själv på klitorisen, och det verkar inte göra så mycket på henne, antingen gör jag jag fel eller så är det henne.
Anal är ett nono för henne.
Om vi tex. tar jobbet, jobbar på en fabrik och vågar aldrig riktigt visa mig helt i duscharna, dom flesta slutar samtidigt som mig och duschar samtidigt som mig, kan iofs dra hem och duscha men men.
Om vi också ska kolla tillbaka på högstadiet/gymnasiet, vågade heller aldrig där duscha utan täcka för den helt med händerna.
Har inte överdrivet liten, i slak kanske den är 5-6? Hård 15. Kalla det medelstorlek men jag vill ha mer, iaf mer i slakt tillstånd. Ni som inte har varit med om detta kan inte helt veta av hur jobbigt det är, så om det är någon som har mer förslag så får ni gärna komma med det!

Intressant fenomen, min är samma storlek när den sover, i yngre dar så tänkte jag aldrig ens på detta i duschen osv, fast man såg att andra hade rejäla snasar. Har aldrig fått nån kommentar heller, det här sitter helt och hållet i ens eget huvud, varför bry sig om vad andra män tänker? Ska man inte knulla med dom så har det ingen betydelse. Det är ju faktiskt ganska kul att förvåna brudarna som vid första anblick säkert tror att vad fan är det här för en micro, men likförbannat så växer den ungefär med 200%, det borde ju vara ett uppskattat trolleritrick
Citera
2011-05-31, 19:31
Medlem
tglrs avatar
Varför skulle 15cm omkrets vara omöjligt?
Min är 15cm vid roten, 14-14,5 på mitten och runt 17 i längd.
Citera
2011-05-31, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.
http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-i/

En mycket sevärd dokumentär för alla män!
Kollat en bit in i dokumentären. Enligt läkaren på mottagningen är medelstorleken ca 12,5 cm i längd (UK) vilket ändå är ganska litet. Detta torde ju innebära att 1) Många ljuger om sin storlek 2) Tejer som snackar om sin pojkväns penis har kasst ögonmått.
Citera
2011-05-31, 19:58
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnut
Kollat en bit in i dokumentären. Enligt läkaren på mottagningen är medelstorleken ca 12,5 cm i längd (UK) vilket ändå är ganska litet. Detta torde ju innebära att 1) Många ljuger om sin storlek 2) Tejer som snackar om sin pojkväns penis har kasst ögonmått.

3) Den medelstorlek som doktorn hänvisar till er inget annat än rent humbug för att få män som är mindre utrustade att må lite bättre/mindre dåligt.
Citera
2011-06-01, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Intressant fenomen, min är samma storlek när den sover, i yngre dar så tänkte jag aldrig ens på detta i duschen osv, fast man såg att andra hade rejäla snasar. Har aldrig fått nån kommentar heller, det här sitter helt och hållet i ens eget huvud, varför bry sig om vad andra män tänker? Ska man inte knulla med dom så har det ingen betydelse. Det är ju faktiskt ganska kul att förvåna brudarna som vid första anblick säkert tror att vad fan är det här för en micro, men likförbannat så växer den ungefär med 200%, det borde ju vara ett uppskattat trolleritrick

mjo de e ju sant, men nu är jag blyg som person dessutom så det kommer nog alltid vara ett problem för mig, aa men nu är min i erektion inte heller tillräckligt stor, mätte nyss: 15 längd, 12.5 omkrets, nu vet jag inte vad som är medel eller så men skulle vilja ha mer, speciellt i omkrets.

Så kom med förslag!
Citera
2011-06-02, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
3) Den medelstorlek som doktorn hänvisar till er inget annat än rent humbug för att få män som är mindre utrustade att må lite bättre/mindre dåligt.

Det skiljer sig mellan länder också, den svenska är ca 15, allt mellan 12-18 är normalt, under 12 är litet, över 18 stort, det är så otroligt mycket skitsnack om detta, killar ljuger sig blåa, tjejer är övertygade om att sin kille har 25 men i själva verket är den 17 på en bra dag. Medlenkuken är också skapt efter medelfittan, som allt annat.
Citera
2011-06-03, 02:15
Medlem
Ok! Nu är det min tur, haha. Under många år så har jag oroat mig en del för min penis mest pga hur den är formad. När jag började kolla på porr ungefär i 14 års åldern så märkte jag att det knappt var någon kuk som var formad som min och började genast känna mig osäker. Problemet var att min kuk böjde sig neråt en del. Kommer tom ihåg att jag åkte ner till ungdomsmottagningen vid ett tillfälle för att prata med snubben om hur detta kunde fixas Ung och dum var man ju, haha. En till sak som gjorde mig osäker är att jag är en så kallad "grower and not a shower" så jag trodde vid ung ålder att min kuk inte var så stor i gemförelse med andras.

Sedan när jag blev lite äldre så började jag läsa på mer i ämnet på internet osv för att jag ville vara mer förbered inför sexlivet. Jag ville även veta hur jag skulle kunna anpassa sexet efter min böjda kuk. Fick till att börja med lära mig att längden som man har när man är mjuk inte alls har någon betydelse för hur stor självaste ståndet blir vilket var en lättnad. Sedan när jag började läsa på mer om böjda kukar så fick jag reda på att det var hur lätt som helst att träffa en kvinnas G-punkt om man bara körde rätt ställningar. Även att man tom hade LÄTTARE för det än andra killar. "Wow!" tänkte jag Doggystyle here I come var det liksom

Nu kommer dock det allra roligaste i min historia. Nu när man på senare tid har börjat spendera mer tid här på flashback och har läst igenom en del trådar så snubblade jag en dag över denna. Efter att ha läst på en del i tråden så insåg jag att jag aldrig hade mätt min kuk någon gång så då var det bara att pröva. Jag tog fram måttbandet och mätte och fick mig en riktig chock. Det visade sig att min kuk var 21 cm i längd och 15 cm i omkrets. Jag kollade minst 10 ggr för att vara på den säkra sidan också. Jag blev mest förvånad eftersom det aldrig riktigt har känts som jag har haft en stor penis, och att man är några cm över medellängden för den delen. Tror att det beror på all porr jag har kollat på genom åren med alla jätte kukar Just nu är jag iaf 17 år. har även förstått att kuken typ inte växer klart förens man är i 20 års åldern så det är ju ganska kul ändå. Det kanske blir någon cm till.

OT: Det här är mitt första inlägg på FlashBack så jag är lite oerfaren. Sorry om jag har gjort något fel.
Citera
2011-06-03, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Blumenfeld
Just nu är jag iaf 17 år.

OT: Det här är mitt första inlägg på FlashBack så jag är lite oerfaren. Sorry om jag har gjort något fel.

för det första bra historia för det andra, ja. du har gjort ett litet fel, du måste vara 18 år på flashback. kom tillbaka om ett år
Citera
2011-06-03, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soccasnurre
för det första bra historia för det andra, ja. du har gjort ett litet fel, du måste vara 18 år på flashback. kom tillbaka om ett år

Ajdå, fail på min sida Det är dock tur att jag endast behöver vänta i 2 veckor då da
Citera
2011-06-03, 22:46
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Blumenfeld
Ajdå, fail på min sida Det är dock tur att jag endast behöver vänta i 2 veckor då da

Nej du blir nog bannad i ett helt år. Kan du förtjäna, storkukade jävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in