Ok! Nu är det min tur, haha. Under många år så har jag oroat mig en del för min penis mest pga hur den är formad. När jag började kolla på porr ungefär i 14 års åldern så märkte jag att det knappt var någon kuk som var formad som min och började genast känna mig osäker. Problemet var att min kuk böjde sig neråt en del.

Kommer tom ihåg att jag åkte ner till ungdomsmottagningen vid ett tillfälle för att prata med snubben om hur detta kunde fixas

Ung och dum var man ju, haha. En till sak som gjorde mig osäker är att jag är en så kallad "grower and not a shower" så jag trodde vid ung ålder att min kuk inte var så stor i gemförelse med andras.
Sedan när jag blev lite äldre så började jag läsa på mer i ämnet på internet osv för att jag ville vara mer förbered inför sexlivet. Jag ville även veta hur jag skulle kunna anpassa sexet efter min böjda kuk. Fick till att börja med lära mig att längden som man har när man är mjuk inte alls har någon betydelse för hur stor självaste ståndet blir vilket var en lättnad. Sedan när jag började läsa på mer om böjda kukar så fick jag reda på att det var hur lätt som helst att träffa en kvinnas G-punkt om man bara körde rätt ställningar. Även att man tom hade LÄTTARE för det än andra killar. "Wow!" tänkte jag

Doggystyle here I come var det liksom
Nu kommer dock det allra roligaste i min historia. Nu när man på senare tid har börjat spendera mer tid här på flashback och har läst igenom en del trådar så snubblade jag en dag över denna. Efter att ha läst på en del i tråden så insåg jag att jag aldrig hade mätt min kuk någon gång så då var det bara att pröva. Jag tog fram måttbandet och mätte och fick mig en riktig chock. Det visade sig att min kuk var 21 cm i längd och 15 cm i omkrets. Jag kollade minst 10 ggr för att vara på den säkra sidan också. Jag blev mest förvånad eftersom det aldrig riktigt har känts som jag har haft en stor penis, och att man är några cm över medellängden för den delen. Tror att det beror på all porr jag har kollat på genom åren med alla jätte kukar

Just nu är jag iaf 17 år. har även förstått att kuken typ inte växer klart förens man är i 20 års åldern så det är ju ganska kul ändå. Det kanske blir någon cm till.
OT: Det här är mitt första inlägg på FlashBack så jag är lite oerfaren. Sorry om jag har gjort något fel.