2011-05-25, 18:21
Medlem
ErniE89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-samlar-serier
Lyckades pumpa upp "den" till 16cm i längd

Citera
2011-05-25, 18:36
Medlem
SocDs avatar
Lite avis är man, ErniE89. Jag har själv 15cm vid roten, dock smalnar den av till 13cm precis under ollonet. Din är jämn i storleken hela vägen?
Citera
2011-05-25, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErniE89
Ja min sambo är nöjd iallafall xD ^^
Sen på de andra bilderna är det ju fullt ös medvetslös i ballen haha ^^
Jag är åxå nöjd........kan jag int få smaka lite?
Citera
2011-05-25, 20:04
Medlem
ErniE89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocD
Lite avis är man, ErniE89. Jag har själv 15cm vid roten, dock smalnar den av till 13cm precis under ollonet. Din är jämn i storleken hela vägen?

Yes box ^^ Det kan du se på de tidigare bilderna ^^

Men det är inte dåligt att ha 15 vid roten ^^ Det är ju ändå stort
Citera
2011-05-25, 20:04
Medlem
ErniE89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styx1
Jag är åxå nöjd........kan jag int få smaka lite?

Haha, tyvärr xD ^^
Citera
2011-05-25, 20:41
Medlem
Jag har 18,5cm lång och 14cm omkrets.
Jag har ett problem att få på kondomer, de rullar inte på så lätt som de ska vara. Är alltid tvungen att bokstavligen dra på den. :/
Citera
2011-05-25, 20:49
Medlem
ErniE89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanofcourse
Jag har 18,5cm lång och 14cm omkrets.
Jag har ett problem att få på kondomer, de rullar inte på så lätt som de ska vara. Är alltid tvungen att bokstavligen dra på den. :/

I feel you man :P Jag brukar använda den vad fan heter den nu igen.... Grande från Rfsu i alla matbutiker typ :P Den brukar funka bra ^^
Citera
2011-05-25, 21:15
Medlem
Citat:
I feel you man :P Jag brukar använda den vad fan heter den nu igen.... Grande från Rfsu i alla matbutiker typ :P Den brukar funka bra ^^

grande är den kondom jag på senare tid försökt kränga på. blir väl att i framtiden dra på kondomen när den är slak... skämt å sido. ska man kanske dra på glidmedel på kuken innan man drar på kondomen? lite omständigt men nödvändigt.
Citera
2011-05-25, 21:44
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanofcourse
grande är den kondom jag på senare tid försökt kränga på. blir väl att i framtiden dra på kondomen när den är slak... skämt å sido. ska man kanske dra på glidmedel på kuken innan man drar på kondomen? lite omständigt men nödvändigt.
De som kan, typ sexinformatörer, brukar säga att Ja, det ska man ha. Då är det mindre risk att den sträcks för mycket, rispas eller vad som helst så den blir mindre säker. En liten klick på kuken, smeta in, ta på kondomen och sedan mer glid utanpå.

Jag tycker ju lite att om det är glid mellan kuken och kondomen så borde den ju sitta på sämre också, men vad vet jag..

EDIT: jag + typos = sant..
Senast redigerad av Ferdawoon 2011-05-25 kl. 21:48.
Citera
2011-05-25, 22:00
Medlem
JohnDolmess avatar
Det är inga som helst problem att dra på en kådis på en grov kuk!

Rulla ut gummit en bit sen stoppar du in tre fingrar från båda händerna i kådisen och drar isär öppningen tillräckligt mycket så att både fingrar och kuk får plats sen trär du kådisen över kuken och drar ner/ut fingrarna när du nått botten! Och var inte orolig för att gummit ska gå sönder för jag har dragit flera över huvudet utan att dom spruckit
Citera
2011-05-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Det är inga som helst problem att dra på en kådis på en grov kuk!

Rulla ut gummit en bit sen stoppar du in tre fingrar från båda händerna i kådisen och drar isär öppningen tillräckligt mycket så att både fingrar och kuk får plats sen trär du kådisen över kuken och drar ner/ut fingrarna när du nått botten! Och var inte orolig för att gummit ska gå sönder för jag har dragit flera över huvudet utan att dom spruckit

Så det är en teknik fråga med andra ord?

edit: Guden av särstavning. Här är jag..
Citera
2011-05-26, 00:23
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:

Grande har ju samma omkrets som standardkådisarna, 53mm, samma som profil.
Dom funkar inte för mig och då har jag mindre omkrets än er storsnasar, man blir ju strypt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in