2011-05-19, 12:55
Medlem
Hur stor din är kan jag svara på.
ett...
två...
tre!
Citera
2011-05-19, 13:58
Bannlyst
19cm längd 16,5cm omkrets ränknas jag till stor eller normal?
Citera
2011-05-19, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swestuff94
19cm längd 16,5cm omkrets ränknas jag till stor eller normal?
På gränsen, längden är inte tillräcklig.
Citera
2011-05-19, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
På gränsen, längden är inte tillräcklig.
hahaha ok har hört att 19cm lång och 16cm i omkrets är vad kvinnor gillar mest så jag bryr mej inte så mycket
Citera
2011-05-19, 15:56
Medlem
Scratchy-s avatar
Alltså ni alla som är oroliga över liten snopp, stor snopp, krokig snopp, böjd snopp, smal snopp, tjock snopp eller en monsterkuk eller dvärgkuk.
Ni har inget och vara oroliga över för att det finns ett hål till er alla, precis som er individa kuk är alla brudarnas fisse oxå helt inviduell.
Och alla brudar gillar olika, en gillar kanske kort och tjock medans hennes polare vill ha en lång o smal o den tredje vill ha 1cm:s kuk annars e d för stort för hennes hål haha

Bojkotta alla porrstjärnors halvmeters dicks för helt ärligt, man sänker bara sig själv genom att bli avis lr liknande för minst hälften av killarnas dicks är påklistrat skit gjort av sketet plast gjort i thaiwan endast för ni alla ska bli som ni blir och söka er både till hemska hemmaknep till o lägga sig under kniven för sitt eget fucking kukegos skull, nä ni ska alla vara lyckliga o nöjda med er, hur stor eller liten kuk ni än har.

PiznLuv
Citera
2011-05-19, 16:50
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Jag har nämligen sett en annan studie som i hemlighet är gjord av polismyndigheterna och allmänläkarna i hela världen, där dom i hemlighet har sammanställt den egentliga medelstorleken av penis för alla män på jorden!!! Resultatet kontrollerades senare av professorer på universitet som Cambridge, Oxford, Yale och MIT. Det visade sig att medelstorleken av penis egentligen är 50 cm i längd och 1 cm i omkrets.

Nu har jag såklart råkat glömma adressen till den här undersökningen eftersom min browser tömmer min surfhistoria varannan nanosekund, men jag är ganska säker på att man kan hitta den någonstans på den här sidan om man letar lite:Penisar

Det kanske låter lite otroligt, men nu har ju jag till skillnad från er andra sett den här undersökningen, och eftersom alla män i världen i hemlighet deltagit så är den också väldigt precis och exakt. Om ni inte tror mig gör det inget, för vem är mest pålitlig? Den som har sett undersökningen eller den som inte sett den!?!?!?!
Du är en dålig förlorare. Du förlorade debatten mot mig. Men istället för att erkänna ditt nederlag så försöker du släta över det hela genom att vara "rolig". Men om det är ditt sätt att hantera nederlag så respekterar jag det. Det som var tråkigast av allt var nog sättet du bemötte mig på. Genom arrogans, härskartekniker och nedsättande epitet mot mig. Jag försöker i största möjliga mån att bemöta mina motdebattörer med respekt. Men alla är vi ju olika, och du har din stil. Det gagnar knappast en konstruktiv debatt att gå in i en diskussion med din självgoda attityd.
Citera
2011-05-19, 17:01
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swestuff94
hahaha ok har hört att 19cm lång och 16cm i omkrets är vad kvinnor gillar mest så jag bryr mej inte så mycket
19x16 är precis min storlek. Endast en av fem män har 16 eller mer runt om. Hur ovanligt 19 i längd är vet jag inte. Men det är definitivt över medel. Har en kompis som påstår sig ha 27x19, men vet inte om jag tror på honom. I den klassen han gick i så uppdagades det att han hade stulit hela klasskassan. Så det blev ingen skolresa för dem . Han påstod även för några år sedan att han sprang 100m på 11 blankt. Men när vi klockade honom i en skoltävling så sprang han på 14,2 sekunder
Citera
2011-05-19, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Du är en dålig förlorare. Du förlorade debatten mot mig. Men istället för att erkänna ditt nederlag så försöker du släta över det hela genom att vara "rolig". Men om det är ditt sätt att hantera nederlag så respekterar jag det. Det som var tråkigast av allt var nog sättet du bemötte mig på. Genom arrogans, härskartekniker och nedsättande epitet mot mig. Jag försöker i största möjliga mån att bemöta mina motdebattörer med respekt. Men alla är vi ju olika, och du har din stil. Det gagnar knappast en konstruktiv debatt att gå in i en diskussion med din självgoda attityd.

Hmm, det verkar inte passande att någon av oss bör avgöra vinnare och förlorare, utan detta bör vi lämna till en utomstående part. Varför inte höra vad dom andra på forumet tycker?
Vem har rätt?

Personen som påstår att han hittat information om den största penisstorleks undersökningen någonsin med över 20.000 kandidater som även påvisar banbrytande resultat som skulle få otroliga konsekvenser för tex kondomtillverkare världen över, men som inte på något sätt kan visa ett enda direkt belägg eller en enda pålitlig källa för detta. En logisk person skulle ju kunna tro att det någonstans bör finnas ett enda spår av den största penisstorleks undersökningen någonsin, men vem vet.

eller

Personen som kan visa hänvisa till hundratals källor, medicinska studier, undersökningar osv som gjorts det senaste deceniet som stärker hans sak.

Citera
2011-05-19, 19:35
Bannlyst
Citat:
19x16 är precis min storlek. Endast en av fem män har 16 eller mer runt om. Hur ovanligt 19 i längd är vet jag inte. Men det är definitivt över medel. Har en kompis som påstår sig ha 27x19, men vet inte om jag tror på honom. I den klassen han gick i så uppdagades det att han hade stulit hela klasskassan. Så det blev ingen skolresa för dem . Han påstod även för några år sedan att han sprang 100m på 11 blankt. Men när vi klockade honom i en skoltävling så sprang han på 14,2 sekunder
ahah kan vara sådär
Citera
2011-05-19, 20:42
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Hmm, det verkar inte passande att någon av oss bör avgöra vinnare och förlorare, utan detta bör vi lämna till en utomstående part. Varför inte höra vad dom andra på forumet tycker?
Vem har rätt?
Jag lutar mig mot auktoriteter som Harvard university, professorer i urologi osv. Medans du lutar dig mot användarklientelet på fb. Då vet vi vart vi har varandra
Citera
2011-05-19, 20:44
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scratchy-
Alltså ni alla som är oroliga över liten snopp, stor snopp, krokig snopp, böjd snopp, smal snopp, tjock snopp eller en monsterkuk eller dvärgkuk.
Ni har inget och vara oroliga över för att det finns ett hål till er alla, precis som er individa kuk är alla brudarnas fisse oxå helt inviduell.
Och alla brudar gillar olika, en gillar kanske kort och tjock medans hennes polare vill ha en lång o smal o den tredje vill ha 1cm:s kuk annars e d för stort för hennes hål haha
Det där är en myt. Vi hade en kille från rfsu på besök i skolan en gång. Han berättade att även den tajtaste tjej kunde knulla med vem hon ville så länge hans kuk var mindre än ett nyfött barn. Tjejer är elastiska och designade för att kunna klämma ur sig en unge. Så länge kuken är mindre än ett nyfött barn så är det inga problem för en könsmogen tjej att ta emot den.
Citera
2011-05-19, 20:58
Medlem
daxias avatar
Varför är jag inte förvånad över att en kukstorlekstråd är ett av dom hetaste ämnena på flashback

Citat:
Ursprungligen postat av Scratchy-

Bojkotta alla porrstjärnors halvmeters dicks för helt ärligt, man sänker bara sig själv genom att bli avis lr liknande för minst hälften av killarnas dicks är påklistrat skit gjort av sketet plast gjort i thaiwan endast för ni alla ska bli som ni blir och söka er både till hemska hemmaknep till o lägga sig under kniven för sitt eget fucking kukegos skull, nä ni ska alla vara lyckliga o nöjda med er, hur stor eller liten kuk ni än har.

PiznLuv

Bra skrivet!
Citat:
Jag lutar mig mot auktoriteter som Harvard university, professorer i urologi osv. Medans du lutar dig mot användarklientelet på fb. Då vet vi vart vi har varandra

Tror du seriöst att ingen fattar att du är ett troll? Av ren nyfikenhet tittade jag igenom sidan du länkade till tidigare och blev knappast förvånad över att ingen hittat något. En undersökning som bara du sett och vet om? Jo tjena hörru. Gå och lägg dig istället.

Don't feed the troll grabbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in