2010-09-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReinfeldtM
Tjejer vill hellre ha 21x16 cm kukar än 16x14? Vad har ni för erfarenheter? Vad vill du/dina partners helst ha för storlek?
Man vill väl alltid ha lite mer, eller?

Enligt en barnmorska jag frågat vid ett tillfälle så är en tjej i genomsnitt mellan 18-22 cm djup, finns förmodligen undantag såklart. Min pojkvän har 21x13 cm och det är alldeles tillräckligt. Smaken är ju som baken
Citera
2010-09-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Eftersom det verkar vara mest dudes som skrivit på denna tråden har jag en fråga. Min pojkväns kuk växer 11 cm från slak till stånd, jag har aldrig sett det förut, normalt brukar det väl röra sig om 4-5 cm om man ögonmåttar lite smått.

Nån som vet varför den växer så mycket eller är det normalt?
Min växer också ca 10-11 cm faktiskt, så det är absolut inte konstigt. Jag själv får panik ibland över att se lillen (varför fan kallar jag den för "lillen"?!) vara så liten i slakt tillstånd. Men sen blir storen stor och då blir jag nöjd, haha.
Citera
2010-09-28, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayDrink
Min växer också ca 10-11 cm faktiskt, så det är absolut inte konstigt. Jag själv får panik ibland över att se lillen (varför fan kallar jag den för "lillen"?!) vara så liten i slakt tillstånd. Men sen blir storen stor och då blir jag nöjd, haha.

Haha! Då är det kanske normalt ändå Förmodligen bara jag som varit med småsnoppar förut
Citera
2010-09-28, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Enligt en barnmorska jag frågat vid ett tillfälle så är en tjej i genomsnitt mellan 18-22 cm djup, finns förmodligen undantag såklart. Min pojkvän har 21x13 cm och det är alldeles tillräckligt. Smaken är ju som baken
Den var lite smal för den längden eller?
Men men, den duger ju för dig och det är det som är viktigast.
Själv är man inte så storkukad, 16x15 men funderar på att köpan en sån där "Jes-Extender"
Citera
2010-09-28, 18:45
Medlem
Citat:
Själv är man inte så storkukad, 16x15 men funderar på att köpan en sån där "Jes-Extender"

Alltså måste bara fråga, vad menas med till exempel 16x15? Är 15 alltså hur många cm tjock den är? För det låter jävligt tjockt, inte ens min arm är så bred. Eller vad är det frågan om egentligen?!
Citera
2010-09-28, 19:01
Medlem
buffelskinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayDrink
Alltså måste bara fråga, vad menas med till exempel 16x15? Är 15 alltså hur många cm tjock den är? För det låter jävligt tjockt, inte ens min arm är så bred. Eller vad är det frågan om egentligen?!

Måttet skrivs i längdxomkrets.

Alltså menar han på att omkretsen (som är hela sträckan runt) är 15 cm, inte diametern (dvs direkta bredden).

Omkretsen räknas för övrigt ut genom att man exempelvis tar ett snöre, drar den runt sin käraste vän, sen mäter den längden mot en linjal.

Hoppas jag lyckas göra mig förstådd på något sätt
Citera
2010-09-28, 19:45
Medlem
.-.-.s avatar
Visst har ni märkt att likväl som alla killar har gigantiska dasar här på fb så har också alla tjejerna pojkvänner med riktiga batonger mellan benen.
Kan nån förklara detta fenomen, växer kuken om man har en flickvän som är medlem på fb också?
Om det stämmer att fb funkar som penisförstorare så om ett par båda är användare på fb och har ett par tusen inlägg var, det borde ju betyda att mannens penis borde vara i klass med en hästsnas.
Citera
2010-09-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Visst har ni märkt att likväl som alla killar har gigantiska dasar här på fb så har också alla tjejerna pojkvänner med riktiga batonger mellan benen.
Kan nån förklara detta fenomen, växer kuken om man har en flickvän som är medlem på fb också?
Om det stämmer att fb funkar som penisförstorare så om ett par båda är användare på fb och har ett par tusen inlägg var, det borde ju betyda att mannens penis borde vara i klass med en hästsnas.
Därför att folk tycker att det är status med stor daze? Så har det väl vart sen porren kom?
Och de som inte har en sån stor kuk kanske inte vill skriva det, medans de som har en grov kuk älskar att bara fullkomligt skrika ut det?
Citera
2010-09-29, 00:11
Medlem
Citat:

Hm, kanske till den längden. Har faktiskt inte tänkt på det! Visserligen är jag själv ganska liten så hade den varit tjockare hade jag nog gått sönder, haha.
Oh, måste googla det där!
Citera
2010-09-29, 00:17
Medlem
Citat:

Det är väl kanske anledningen till varför just de killarna är upptagna
Citera
2010-09-29, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffelskinn
Måttet skrivs i längdxomkrets.

Alltså menar han på att omkretsen (som är hela sträckan runt) är 15 cm, inte diametern (dvs direkta bredden).

Omkretsen räknas för övrigt ut genom att man exempelvis tar ett snöre, drar den runt sin käraste vän, sen mäter den längden mot en linjal.

Hoppas jag lyckas göra mig förstådd på något sätt
Tackar för förklaringen.. Men jag tycker ändå det låter jävligt stort vad alla har för storlekar.. Fast iofs har jag inte mätt omkretsen på min. Får väl ta och göra det... :P
Citera
2010-09-29, 01:36
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Det var väll Lemasive som startade det hela? Han skrev väll om hur stor kuk han har i varje tråd. Ibland startade han även trådar för att berätta om hur stor kuk han har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in