Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Nu försöker du snacka bort det hela. Jag har sett studien, det har inte du! Vem vet mest tror du? Den som sett studien eller den som inte sett studien?
Jag har märkt att du särskriver ganska många ord i dina inlägg. Gick du möjligtvis på särskolan?

Jag har nämligen sett en annan studie som i hemlighet är gjord av polismyndigheterna och allmänläkarna i hela världen, där dom i hemlighet har sammanställt den egentliga medelstorleken av penis för alla män på jorden!!! Resultatet kontrollerades senare av professorer på universitet som Cambridge, Oxford, Yale och MIT. Det visade sig att medelstorleken av penis egentligen är 50 cm i längd och 1 cm i omkrets.
Nu har jag såklart råkat glömma adressen till den här undersökningen eftersom min browser tömmer min surfhistoria varannan nanosekund, men jag är ganska säker på att man kan hitta den någonstans på den här sidan om man letar lite:
Penisar
Det kanske låter lite otroligt, men nu har ju jag till skillnad från er andra sett den här undersökningen, och eftersom alla män i världen i hemlighet deltagit så är den också väldigt precis och exakt. Om ni inte tror mig gör det inget, för vem är mest pålitlig? Den som har sett undersökningen eller den som inte sett den!?!?!?!