2011-05-18, 23:55
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Det finns nobelpristagare i fysik som fortfarande är övertygade om att Uri Geller kan böja skedar med tankekraft.
Vem av Nobelpristagarna tror det?

Citat:
Har du ens tittat där själv? Det är ju stört omöjligt att hitta något.
Den som söker skall finna! Flit ska löna sig. Jag sökte en del förut, men utan resultat Sök vidare. Den finns ju där, så till slut kommer du att hitta den. Om du hittar rapporten får du gärna slänga upp länken här i tråden. Finns nog en hel del som söker efter rapporten. Till slut är det någon som hittar den. Haha, snacka om att mrolson får skämmas då. Han som var otrevlig mot mig tidigare ikväll. Kallade mig bla "helt jävla sänkt"
Citera
2011-05-19, 00:14
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Jag är inte arg
Du är en besserwisser som gillar att använda dig av härskartekniker. Tex nedsättande epitet mot de som tycker annorlunda!

Citat:
Det verkar dock som att det ligger en gnutta sanning i skiten du pratar om då jag efter mycket googlande hittade detta skrivet av en insatt person på ett PE:forum:
Jag hade rätt och du hade fel. Så kan det vara ibland

Citat:
"The study is a global study involving thousands of men who were chosen randomly by Kinsey."
och
"The study is currently unpublished but she believed it would be published in a major US medical journal or The Lancet by the end of the year."
det som dock får ditt skitsnack att bli ännu mer komiskt är detta:
"What they found was shocking! The average penis length NBP measured from the top was 4.75 inches." 4.75 inches=12cm
http://www.thundersplace.org/forum/showthread.php?t=70273
Citera
2011-05-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde

Gnuttan rätt du hade var att det fanns en koppling mellan The Lancet och penis size, och det var det enda du sagt som innehöll någon sanning. Snacket om penis storlekar, harvard studier och allt annat är rent BS.
Citera
2011-05-19, 00:57
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Gnuttan rätt du hade var att det fanns en koppling mellan The Lancet och penis size, och det var det enda du sagt som innehöll någon sanning. Snacket om penis storlekar, harvard studier och allt annat är rent BS.
Nu försöker du snacka bort det hela. Jag har sett studien, det har inte du! Vem vet mest tror du? Den som sett studien eller den som inte sett studien?

Jag har märkt att du särskriver ganska många ord i dina inlägg. Gick du möjligtvis på särskolan?
Citera
2011-05-19, 01:02
Medlem
Reltihs avatar
Citat:

Citat:
det som dock får ditt skitsnack att bli ännu mer komiskt är detta:
"What they found was shocking! The average penis length NBP measured from the top was 4.75 inches." 4.75 inches=12cm

Du fick ett rätt, men också ett fel.
Citera
2011-05-19, 01:03
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Vem av Nobelpristagarna tror det?
Ska erkänna att jag kanske blandar ihop det. Men det var en nobelpristagare som var helt övertygad om att det var en magiker som var riktig. Det kan ha varit något slagrute-liknande. Har lyssnat på en massa James Randi-klipp när jag ska lägga mig så det lär ha varit i någon av dom. Det är ju bara att googla och se vad du hittar.
Citera
2011-05-19, 01:16
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reltih
Du fick ett rätt, men också ett fel.
Är du också praoelev på Samhall eller? Först mrolson, sedan du. Jag har inte förnekat det mrolson citerade.

"det som dock får ditt skitsnack att bli ännu mer komiskt är detta:
"What they found was shocking! The average penis length NBP measured from the top was 4.75 inches." 4.75 inches=12cm"

Var har jag förnekat det som står ovan? Pajas!
Citera
2011-05-19, 01:23
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Ska erkänna att jag kanske blandar ihop det. Men det var en nobelpristagare som var helt övertygad om att det var en magiker som var riktig. Det kan ha varit något slagrute-liknande.
Ja. Har svårt att se att en Nobelpristagare i fysik skulle sätta tilltro till Uri Geller. Fast möjligheten finns ju. Knasbollar finns ju i varierande grad representerade på alla samhällspositioner!
Citera
2011-05-19, 01:26
Medlem
Använd 25 cm strapon istället för din lilla odugliga kuk, din tjej lär bli gladare.
Citera
2011-05-19, 09:26
Medlem
Citat:
Nu försöker du snacka bort det hela. Jag har sett studien, det har inte du! Vem vet mest tror du? Den som sett studien eller den som inte sett studien?

Jag har märkt att du särskriver ganska många ord i dina inlägg. Gick du möjligtvis på särskolan?

Jag har nämligen sett en annan studie som i hemlighet är gjord av polismyndigheterna och allmänläkarna i hela världen, där dom i hemlighet har sammanställt den egentliga medelstorleken av penis för alla män på jorden!!! Resultatet kontrollerades senare av professorer på universitet som Cambridge, Oxford, Yale och MIT. Det visade sig att medelstorleken av penis egentligen är 50 cm i längd och 1 cm i omkrets.

Nu har jag såklart råkat glömma adressen till den här undersökningen eftersom min browser tömmer min surfhistoria varannan nanosekund, men jag är ganska säker på att man kan hitta den någonstans på den här sidan om man letar lite:Penisar

Det kanske låter lite otroligt, men nu har ju jag till skillnad från er andra sett den här undersökningen, och eftersom alla män i världen i hemlighet deltagit så är den också väldigt precis och exakt. Om ni inte tror mig gör det inget, för vem är mest pålitlig? Den som har sett undersökningen eller den som inte sett den!?!?!?!
Citera
2011-05-19, 11:30
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Jag har nämligen sett en annan studie som i hemlighet är gjord av polismyndigheterna och allmänläkarna i hela världen, där dom i hemlighet har sammanställt den egentliga medelstorleken av penis för alla män på jorden!!! Resultatet kontrollerades senare av professorer på universitet som Cambridge, Oxford, Yale och MIT. Det visade sig att medelstorleken av penis egentligen är 50 cm i längd och 1 cm i omkrets.

Nu har jag såklart råkat glömma adressen till den här undersökningen eftersom min browser tömmer min surfhistoria varannan nanosekund, men jag är ganska säker på att man kan hitta den någonstans på den här sidan om man letar lite:Penisar

Det kanske låter lite otroligt, men nu har ju jag till skillnad från er andra sett den här undersökningen, och eftersom alla män i världen i hemlighet deltagit så är den också väldigt precis och exakt. Om ni inte tror mig gör det inget, för vem är mest pålitlig? Den som har sett undersökningen eller den som inte sett den!?!?!?!

Haha 50x1, jag kan se det framför mig
Citera
2011-05-19, 12:00
Medlem
Kan ju tipsa om det senaste south park-avsnittet (s15e04) som behandlar just detta ämne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in