2011-05-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladysandra
Att åka på e liten kuk e som å få ett slag ansiktet
Borde finnas varningsskyltar på sådana killar!

Likväl som det borde hänga varningsskyltar på fittor med sladdriga fittor
Anton
Senast redigerad av SuperAnton80 2011-05-19 kl. 21:17.
Citera
2011-05-19, 21:41
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxia
Tror du seriöst att ingen fattar att du är ett troll?
Oj oj oj då! Det var oväntat... eller inte! Så fort någon kommer med argument som inte faller de övriga i smaken, då benämns man oftast som "troll". Säg mig, hur tror du folk sakligt ska kunna diskutera med varandra på fb om de får ord som "troll" kastade i ansiktet så fort de vågar yttra sig? Måste alla tycka likadant? Tror du att alla på detta forum är stöpta i samma form? När du lämnar din dagismentalitet så kommer du att upptäcka styrkan i att alla får göra sin åsikt hörd!

Citat:
Av ren nyfikenhet tittade jag igenom sidan du länkade till tidigare och blev knappast förvånad över att ingen hittat något. En undersökning som bara du sett och vet om? Jo tjena hörru. Gå och lägg dig istället.
Jag har också letat på den sidan, gjorde jag igår, men jag hittade inget. Men säg mig, bara för att något är svårt att hitta, innebär det då att det inte existerar? Låt mig ge ett exempel. Om jag tar ett solrosfrö, går ut på ett stort majsfält, sedan släpper jag ner fröet mitt ute i majsfältet. Då är det nog ganska svårt för andra att hitta det fröet. Men trots det så existerar ju solrosfröet, med den lilla detaljen att det kan vara svårt att hitta. På samma sätt är det med den här studien, den finns, men den är svår att hitta.
Citera
2011-05-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Oj oj oj då! Det var oväntat... eller inte! Så fort någon kommer med argument som inte faller de övriga i smaken, då benämns man oftast som "troll". Säg mig, hur tror du folk sakligt ska kunna diskutera med varandra på fb om de får ord som "troll" kastade i ansiktet så fort de vågar yttra sig? Måste alla tycka likadant? Tror du att alla på detta forum är stöpta i samma form? När du lämnar din dagismentalitet så kommer du att upptäcka styrkan i att alla får göra sin åsikt hörd!

Jag har också letat på den sidan, gjorde jag igår, men jag hittade inget. Men säg mig, bara för att något är svårt att hitta, innebär det då att det inte existerar? Låt mig ge ett exempel. Om jag tar ett solrosfrö, går ut på ett stort majsfält, sedan släpper jag ner fröet mitt ute i majsfältet. Då är det nog ganska svårt för andra att hitta det fröet. Men trots det så existerar ju solrosfröet, med den lilla detaljen att det kan vara svårt att hitta. På samma sätt är det med den här studien, den finns, men den är svår att hitta.

Det är du som gjort påståendet, _BEVISBÖRDAN_ ligger alltså således på dig helt och hållet, tills dess att du då kan stödja dina påståenden med empiriska bevis så gör du enklast i att stänga igen munnen istället för att fortsätta gräva din grop.

Det du sysslar med just nu kallas cirkelresonemang, och är mest talande för din egna enormt bristande retoriska förmåga. Att en så pass _BRED_ studie skulle vara svåråtkomlig (förutsatt att den faktiskt existerade) är ett påstående som faller på sin egen orimlighet särskilt när man ser till dom instutitioner du hävdar skulle varit involverade.

Applicerar man ockhams razor på dina inlägg är det ganska enkelt att konstatera att du är en lögnhals.
Citera
2011-05-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swestuff94
19cm längd 16,5cm omkrets ränknas jag till stor eller normal?
<---
Citera
2011-05-19, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
<---
gammal,,men rolig iaf
Citera
2011-05-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnut
På vilket sätt kan det leda till sterilitet? Man stryper väl knappast pungen?

Nej men en del har förstört urinröret så spermier läcker ut i hålet. Sen är det klart att du blir infertil om du tar död på vävnaden genom syrebristen och helt enkelt förlorar förmångan att "få upp den". Det finns flera som även clampar med pungkulorna framför klämman, vet ej varför dock.

Dock så hävdar i princip alla som gör det utan att skada sig att det är den klart effektivaste övningen man kan göra för omkrets och de flesta är överens om att resultaten dessutom är bestående.
Citera
2011-05-19, 23:58
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Det är du som gjort påståendet, _BEVISBÖRDAN_ ligger alltså således på dig helt och hållet, tills dess att du då kan stödja dina påståenden med empiriska bevis så gör du enklast i att stänga igen munnen istället för att fortsätta gräva din grop.
Jag har läst studien och delgett vad jag minns av den. Tyvärr kan jag inte hitta den. Ingen annan heller verkar kunna hitta den. Den är tydligen väldigt svår att hitta, men den finns! Jag är den förste att beklaga att den är så svår att hitta. . Du vill att jag ska stänga igen munnen. Bara dem som tycker som dig ska få yttra sig?

Citat:
Det du sysslar med just nu kallas cirkelresonemang, och är mest talande för din egna enormt bristande retoriska förmåga.
Problemet för er som har god retorik är att ni ofta använder era retoriska färdigheter till att vilseleda och rent av lura er omgivning. Ni använder ofta retoriken som ett vapen mot debattmotståndare. Med god retorik trycker ni ner den ni debatterar mot. Lögner lindas in i någon slags diplomatsvenska. Sedan säger folk "Men det där låter ju vettigt. Det är säkert sant". Lögnen har alltså klätts i så fina ord att ni duperat er omgivning och på ett ohederligt sätt sopat rent från alla oppositionella röster. Detta gör ni utan att blunda. Och retoriken är ert vapen

Citat:
Att en så pass _BRED_ studie skulle vara svåråtkomlig (förutsatt att den faktiskt existerade) är ett påstående som faller på sin egen orimlighet särskilt när man ser till dom instutitioner du hävdar skulle varit involverade.
Här är jag benägen att, åtminstone till viss del, hålla med dig. Det är märkligt att det ska vara så in i Norden svårt att hitta den studie jag läste! Risken finns att studiens resultat går på tvärs med andra forskarrapporter. Så att dessa andra rapporters resultat får hela sin legitimitet ifrågasatt. Då händer det att forskare och institutioner ibland kohandlar med varandra. Stora belopp kan betalas för att vissa forskarrapporter helt enkelt ska "försvinna". Skulle dessa forskare vägra låta sig köpas av mäktigare intressen så betraktas ofta dessa forskare som "persona non grata" inom forskarvärlden. Och karriären är oftast över. Därför låter sig väldigt många köpas.
Citera
2011-05-20, 09:00
Medlem
Citat:
....skitsnack....
Skönt att se att folk i alla fall vet att du är full med skit. Nu när jag vet att ingen tror på dina troll lögner kan jag äntligen göra det jag borde gjort från början och ignorera dig, istället för att slösa tid och energi på att mata ett troll.
Citera
2011-05-20, 09:49
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Citat:
Det där är en myt. Vi hade en kille från rfsu på besök i skolan en gång. Han berättade att även den tajtaste tjej kunde knulla med vem hon ville så länge hans kuk var mindre än ett nyfött barn. Tjejer är elastiska och designade för att kunna klämma ur sig en unge. Så länge kuken är mindre än ett nyfött barn så är det inga problem för en könsmogen tjej att ta emot den.

Det här med att tjejer föder barn är typ världens kassaste argument, speciellt när man snackar om sex. En unge åker ut en gång, inte in och ut in och ut. Har fått höra att det inte är så jävla bekvämt heller.
Plus att saker som är mindre än ett barn kan ju vara jävligt stora i alla fall, detta gäller även kukar. Man ska ju inte behöva bli skadad varje gång man har sex. Jag skulle vilja hävda det motsatta att NEJ alla tjejer kan inte ha sex med vem dom vill trots att även deras fitta är elastisk.
Citera
2011-05-20, 11:46
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Skönt att se att folk i alla fall vet att du är full med skit. Nu när jag vet att ingen tror på dina troll lögner kan jag äntligen göra det jag borde gjort från början och ignorera dig, istället för att slösa tid och energi på att mata ett troll.
Jag är inte förvånad att du ignorerar mig. Du följer bara det klassiska mönstret. First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Citera
2011-05-20, 11:50
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joshua-Matthew
Det här med att tjejer föder barn är typ världens kassaste argument, speciellt när man snackar om sex. En unge åker ut en gång, inte in och ut in och ut. Har fått höra att det inte är så jävla bekvämt heller.
Plus att saker som är mindre än ett barn kan ju vara jävligt stora i alla fall, detta gäller även kukar. Man ska ju inte behöva bli skadad varje gång man har sex. Jag skulle vilja hävda det motsatta att NEJ alla tjejer kan inte ha sex med vem dom vill trots att även deras fitta är elastisk.
Vetenskapen talar dock emot dig. Det är precis som jag säger. Alla tjejer klarar av att ta emot en kuk oavsett hur stor den är. En kuk kan inte vara för stor.

"Because of this elasticity the normal vagina can accommodate any penis whether it is small or large."
http://www.femalesexualityfacts.com/internalanatomy4.html
Citera
2011-05-20, 12:16
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Citat:
Vetenskapen talar dock emot dig. Det är precis som jag säger. Alla tjejer klarar av att ta emot en kuk oavsett hur stor den är. En kuk kan inte vara för stor.

"Because of this elasticity the normal vagina can accommodate any penis whether it is small or large."
http://www.femalesexualityfacts.com/internalanatomy4.html

Ja, men vad spelar det för roll om kvinnan i fråga inte tycker att det är skönt? Man ska ju njuta av sex och alla njuter inte av stora kukar och vissa känner obehag av det. Fysiskt så kan du ju köra upp en näve i röven, men det spelar ju verkligen ingen roll om du inte tycker att det är skönt. Kukar kan visst vara för stora och man kan visst ha problem med att ta emot dom.
Senast redigerad av Joshua-Matthew 2011-05-20 kl. 12:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in