2011-09-30, 13:39
Medlem
DaLorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
För frekvent sex gör att man inte blir lika hård ja, var den gränsen går är nog väldigt olika.
Större slak, nej. Vem bryr sig om hur stor den är slak ändå?

Jag tycker den krymper om man onanerar ofta..
Men jag tycker att den växer/blir större om man har samlag ofta..

skumt..
Citera
2011-09-30, 13:52
Medlem
håller med... Det känns som om den blir lite mindre om man gör det ofta
Citera
2011-09-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schick
håller med... Det känns som om den blir lite mindre om man gör det ofta

För mig känns den ofta större om jag runkar direkt efter samlag eller när jag runkar och har kommit en eller flera ggr

Men den känns ju som vanligt varken mindre eller större om jag runkar ofta eller sällan
Citera
2011-10-02, 12:14
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Kan säga att för mig är 18x15 inget märkvärdigt

Nu vet jag inte om du har en snopp i den storleken, men rent statistisk e det inte en vanlig storlek, men det finns gott om dem, ja. Inget som skulle skada en tjej, aeven fast den er lang nog att goera liiiite ont om man er oforsigtig. Men snoppar mellan 15 och 21 cm i laengd goer ungefaerd samma sak. Sen kan olika fittor vara olika bra for olika former och laengder og tjocklek. All hail the mighty dick.
Citera
2011-10-02, 14:35
Medlem
Varför bry sig om snoppens storlek?

Jag har själv har ingen stor, vilket jag inte vill ha. För att jag är inte inresserad av att ha det för jag som är kille inte brukar knulla runt som de kallas.

Men vad jag har uppfattat hos knull människor är att de vill ha så stor kuk så möjligt. Jag skiter i hur stor tjejen vill ha den, de är väl bara att knulla?

Hur tänker ni killar på den här saken? ni med mindre storlek, vill ni ha större? det är bara onödigt tycker jag.

Och tjejer vad skulle ni gjort om killen hade en liten när ni startar sex?
Citera
2011-10-02, 14:42
Medlem
bustashots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Jag har själv har ingen stor, vilket jag inte vill ha. För att jag är inte inresserad av att ha det för jag som är kille inte brukar knulla runt som de kallas.

Men vad jag har uppfattat hos knull människor är att de vill ha så stor kuk så möjligt. Jag skiter i hur stor tjejen vill ha den, de är väl bara att knulla?

Hur tänker ni killar på den här saken? ni med mindre storlek, vill ni ha större? det är bara onödigt tycker jag.

Och tjejer vad skulle ni gjort om killen hade en liten när ni startar sex?

Storleken har faktiskt betydelse, den som säger att den inte har det ljuger, visst att det viktiga är HUR han använder den. Men jag personligen tänder mer på en lite större. Ett litet lillfinger vill nog ingen tjej ha, det är väldigt avtändande, kännst inte som om man behöver ha sex då, då kan man lika bra ha förspel för hans fingrar är förfan större än hans kuk. Och vadå uppfattat hos "knulla människor"? Så stor kuk som möjligt är väl lite att ta i men klart man blir mer upphetsad när man överraskas av en lite större.
Citera
2011-10-02, 14:45
Medlem
dreamdreams avatar
Endast småkukade som brukar ta upp det här ämnet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustashot
Storleken har faktiskt betydelse, den som säger att den inte har det ljuger, visst att det viktiga är HUR han använder den. Men jag personligen tänder mer på en lite större. Ett litet lillfinger vill nog ingen tjej ha, det är väldigt avtändande, kännst inte som om man behöver ha sex då, då kan man lika bra ha förspel för hans fingrar är förfan större än hans kuk. Och vadå uppfattat hos "knulla människor"? Så stor kuk som möjligt är väl lite att ta i men klart man blir mer upphetsad när man överraskas av en lite större.

Men tjejer blir upphetsade av utseendet också väl, tänk om du skulle tycka han var as sexig i utseendet. skulle kuken fortfarande spela roll?
Citera
Medlem
Jag är relativt nöjd med min men det som jag har hört är inte längden på kuken utan tjockleken som spelar störst roll.

Men annars skiter jag i vilket, så länge man kan knulla och tillfredsställa dem är det lugnt
Citera
2011-10-02, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamdream
Endast småkukade som brukar ta upp det här ämnet.

Jag har inga problem med liten kuk, tycker det är bekvämare och verkar jobbigt med stor kuk. Men nej jag har verken stor eller liten
Citera
2011-10-02, 14:46
Medlem
bustashots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustashot

"Varför bry sig om snoppens storlek?" - Jo, för att vissa faktiskt gör det av olika anledningar, samma sak som vissa bryr sig om bröstens storlek, eller rumpans. Det är lätt för dig att säga att du inte bryr dig om din kuks storlek men det är inte du som ska ha den i dig heller.
Citera
2011-10-02, 14:47
Medlem
bustashots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Men tjejer blir upphetsade av utseendet också väl, tänk om du skulle tycka han var as sexig i utseendet. skulle kuken fortfarande spela roll?
Klart att vi bryr oss om utseendet, det är ju det viktigaste. Men jag skulle bli besviken om han hade ett lillfinger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in