2011-03-31, 20:10
Medlem
Alltså det finns ju nackdelar med större storlek också.
Jag har runt 18 lång och 16 i omkrets.

Jag var med en tös häromdagen (som är nice och som det skulle vara kul om det kunde fungera ett tag med) som efter ett tag utbrast: ALLTSÅ DEN ÄR SÅ JÄVLA STOR!
Tydligen var det omkretsen som djävlades mest.

Sånt är ju kul att höra, men inte om det gör ont/riktigt ont för tjejen. Och speciellt inte när det inte går att göra saker pga storleken.

Så till frågan: Någon som har samma erfarenhet och har ngt tips för att inte göra henne illa?
Citera
2011-04-01, 19:39
Medlem
En sak jag har funderat på är följande, blir inte en tjej förstörd av en stor kuk? Och med det menar jag inte fysiskt alltså utan så här: Om en tjej har haft ett långt förhållande med en kille som har låt säga 22 cm kuk, kommer det inte kännas jävligt fattigt med en kille som bara har 16 sen och mycket mindre omkrets?

Och för normal och småkukade, hur kul vore det att få höra att ens tjej ex hade mycket större kuk än en själv?
Senast redigerad av Septimum 2011-04-01 kl. 19:42.
Citera
2011-04-01, 20:46
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bepe
Alltså det finns ju nackdelar med större storlek också.
Jag har runt 18 lång och 16 i omkrets.

Jag var med en tös häromdagen (som är nice och som det skulle vara kul om det kunde fungera ett tag med) som efter ett tag utbrast: ALLTSÅ DEN ÄR SÅ JÄVLA STOR!
Tydligen var det omkretsen som djävlades mest.

Sånt är ju kul att höra, men inte om det gör ont/riktigt ont för tjejen. Och speciellt inte när det inte går att göra saker pga storleken.

Så till frågan: Någon som har samma erfarenhet och har ngt tips för att inte göra henne illa?

Förspel och glidmedel är dina vänner.
Citera
2011-04-01, 21:25
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
En sak jag har funderat på är följande, blir inte en tjej förstörd av en stor kuk? Och med det menar jag inte fysiskt alltså utan så här: Om en tjej har haft ett långt förhållande med en kille som har låt säga 22 cm kuk, kommer det inte kännas jävligt fattigt med en kille som bara har 16 sen och mycket mindre omkrets?

Och för normal och småkukade, hur kul vore det att få höra att ens tjej ex hade mycket större kuk än en själv?
Anser du att killar blir förstörda om de är med en tjej i ett långt förhållande som har e-kupor och riktigt tight fitta också?
Citera
2011-04-01, 22:33
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
Anser du att killar blir förstörda om de är med en tjej i ett långt förhållande som har e-kupor och riktigt tight fitta också?

Ja-a?
Man skaffar sig preferenser som kanke blir svårt att bortse ifrån i ett ev. nytt förhållande..
Citera
2011-04-02, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix

Ok visst förstörda kanske var fel ord. Påverkas då? Håll dig till ämnet istället.
Citera
2011-04-02, 00:31
Medlem
Okeej, mitt första inlägg! Kul att det blir i denna tråd också

Är ung och oskuld. Nu äre så att jag kanske kommer bli av med den snart, alltså oskulden. Grejen är att jag känner mig lite osäker om jag har för liten, vet att folk säger "det som räknas är hur man använder den", och bla bla bla.

I.a.f, den e 13 lång och 13 i omkrets på tjockaste stället! Tror i det funkar bra? Tycker den e så jävla liten när man jämför med andra...
Citera
2011-04-02, 05:43
Medlem
Grond.s avatar
Måste göra ett litet utrop här i tråden såhär på "kvällskvisten" en skön fredagsafton (nåja, nästan).
Först och främst, alla ni pojkar, gubbar och karlar med hästartilleri mellan benen (17+ är stor, 20+ riktigt stor) - ta vara på era fysiska förutsättningar. Ni har sådana enorma möjligheter och ett sådant enormt biologiskt övertag mot andra män.
Jag talade med en kille som påstod att han hade en bofors under kallingarna. Dessutom var han hyfsat lång (186) och såg helt okej ut (5-6/10), trots det påstod han att det fanns stora problem på damfronten. Jag kan köpa att en stor kuk inte gör livet underbart, men på en front (damer) bör man kunna glänsa om man blivit välsignad.
Även ni med maskingevär snarare än boforskanoner bör vara nöjda (Talar om er med 15-16) med ett stycke personlighet, utbildning, utseende, charm och humor kan ni outshine hästartilleriet utan trubbel. Tycker absolut inte att män med den storleken bör lida och grina illa, förstår inte dessa typer som skriver "Är 17 tillräckligt stort?" Herregud, du har 1-1,5 större än medel - åk till Japan så har du 3 cm över medel.

Så till sist, min grupp (under 15), bajonetterna på de halvautomatiska gevären. Det låter ju trots allt något imponerande då vi ändå slår en hel del djur eftersom människans penis är välutvecklad, men vad har man för chans som bajonett mot boforskanoner och MG42? Man har ingen chans. Man har visserligen en chans så länge byxorna sitter runt midjan, men så fort dessa vandrar mot fotknölarna vid intimitet så sjunker ditt värde hårt, allra mest i en kvinnas ögon eftersom penisstorleken är biologiskt attraktiv för en kvinna, på reptilstadiet - tänk en påfågel med finast och flest färgfulla fjädrar. Samtidigt är det självklart skönare under sex också, inte bara ses det som något "starkt hos den manliga individen för att säkra avkommans överlevnad bla bla.."

Ett liv med liten penis är ett smärtsamt liv, ni vet när ni ser de där "tuffa hårda krigsgubbarna" i filmer som förlorat familjen och 47 släktingar innan tioårsdagen samtidigt som de behövt sno koppar och måla linjerna på fotbollsplaner i tjugo timmar i sträck per dag under ett års tid för att ha råd att äta. Efteråt tar de värvning och dödar mycket utan känsla samtidigt som de lyckas få något "coolt" ärr, troligtvis i ansiktet runt ögonbrynet. Så smärtsamt är ett liv med liten penis, det är inte ett liv värt att leva.

Jag vill passa på att tacka alla er kvinnor som förstör män som mig på grund av något vi inte kan påverka. Att jag är snygg, intelligent, vältränad och humoristisk duger tills byxorna åker av. Jag vill passa på att tacka er kvinnor för att ni offentligt påstår att "storleken inte spelar någon roll!" men trots det inofficiell roar er på ett hånfullt sätt över små penisar tillsammans med era vänner (eller på internet anonymt). Tack för att ni träffar er drömman som sedan råkar ha någon centimeter under snittet och långt ifrån stor varav ni påstår att han är "underbar och minst måste ha 18 (lögnerna svider och är tydliga) samtidigt som ni tillslut är otrogna bara för att "få bli uppfyllda".

Som "vedergällning" har jag tryckt ned ett par tidigare ligg och någon flickvän som gnällt över kuken, de flestas självförtroenden fick sig en ordentlig törn efter att ha fått tillbaka gällande deras slappa fittor, små bröst, fula vårtgårdar, äckliga andedräkter, håriga kroppar, dallriga rumpor, tjocka magar och ben, fräknar med mer. (Självklart oftast överdrivet, men de sväljer det med hull och hår)

Antagligen Flashbacks bittraste inlägg men det finns även lite positivt! Som sagt ni med helt normala kukar som ojar över att ni inte har 18+ utan 15-17, skärp er för fan! The world is yours. Lite mer muskler och utseende så plockar ni hem brudarna istället för storkukarna med gula tänder och slappa håriga kroppar. Ni män med små penisar som ändå lyckats i livet och mår bra, är verkligen imponerad av er och hoppas det fortsätter gå bra.

Jävla vodka alltså...
Citera
2011-04-02, 05:49
Medlem
Ok ok jag veeeet att jag verkar helt galet snoppfixerad, men en sak till: Hur kommer det sig att kvinnor är så jävla oärliga runt snoppar? Jag menar varför lägga ner massa tid och energi på en kille, sen visar det sig att hans storlek inte duger och ni dumpar honom? Varför inte bara säga "killen SKA HA minst så och så många centimetrar annars är han inget för mig"? Det skulle göra allt så mycket lättare för alla inblandade. Jag skulle kunna skippa att smöra för någon slampa som bara vill ha megastock och hon skulle behöva slippa bli smörad av en småkukad man som hon inte har något intresse av.
Citera
2011-04-02, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cnut
Okeej, mitt första inlägg! Kul att det blir i denna tråd också

Är ung och oskuld. Nu äre så att jag kanske kommer bli av med den snart, alltså oskulden. Grejen är att jag känner mig lite osäker om jag har för liten, vet att folk säger "det som räknas är hur man använder den", och bla bla bla.

I.a.f, den e 13 lång och 13 i omkrets på tjockaste stället! Tror i det funkar bra? Tycker den e så jävla liten när man jämför med andra...

Kommer funka bra ora dig inte, inget bryr sig om 1-3 cm hit lr dit.
Citera
2011-04-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Kommer funka bra ora dig inte, inget bryr sig om 1-3 cm hit lr dit.
Ok tack! Så omkretsen e också okej?

(Jag vet att jag kan googla o kolla medelstorlek men det känns som att de siffrorna finns till för att göa alla nöjda typ, vill höra från folk med experience liksom)
Citera
2011-04-02, 11:34
Medlem
.-.-.s avatar
Min bästa vän älskade sin penis, 19cm.
Han hade ett enormt självförtroende, aldrig sett nåt liknande, det blev nästan för mycket.
Nackdelen va att han trodde sig vara odödlig, vet inte om det berodde på enbart penisen men, han är död nu.
En stor penis gör en inte odödlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in