2011-03-27, 13:06
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Det har troligtvis inte med storleken att göra, för då skulle ju jag med över medel ha svårare att ha den uppe.....har aldrig varit problem och den blir stenhård.....och kan så förbli LÄNGE även efter utlösning.

så om 19 cm lång och 17 i omkrets räknas som "lite stor" så är det inget som stämmer

Klart din är stenhård dygnet runt, och är en bit över medel.

Citera
2011-03-27, 13:54
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Det har troligtvis inte med storleken att göra, för då skulle ju jag med över medel ha svårare att ha den uppe.....har aldrig varit problem och den blir stenhård.....och kan så förbli LÄNGE även efter utlösning.

så om 19 cm lång och 17 i omkrets räknas som "lite stor" så är det inget som stämmer

Grattis, du är i den 99,99:e percentilen http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_circum_percentile.svg (6,69 tum)
Citera
2011-03-27, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Klart din är stenhård dygnet runt, och är en bit över medel.

Nu lever jag ju inte på Flashback men den är inte ens hård dygnet runt IRL heller, förvånande va?

Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Grattis, du är i den 99,99:e percentilen http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_circum_percentile.svg (6,69 tum)

Fan det där skulle ju kunna funka som raggningsreplik eller nått.....

-Sök på wiki på Penis_circum_percentile och kom ihåg att jag tillhör 99.99:e percentilen.....tur att alla har pekmobiler med webbläsarfunktion och frisurf nu för tiden!!!
Citera
2011-03-28, 14:55
Medlem
Citat:
Nu lever jag ju inte på Flashback men den är inte ens hård dygnet runt IRL heller, förvånande va?

Fan det där skulle ju kunna funka som raggningsreplik eller nått.....

-Sök på wiki på Penis_circum_percentile och kom ihåg att jag tillhör 99.99:e percentilen.....tur att alla har pekmobiler med webbläsarfunktion och frisurf nu för tiden!!!
Ingen kan tro att du har 17 cm i omkrets och jag är en av dom. Om du tar en bild och bevisar genom att hosta upp här (du är ju anonym) kan du bli ihågkommen av många slynor som vill ha din feta kuk.
Citera
2011-03-29, 18:09
Medlem
tjejerna skräms ibland och vissa blir galna.
Vissa säger att kroppen spänner sig för mycket pga nervositet.
Oftast löser det sig, men ibland tar det stop.

Storleken spelar faktiskt roll, det är bara skillnad i vilket avseende.
Citera
2011-03-29, 21:48
Medlem
hide.knivess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ray 1
Ja jag brukar alltid tillfredställa mina kvinnor med mina 12 cm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe det tror jag säkert
Citera
2011-03-30, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Ingen kan tro att du har 17 cm i omkrets och jag är en av dom. Om du tar en bild och bevisar genom att hosta upp här (du är ju anonym) kan du bli ihågkommen av många slynor som vill ha din feta kuk.

Jag tror honom, annars skulle jag inte excistera
Citera
2011-03-30, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos

Den som söker finner heter det ju!? kolla i flashbacks kukar och fittor tråden finns bevis på min omkrets där!

Edit: lägger till länken så slipper du till och med leta.

http://img687.imageshack.us/img687/5545/jadenrgrov.jpg
Senast redigerad av purrsorfarn 2011-03-30 kl. 04:44.
Citera
2011-03-30, 05:51
Medlem
Du behöver endast en 3 cm kuk för att ge njutning till en tjej.
Sen ligger resten på tekniken. Vissa tjejer e små och ta hellre en 14-16 än en 19-20
Citera
2011-03-30, 22:13
Bannlyst
Tja, bara en fråga hur länge växer kuken? Skulle vara kul att veta
Citera
2011-03-31, 13:04
Medlem
Citat:
Den som söker finner heter det ju!? kolla i flashbacks kukar och fittor tråden finns bevis på min omkrets där!

Edit: lägger till länken så slipper du till och med leta.

http://img687.imageshack.us/img687/5545/jadenrgrov.jpg

Du mäter på tjockaste stället, det är fel. Man anger det smalaste stället för det är där flaskhalsen sitter.
Citera
2011-03-31, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tja96
Tja, bara en fråga hur länge växer kuken? Skulle vara kul att veta

Vissa säger 25 men min växte inte mer än den var vid 16-17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in