Det har troligtvis inte med storleken att göra, för då skulle ju jag med över medel ha svårare att ha den uppe.....har aldrig varit problem och den blir stenhård.....och kan så förbli LÄNGE även efter utlösning.
så om 19 cm lång och 17 i omkrets räknas som "lite stor" så är det inget som stämmer
Klart din är stenhård dygnet runt, och är en bit över medel.
Det har troligtvis inte med storleken att göra, för då skulle ju jag med över medel ha svårare att ha den uppe.....har aldrig varit problem och den blir stenhård.....och kan så förbli LÄNGE även efter utlösning.
så om 19 cm lång och 17 i omkrets räknas som "lite stor" så är det inget som stämmer
Fan det där skulle ju kunna funka som raggningsreplik eller nått.....
-Sök på wiki på Penis_circum_percentile och kom ihåg att jag tillhör 99.99:e percentilen.....tur att alla har pekmobiler med webbläsarfunktion och frisurf nu för tiden!!!
Nu lever jag ju inte på Flashback men den är inte ens hård dygnet runt IRL heller, förvånande va?
Fan det där skulle ju kunna funka som raggningsreplik eller nått.....
-Sök på wiki på Penis_circum_percentile och kom ihåg att jag tillhör 99.99:e percentilen.....tur att alla har pekmobiler med webbläsarfunktion och frisurf nu för tiden!!!
Ingen kan tro att du har 17 cm i omkrets och jag är en av dom. Om du tar en bild och bevisar genom att hosta upp här (du är ju anonym) kan du bli ihågkommen av många slynor som vill ha din feta kuk.
tjejerna skräms ibland och vissa blir galna.
Vissa säger att kroppen spänner sig för mycket pga nervositet.
Oftast löser det sig, men ibland tar det stop.
Storleken spelar faktiskt roll, det är bara skillnad i vilket avseende.
Ingen kan tro att du har 17 cm i omkrets och jag är en av dom. Om du tar en bild och bevisar genom att hosta upp här (du är ju anonym) kan du bli ihågkommen av många slynor som vill ha din feta kuk.
Den som söker finner heter det ju!? kolla i flashbacks kukar och fittor tråden finns bevis på min omkrets där!
Edit: lägger till länken så slipper du till och med leta.