2010-11-20, 22:27
Medlem
Tycker inte det är helt normalt heller, man borde ju säga riktiga storleken. Men att säga att man är 10 när man egentligen är 15 låter lite korkat, och tjejen kommer nog avstå sex hellre än att bli överraskad av din 15cm senare. Och ja, 15 är normalt.
Citera
2010-11-20, 22:41
Medlem
Roundcubes avatar
Det roliga i kråksången är att nämna sin kuklängd när nån frågar hur lång man är :P

Funkar givetvis inte på föräldrar, och typ gammalt folk. men ja, ni fattar!
Citera
2010-11-20, 23:00
Medlem
Får du den frågan ofta? Inte ens köpedamer frågar!
Citera
2010-11-21, 15:11
Medlem
pinnenjaos avatar
Gör inte det, SNÄLLA.

Var en kille jag skulle träffa som verkade ha jättedåligt självförtroende för sin lilla kuk. Jag sa att jag inte brydde mig om den var 8 eller 25 cm. När vi ses har han en 30 cm lång, lika tjock som min underarm. Jag fick nästan hjärtattack och var inte mentalt förberedd
Citera
2010-11-21, 17:12
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Bara så ni vet:

Gilette raklödderburk: 17 cm omkrets
C-vitaminrör: 10 cm omkrets
Banan: 12-13 cm omkrets (beroende på storlek)

Så, nu har ni tjejer något att gå på när ni bedömmer storlek
Citera
2010-11-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnenjao
Gör inte det, SNÄLLA.

Var en kille jag skulle träffa som verkade ha jättedåligt självförtroende för sin lilla kuk. Jag sa att jag inte brydde mig om den var 8 eller 25 cm. När vi ses har han en 30 cm lång, lika tjock som min underarm. Jag fick nästan hjärtattack och var inte mentalt förberedd

FB-dasen är normalt 35cm lång, så jag förstår att han kände sig lite moloken.
Citera
2010-11-22, 02:27
Medlem
SwiftDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnenjao
Gör inte det, SNÄLLA.

Visst, låter ju helt troligt om du snackar om hästar.
Men inte fan lyckas man gömma en hästkuk i byxorna utan att det syns, speciellt om han sagt att den var en prinskorv. Jag ger mig om du påstår att han hade hängbuk som täckte skrevet...
Citera
2010-11-22, 12:20
Medlem
Lommis avatar
Jag har snarare fått intrycket att tjejer gärna "lägger till" några centimeter. Sexton blir gärna tjugo osv i tjejers ögon. Om detta beror på deras dåliga ögonmått eller om de helt enkelt, av någon anledning, vill skryta för sina kompisar om att de får större kuk än vad som är fallet vet jag dock ej.

Har läst mer än en tjej här inne skriva att hon minsann aldrig fått en kuk som är kortare än 20 cm och att detta måste vara något slags medel.
Citera
2010-11-22, 12:31
Medlem
stordrulens avatar
Har själv en sjukdom som gör att mitt könsorgan har vuxit sig oproportionellt stor, den mäter 26cm från roten till toppen och är snäppet smalare än en snusdosa i omkrets.

Det är en form utav detta jag har http://en.wikipedia.org/wiki/Local_gigantism

Detta har gjort bidragit till många pinsamma möten, då jag skäms för att ta fram min penis helt enkelt.
Eftersom jag inte gärna skryter om den bland damer men måste fortfarande förbereda dem på det innan om jag märker att det lutar åt att vi skall ha sex, så brukade jag säga att den var "ganska grov". Tillslut så märkte jag att det inte funkade då jag hade haft 3tjejer som lämnat mig i sängen , varpå 1 faktiskt började gråta.

Märker jag att det drar åt att vi skall ha sex så säger jag sanningen bara, "Bara så du vet , jag är väldigt stor där nere" ..då brukar dom bli nyfiken, men när jag säger att den är 26cm stor så tror de jag ljuger. När jag visar dem den är det slutgiltiga ultimata testet.

det är väldigt pinsamt på offentliga platser som duschen på badhuset osv. Inte kul att springa omkring med en 18cm slak penis och känna allas blickar.
Citera
2010-11-22, 12:50
Medlem
nuendasts avatar
Har aldrig någonsin fått det frågan av en tjej.

Jag tror personligen att det är unga killar och omogna osäkra killar och män som hänger upp sig på det där med storleken. Tjejerna är inte så fixerade av det som ni tror att dom är
Citera
2010-11-22, 13:02
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxygeen
Blablabla

Du förutsätter att alla killar ljuger?
Möjligt att de kanske gör det med tjejer de vet att de aldrig kommer träffa IRL eller ha sex med.
Men inte annars, så dumma är dom inte.
Citera
2010-11-22, 14:25
Medlem
SarangHaes avatar
Jag gillar hur man förutsätter att alla män har mätt sig där nere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in