Har själv en sjukdom som gör att mitt könsorgan har vuxit sig oproportionellt stor, den mäter 26cm från roten till toppen och är snäppet smalare än en snusdosa i omkrets.
Det är en form utav detta jag har
http://en.wikipedia.org/wiki/Local_gigantism
Detta har gjort bidragit till många pinsamma möten, då jag skäms för att ta fram min penis helt enkelt.
Eftersom jag inte gärna skryter om den bland damer men måste fortfarande förbereda dem på det innan om jag märker att det lutar åt att vi skall ha sex, så brukade jag säga att den var "ganska grov". Tillslut så märkte jag att det inte funkade då jag hade haft 3tjejer som lämnat mig i sängen , varpå 1 faktiskt började gråta.
Märker jag att det drar åt att vi skall ha sex så säger jag sanningen bara, "Bara så du vet , jag är väldigt stor där nere" ..då brukar dom bli nyfiken, men när jag säger att den är 26cm stor så tror de jag ljuger. När jag visar dem den är det slutgiltiga ultimata testet.
det är väldigt pinsamt på offentliga platser som duschen på badhuset osv. Inte kul att springa omkring med en 18cm slak penis och känna allas blickar.