2011-04-02, 11:48
Medlem
Schupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Min bästa vän älskade sin penis, 19cm.
Han hade ett enormt självförtroende, aldrig sett nåt liknande, det blev nästan för mycket.
Nackdelen va att han trodde sig vara odödlig, vet inte om det berodde på enbart penisen men, han är död nu.
En stor penis gör en inte odödlig.

Mördade du han?
Citera
2011-04-02, 12:20
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ja-a?
Man skaffar sig preferenser som kanske blir svårt att bortse ifrån i ett ev. nytt förhållande..
Du menar att nästan alla tjejer föredrar 22cm (de kan inte ens få in hela) över 16cm, som exemplet nu var?
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Ok visst förstörda kanske var fel ord. Påverkas då? Håll dig till ämnet istället.
Som sagt, du lär aldrig få in 22cm på en gång. Även om du fick det så har tjejer ingen känsel typ 2/3 av insidan, så vad skulle det spela för roll.

Sen kan bara typ 33% av tjejer få orgasm av vaginalt sex + att det tydligen ska vara lättare att träffa g-punkten med en mindre, så du snackar ren skit

Sen att du säger att "kvinnor ska ha"...vem har sagt det? Du? Din flickvän? Din mormor?
Ingen tjej jag någonsin pratat med har någonsin sagt "jag måste ha x för att njuta" det är bara ett påhitt av dig och size queens, bye!

Sen svarade du inte på mina frågor. Om en tjej får "Preferenser" av en stor kuk, borde inte killar få det också av en tjej som är otroligt tight och har stora bröst?
Senast redigerad av Ultimatrix 2011-04-02 kl. 12:22.
Citera
2011-04-02, 12:55
Medlem
Kakarashiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoaldDahl
Det där är HELT fel! Jag har varit ihop med en psykoterapeut med sexologi som sin specialitet och en schnale kan öka vid erektion mellan 2-11 centimeter. Det innebär t.ex. att en pitt på 12 cm i slakt tillstånd kan bli en 14 cm ribba om den "vill", medan den lille snorren i slakt tillstånd på ynka 4 cm kan bli en 15 cm dolme i erigerat tillstånd. Så den som är minst i duschen i skolan kan bli längst av alla när det gäller.

Å andra sidan, om en liten snopp på 4 cm bara ökar med 2 cm vid ståfräs så är ju hela kukstorleken bara 6 cm då för denne, medan en 12 cm petterniklas som ökar maximalt blir en 23 cm stock.

Det var ytterligheterna det.

Det där stämmer bra faktiskt! Min är runt 12 cm slakt, och växer kanske 5-6 cm. Känner folk som har mindre än min utan stånd- fast som kan bli lika stor med stånd. Good facts!
Citera
2011-04-02, 14:38
Medlem
Millan0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schupp
Mördade du han?

Hahaha....Man kan väl dö av andra orsaker än mord, bilolyckor, sjukdom etc.
Citera
2011-04-02, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grond.
text

Imponerande att du inte har begått självmord ännu iaf! För dock inte dina gener vidare för dina barns skull.
Senast redigerad av Septimum 2011-04-02 kl. 16:05.
Citera
2011-04-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
Du menar att nästan alla tjejer föredrar 22cm (de kan inte ens få in hela) över 16cm, som exemplet nu var?

Som sagt, du lär aldrig få in 22cm på en gång. Även om du fick det så har tjejer ingen känsel typ 2/3 av insidan, så vad skulle det spela för roll.

Sen kan bara typ 33% av tjejer få orgasm av vaginalt sex + att det tydligen ska vara lättare att träffa g-punkten med en mindre, så du snackar ren skit

Sen att du säger att "kvinnor ska ha"...vem har sagt det? Du? Din flickvän? Din mormor?
Ingen tjej jag någonsin pratat med har någonsin sagt "jag måste ha x för att njuta" det är bara ett påhitt av dig och size queens, bye!

Sen svarade du inte på mina frågor. Om en tjej får "Preferenser" av en stor kuk, borde inte killar få det också av en tjej som är otroligt tight och har stora bröst?

Haha vad är det som gör dig så enormt provocerad? Känns som att du antingen själv är en sizequeen som skäms över det, kille med liten kuk, eller en sån där äcklig feminist som blir arg så fort någon skriver något kritiskt om kvinnor. Det handlar inte om att de inte kan njuta ALLS med en mindre kuk förstås, det handlar om vad de föredrar och hur stor skillnaden blir efter att länge haft till gång till en stor kuk.
Du verkar lite naiv faktiskt. Jag kan ta ett enda personligt exempel. Jag har en kompis som sätter på massor av tjejer på jobbet. Alla dessa tjejer har pojkvän. Han har jävligt stor kuk. En av tjejerna vill lämna sin kille pga honom. De ringer honom ibland bara för att suga av honom. Det har aldrig hänt mig i mitt liv, att en tjej vill träffas bara för att suga av mig. Den här killen är inte särskilt snygg och jag har svårt att tro att han är sådär överdrivet charmig heller. Tjejerna vi snackar om här är inga fjortisar heller utan ja 25 och uppåt. Fattar du skillnaden? Tanka den här dokumentären för lite mer insikt om ämnet:

The.Worlds.Biggest.Penis.SWESUB.PDTV.XviD-ELEFANTERNA

Och självfallet får killar preferenser ja, det var lite därför jag startade tråden. Nu vet jag skillnaden på en tight och en slapp fitta och jag vill aldrig ha en slapp fitta igen.
Citera
2011-04-02, 18:04
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Haha vad är det som gör dig så enormt provocerad? Känns som att du antingen själv är en sizequeen som skäms över det, kille med liten kuk, eller en sån där äcklig feminist som blir arg så fort någon skriver något kritiskt om kvinnor. Det handlar inte om att de inte kan njuta ALLS med en mindre kuk förstås, det handlar om vad de föredrar och hur stor skillnaden blir efter att länge haft till gång till en stor kuk.
Du verkar lite naiv faktiskt. Jag kan ta ett enda personligt exempel. Jag har en kompis som sätter på massor av tjejer på jobbet. Alla dessa tjejer har pojkvän. Han har jävligt stor kuk. En av tjejerna vill lämna sin kille pga honom. De ringer honom ibland bara för att suga av honom. Det har aldrig hänt mig i mitt liv, att en tjej vill träffas bara för att suga av mig. Den här killen är inte särskilt snygg och jag har svårt att tro att han är sådär överdrivet charmig heller. Tjejerna vi snackar om här är inga fjortisar heller utan ja 25 och uppåt. Fattar du skillnaden? Tanka den här dokumentären för lite mer insikt om ämnet:

The.Worlds.Biggest.Penis.SWESUB.PDTV.XviD-ELEFANTERNA

Och självfallet får killar preferenser ja, det var lite därför jag startade tråden. Nu vet jag skillnaden på en tight och en slapp fitta och jag vill aldrig ha en slapp fitta igen.
Provocerad? Inte direkt, men när du påstår att tjejer blir "förstörda" av en kille med stor kuk är det ju rätt svårt att reagera.

Betvivlar att det händer ofta det du suger, att brudar vill suga av honom för att han har stor kuk trots att de har pojkvänner. Är tjejerna slampor? Eller bara vanliga tjejer?

Lämna sin pojkvän för "honom" eller för hans kuk?

PS. https://www.flashback.org/sp29839997 känns som att du är emo btw....
Senast redigerad av Ultimatrix 2011-04-02 kl. 18:16.
Citera
2011-04-02, 18:21
Medlem
Citat:
PS. https://www.flashback.org/sp29839997 känns som att du är emo btw....

Vad har det med den här tråden att göra? Mycket ful och omogen argumentationsteknik. Jag skulle väl kunna kolla igenom din trådhistorik också och hitta saker att använda mot dig men det gör jag inte.
Citera
2011-04-02, 18:32
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Vad har det med den här tråden att göra? Mycket ful och omogen argumentationsteknik. Jag skulle väl kunna kolla igenom din trådhistorik också och hitta saker att använda mot dig men det gör jag inte.
"Exakt så är det! Känner mig extremt otrygg och som att ingen någonsin tar mig på allvar."
Någonsin slagit dig att du kanske bara inbillar dig om allt vad kukar heter?
Du svarade inte på mina frågor btw
Citera
2011-04-02, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Förspel och glidmedel är dina vänner.

Spelar ingen roll.
Hon kan vara hur uppjobbad som helst.
Citera
2011-04-02, 21:21
Medlem
Citat:
"Exakt så är det! Känner mig extremt otrygg och som att ingen någonsin tar mig på allvar."
Någonsin slagit dig att du kanske bara inbillar dig om allt vad kukar heter?
Du svarade inte på mina frågor btw

Så för att jag känner mig otrygg så kan jag inte få ha några åsikter? Vilka jävla frågor?
Citera
2011-04-02, 22:31
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Så för att jag känner mig otrygg så kan jag inte få ha några åsikter? Vilka jävla frågor?
"Betvivlar att det händer ofta det du säger, att brudar vill suga av honom för att han har stor kuk trots att de har pojkvänner. Är tjejerna slampor? Eller bara vanliga tjejer?

Lämna sin pojkvän för "honom" eller för hans kuk?"

Otrygg? Har du under 10 kanske du borde oroa dig, annars är väl skit samma? Aldrig hört talas om någon som lämnat en kille för att han hade genomsnittlig kuk
Senast redigerad av Ultimatrix 2011-04-02 kl. 22:46. Anledning: fixade ett tryckfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in