Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 23:22
  #8353
Avstängd
swekredits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen
Är du dum? Din snopp är inte ens i närheten av att vara en mikropenis. Sitt ner i båten.

Alltså du vet inte hur otroligt mycket jag behövde höra det, fyfan alltså de senaste 48 timmarna har jag haft ett helvete med sömnsvårigheter och depression. Allt började med den jävla artikeln på aftonbladet.

Är ändå missnöjd som fan med min slaka tillstånd. För mig är kukstorlek ett stort mysterium.
Exempelvis kan ibland storleken i slak tillstånd vara större, ibland mindre etc, det kan även variera med vädret och lufttemperaturen alltså det är komplicerade mekanismer som ligger bakom gardinerna.

Jag tycker att man borde studera mer kring "kukstorlekar" än vad som finns ute idag, tex om man idag letar fakta på nätet om detta ämnet så är de bästa och mest relevanta resultaten man kan hitta om är saker som mest handlar om att Hitler hade en babydick, Stalin hade också det samt Napoleon.
Jag vet fortfarande inte konkret vad mikropenis är.
Citera
2017-02-28, 14:00
  #8354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluto-
Tack for svaret!

Bra fraga. Min brud har varit med ca 25st, hennes vaninna tror jag betydligt farre. Kan mycket val vara att han ar medel, men fortfarande, varfor skulle jag vilja veta om den informationen?

Forstar vad du menar. Samma kuk kan se liten respektive stor ut beroende pa kroppens storlek.

Poangen ar fortfarande kommentarerna.
Varfor ska hon beratta for sina vanner att min kuk ar "average"?
Varfor beratta om vanninans valhangda pojkvan?

Vad ska jag gora at det, kopa en ny kuk pa Coop?


Kan inte ha sex langre, eller ens runka, skojar inte. Har blivit varre och varre i mitt huvud.


Va är de för tjej du har som pratar om andra killars kukar? Känns som hon försöker ge dig mindervärdeskomplex. Ungefär som att du säger till henne att din kompis flickvän tydligen ska ha sjukt tight fitta. Prova säg de så får hon själv känna hur det känns.

När du skriver "bonepressed" 17-18? Mäter den då typ 15-16 om du bara mäter vanligt?
Jag har nämligen 19,5 och har fått höra av flera att de tyckt den vart stor men jag mäter aldrig bonepressed. Varför man nu ska göra de?
Citera
2017-02-28, 17:40
  #8355
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Alltså du vet inte hur otroligt mycket jag behövde höra det, fyfan alltså de senaste 48 timmarna har jag haft ett helvete med sömnsvårigheter och depression. Allt började med den jävla artikeln på aftonbladet.

Är ändå missnöjd som fan med min slaka tillstånd. För mig är kukstorlek ett stort mysterium.
Exempelvis kan ibland storleken i slak tillstånd vara större, ibland mindre etc, det kan även variera med vädret och lufttemperaturen alltså det är komplicerade mekanismer som ligger bakom gardinerna.

Jag tycker att man borde studera mer kring "kukstorlekar" än vad som finns ute idag, tex om man idag letar fakta på nätet om detta ämnet så är de bästa och mest relevanta resultaten man kan hitta om är saker som mest handlar om att Hitler hade en babydick, Stalin hade också det samt Napoleon.
Jag vet fortfarande inte konkret vad mikropenis är.

48 timmar av ångest och du slogs aldrig av tanken på att googla "micropenis"? Du har för fan en helt normalstor kuk. Ingen brud bryr sig om hur stor(liten) den är slak men du kanske är ängslig för att andra män skall se den i duschen? Slappna av. Det är betydligt fler män i Sverige som har en kuk mellan 14-16 cm än som har en 20 + pjäs.

https://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis
Citera
2017-02-28, 23:03
  #8356
Avstängd
swekredits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
48 timmar av ångest och du slogs aldrig av tanken på att googla "micropenis"? Du har för fan en helt normalstor kuk. Ingen brud bryr sig om hur stor(liten) den är slak men du kanske är ängslig för att andra män skall se den i duschen? Slappna av. Det är betydligt fler män i Sverige som har en kuk mellan 14-16 cm än som har en 20 + pjäs.

https://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis

Har googlat men hittar inte relevant information som man kan förstå, dock finns det massvis med info om att Hitler, Stalin ja i princip alla diktatorer står på listan samt försöker man hitta en koppling till deras ilska med tanken på deras penis.
Citera
2017-03-02, 22:50
  #8357
Medlem
Ok helt seriöst nu, ge mig ärliga svar nu tjejer,

Jag är riktigt jävla osäker över min storlek, är 15 cm lång vilket verkar vara medel när man läser runt jag tycker dock den är en aning kort, men det absolut värsta är omkretsen som bara är på 11 cm, är jag helt körd eller? måste få veta
Citera
2017-03-03, 13:24
  #8358
Medlem
Wendigos avatar
Men ge dig..du kan inte göra nåt åt storleken och tjejer skiter i vilket, bara du får den att stå. Använd det du har så blir det bra ska du se
Citera
2017-03-03, 14:05
  #8359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Men ge dig..du kan inte göra nåt åt storleken och tjejer skiter i vilket, bara du får den att stå. Använd det du har så blir det bra ska du se

Skitsnack...brudar bryr sig visst om storleken. Kvinnor säger så ofta bara för att trösta, utan att vara ärliga.

Alla killar vill ha större. Ung. 20 cm skulle nog de flesta killar vilja ha, förutom att den är grov.

Jag ex. bryr mig om storleken hos kvinnor gällande bröst, höfter, lår och rumpa = jag gillar feminina damer = kurvig.

Storlek har betydelse.

Negrer har lättast att få fitta och oftast utan ansträngning. Undrar varför?
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2017-03-03 kl. 14:13.
Citera
2017-03-03, 22:54
  #8360
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Skitsnack...brudar bryr sig visst om storleken. Kvinnor säger så ofta bara för att trösta, utan att vara ärliga.

Alla killar vill ha större. Ung. 20 cm skulle nog de flesta killar vilja ha, förutom att den är grov.

Då kan jag tala om för herrn att det blir inte roligare bara för att man har en stor dragg. Tjejer bryr sig lite om storleken, det är killar - både gay och straighta - som kollar och visar intresse. Så det så!
Citera
2017-03-04, 12:35
  #8361
Avstängd
swekredits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Skitsnack...brudar bryr sig visst om storleken. Kvinnor säger så ofta bara för att trösta, utan att vara ärliga.

Alla killar vill ha större. Ung. 20 cm skulle nog de flesta killar vilja ha, förutom att den är grov.

Jag ex. bryr mig om storleken hos kvinnor gällande bröst, höfter, lår och rumpa = jag gillar feminina damer = kurvig.

Storlek har betydelse.

Negrer har lättast att få fitta och oftast utan ansträngning. Undrar varför?

Vet du vad, sorgligt nog så har du rätt, fyfan vill bli svart i nästa liv.
Citera
2017-03-04, 13:12
  #8362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Då kan jag tala om för herrn att det blir inte roligare bara för att man har en stor dragg. Tjejer bryr sig lite om storleken, det är killar - både gay och straighta - som kollar och visar intresse. Så det så!

Hmmm...

Säg det till min blattekusin på 175 cm med 23 cm grov balle ( ja, det är extremt sällsynt...han har tur bara)...större än negrer enligt alla vita brudar han knullat.

+200 brudar och de har raggat upp han och han försöker inte ens själv. Han går till en krog, sätter sig, brudar ser bamsen i byxan = de tar hem honom. Han knullar långa och kraftiga amazonbrudar också, som man tror att man behöver en hästkuk till.
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2017-03-04 kl. 13:15.
Citera
2017-03-04, 21:50
  #8363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogensprins
Fan, jag har 15cm och 12-13 cm i omkrets. Har alltid trott att jag hade väldigt liten, men är detta normalt? :S

Utgår man ifrån dom studier som har gjorts så är den normal, utgår man dock ifrån vad dom flesta kvinnorna föredrar så är den i det nedre laget.

Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Det här med att förstora kuken.
Det fungerar men det är kanske inte är så många som behöver det.

Vad fungerar? Kirurgi ökar endast den slaka storleken och jelqing förbättrar endast erektionen.
Faktum är att det inte finns något som permanent ökar storleken vid erektion idag.
__________________
Senast redigerad av Mlkehunt 2017-03-04 kl. 21:53.
Citera
2017-03-06, 22:24
  #8364
Medlem
Varför ändrar kuken storlek vid stånd?

Aldrig tänkt på det själv, har märkt det men inte relaterat det till vad det beror på.
Träffat ny ung tjej som trots sina 20år o sitt utseende aldrig smaskat balle eller haft nått i sig, hon har dock blivit helt kuktokig nu och ska vara o suga på den hela tiden.

Vissa dagar säger hon att hon måste gapa "så förbannat" medans andra dagar känns den lugnare, så sagt o gjort mätte vi längden o den varierar mellan 20-21-22cm och är ibland extremt bred nästan så det känns obehagligt för mig, som att den ska explodera.

Har haft samma känsla igenom hela livet och jag är 30+.

Är det för att man är extra kåt eller vad beror det på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback