2011-07-07, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hengpung
testa att knyt fast ett snöre mellan dicken och bilen så ska de nog hända grejor ska du se
Rekommenderar ej detta förslag, kan det vara på det viset han fick sitt namn HENGPUNG
Citera
2011-07-07, 22:48
Medlem
Akilles-själs avatar
Sök vård pá hud och ven eller liknande och se om dom har någon lösning för dig.
Citera
2011-07-07, 23:33
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zozosweden
Hej flashback!! Jag är 22 år gammal och har aldrig knullat en tjej då jag skäms.
Har prövat massor av metoder för att få min kuk större!!. Men det händer inget. Min kuk är max 5 cm med bånge!! Jag är ganska hårig och inte så snygg. Jag kollar på porr hela tiden för att få se min kuk ens.

Vad ska jag göra för att få min kuk större? jag är en kåtbock och vill gärna knulla.

Ni får hjärna hjälpa mig!

mvh

Kuken kan du inte göra något åt, tjejernas inställning till din helhet däremot - skaffa dig ett skitbra betalt jobb
Citera
2011-07-08, 01:01
Medlem
BigIvars avatar
Det är kört, pysen. Du kommer att vara killen med liten kuk i hela ditt liv. Ditt enda liv.
Citera
2011-07-08, 04:07
Medlem
Schnyggves avatar
Hosta upp 17 lappar och spruta in macrolane! Kan ju vara en grej? Klart inte kuken ska behöva vara hela prylen men jag antar att det sitter i pysket också, större kuk lite större självförtroende och lite rakare rygg....inget supertips kanske men ändå!
Citera
2011-07-08, 19:06
Medlem
Akilles-själs avatar
Finns massor att göra för att få lite större pitt i alla fall. Kör en hel armé av tricks, knepp och knåp så får du ändå allt som allt tillsammans troligen i all fall något större pitt.
Jag rekomenderar dig följande trix.

*Penis stretching/stretcher
*Kirurgi
*Vakum pump
*Vikt nedgång
*Preprat för hårdare erektion innan samlag

Peace out
Citera
2011-07-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Finns massor att göra för att få lite större pitt i alla fall. Kör en hel armé av tricks, knepp och knåp så får du ändå allt som allt tillsammans troligen i all fall något större pitt.
Jag rekomenderar dig följande trix.

*Penis stretching/stretcher
*Kirurgi
*Vakum pump
*Vikt nedgång
*Preprat för hårdare erektion innan samlag

Peace out
kirurgi känns ju dumt då det pajjar erektionen. men annars håller jag med. har själv lyckats gejna ca 2 cm senaste månaden med stretch, dock bara i slakt tillstånd.
Citera
2011-07-09, 04:21
Medlem
Makedon94s avatar
min är 19, är det bra eller dåligt för alla tjejer har sagt till mig att jag har stor jämfört med andra killar :P
Citera
2011-07-09, 20:48
Medlem
Bra självförtroende och knull leder till att storleken inte spelar någon roll. Ibland funkar sexet bra, ibland inte. Detta fenomenet om små kukar skapades av män, inte tjejer.

Lite offtopic men Johnny Depp har en liten penis, iaf vad jag har hört.
Citera
2011-07-10, 11:06
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MusicLover
13 cm!? Min är 19*19 cm och den är inte "sjukt stor" :O

Din dildo eller din kuk?
Om det är din dildo är det bara din fitta som är sjukt slapp.
Citera
2011-07-10, 16:52
Medlem
det är inte storleken smo räknas det är hur man använder den
Citera
2011-07-12, 19:26
Medlem
AlGhouti90s avatar
Har mätt den till 23 på längden och 19 runt om... Har haft 5 förhållande de senaste 4 åren och har endast kunna ha sex med en av tjejerna... Penetrering har jag bara haft med de andra tjejerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in