2010-11-16, 18:36
Medlem
marchinons avatar
medelmåttet för brittiska snoppar ligger på 9 cm enligt en dokumentär jag såg i somras. Var glad över om ni har 15 cm och få inga komplex över det. Jag har då aldrig klagat på en kille med 15 cm, snarare tvärtom. Och det är inte längden som räknas, det är tjockleken och tekniken
och om ni tycker den ser liten ut, prova raka bort busken, då ser den större ut.
Citera
2010-11-19, 16:28
Medlem
18 cm
Citera
2010-11-19, 22:53
Medlem
nbks avatar
18 längd, 17 tjocklek, spikrak, helt perfekt. Längre än så och man bottnar ju i tjejen på rutin. Tjockleken är min grej dock, jävlar va jag skapar magi med den.
Citera
2010-11-20, 16:01
Medlem
Oxygeens avatar
Fenomenet den är XX cm - Varför?

Har kommit på en väldigt underlig sak, som jag själv aldrig gjort då jag anser att det bara är onödigt och kan straffa sig i längden.

När en tjej frågar dig: Hur lång är din kuk/ Hur stor är din kuk?. Låt oss säga att du sitter på en längd på 16 cm, varför lägger de flesta killar då till 5 cm och säger, jo fan jag sitter ju på en balle på 21 cm.

Varför inte göra tvärtom egentligen? Vi säger att du sitter på en 18 cm lång korv, varför inte dra ner den och säga, nej jag har bara en 14 cm lång kuk. Tjejen kommer då överraskas "positivt" istället för att bli missnöjd när hon ser att du inte har den längd du sagt du har.

Bästa av allt är att göra som mig, inte säga något alls utan låta tjejen ta reda på det
Citera
2010-11-20, 16:06
Medlem
General.Maximus.s avatar
Och vem fan är så korkad att man säger att den är 5cm större? Kanske nåt man kan komma undan med om man dejtar Helen Keller men inte annars
Citera
2010-11-20, 17:20
Medlem
Oxygeens avatar
Har inga direkta problem med storleken på min, varken för lång och varken för liten, saken är väll hur man handlar med den?
Citera
2010-11-20, 17:23
Medlem
Oxygeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannymcoy
Hahaha, guld!

Vilken normal tjej attraheras till en man med liten penis? Vilket är ganska omanligt = Tjejer vill ha karlakarlar.

Det är det jag menar, man limmar en tjej som vill saken, du berättar storleken och säger att den är mindre än vad den egentligen är, hon blir besviken men för att inte göra dig ledsen så knullar hon och får en chock då den är större än du sagt
Citera
2010-11-20, 17:48
Medlem
Hur ofta frågar tjejer om kuken?

Antingen får de väl veta vilket trams det är och leva utan svar eller så får de väl ett ärligt isf.
Citera
2010-11-20, 18:32
Medlem
SummerWines avatar
Jag skulle ju helt klart bli mer intresserad av en snubbe som sade sig hade liten. Oddsen är små att han ljuger och människor som trivs med sig själva är alltid bättre i sängen.

Skulle förövrigt inte alls bli positivt överraskad om han var större än han sagt. Då ljuger han och sen finns det ingen tjej som gillar överdrivet långa kukar heller.
Citera
2010-11-20, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nbk
18 längd, 17 tjocklek, spikrak, helt perfekt. Längre än så och man bottnar ju i tjejen på rutin. Tjockleken är min grej dock, jävlar va jag skapar magi med den.
Du är oskuld.
Citera
2010-11-20, 21:17
Medlem
OT raderat, skärp till er.
//Moderator
Citera
2010-11-20, 22:08
Medlem
Ung_Fascists avatar
Aldrig hört om detta. Själv brukar jag inte svara med centimeter. Då jag får frågan (har knappt hänt) så¨säger jag åt tjejen att ta reda på det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in