2011-03-23, 23:15
Medlem
Ja!s avatar
Jag skulle vilja mäta min diameter hyfsat exakt. Ett skjutmått skulle vara bäst, men jag har inget sånt och vill inte skaffa det enbart för detta ändamål. Kan man göra ett eget eller nåt?
Citera
2011-03-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Jag skulle vilja mäta min diameter hyfsat exakt. Ett skjutmått skulle vara bäst, men jag har inget sånt och vill inte skaffa det enbart för detta ändamål. Kan man göra ett eget eller nåt?

Varför inte ta omkretsen och räkna ut en diameter? O = pi * diametern. En penis är i och för sig inte helt cirkulär men....

Eget skjutmått tror jag blir svårt, besök biltema eller claes...
Citera
2011-03-23, 23:31
Medlem
När ni kliar er i örat tar ni tummen eller lillfingret?

Jag tar lillfingret och ökar frekvensen!!
Citera
2011-03-24, 18:37
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warpfreak
Varför inte ta omkretsen och räkna ut en diameter? O = pi * diametern. En penis är i och för sig inte helt cirkulär men....

Eget skjutmått tror jag blir svårt, besök biltema eller claes...

Nja, den är ju mer bred än vad den är hög. Jag funderar på att trycka två klossar mot varsin sida av skaftet och stanna när det tar stopp. Sen mäter jag avståndet mellan dem.
Citera
2011-03-25, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Hade du läst tråden hade du sett att en stor kuk (över medel alltså) är att föredra för de flesta kvinnor även om en FÖR stor självklart kan bli jobbigt.
Ja, man märker ju även att "små" ligger före "stora" i rubriken.

Skämt åsido, men det är väl självklart att dom hellre väljer den som är större och grövre än lilla. Likaså för killar som vill ha en fylligare rumpa, större och fastare bröst och ett perfekt ansikte. Det är inte bara killar som har extremt komplex över en enda grej som är omöjligt att få större. Kvinnor behöver bara operera sig för att slippa sina komplexer och förmedla hos slynor.

Frågan är varför ni nojjar över din lilla utrustning? Porrskådisar är utvalda för vad dom har mellan benen, inte i huvudet. Tänker ni enbart på sex med dina kvinnliga vänner så finns chansen att ni blir sura och skapar kvinnohatet på nätet. Allt i livet handlar inte om sex, behandla tjejer som en vän så ska det gå bra och möjligtvis leda till sängen när som helst.
Senast redigerad av zyxos 2011-03-25 kl. 14:29.
Citera
2011-03-25, 22:02
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos

Skämt åsido, men det är väl självklart att dom hellre väljer den som är större och grövre än lilla. Likaså för killar som vill ha en fylligare rumpa, större och fastare bröst och ett perfekt ansikte. Det är inte bara killar som har extremt komplex över en enda grej som är omöjligt att få större. Kvinnor behöver bara operera sig för att slippa sina komplexer och förmedla hos slynor.

Frågan är varför ni nojjar över din lilla utrustning? Porrskådisar är utvalda för vad dom har mellan benen, inte i huvudet. Tänker ni enbart på sex med dina kvinnliga vänner så finns chansen att ni blir sura och skapar kvinnohatet på nätet. Allt i livet handlar inte om sex, behandla tjejer som en vän så ska det gå bra och möjligtvis leda till sängen när som helst.

Var det där inlägget riktat till mig?

F.ö skulle jag vilja kommentera det om att "killar vill ju ha fylligare rumpa, större och faster bröst (hos sin sexpartner)" då jag inte håller med, tycker det diffar jäääävligt mycket på folk där, det är många killar som föredrar liten rumpa och/eller små bröst faktiskt, har aldrig hört om en tjej som "gillar" små kukar...
Citera
2011-03-25, 23:01
Medlem
Ja!s avatar
Citat:

Rumpan går att träna större och fastare. Nu lärde jag dig något nytt va

Citat:
Allt i livet handlar inte om sex

Jo typ.
Citera
2011-03-26, 00:56
Medlem
Citat:
Var det där inlägget riktat till mig?

F.ö skulle jag vilja kommentera det om att "killar vill ju ha fylligare rumpa, större och faster bröst (hos sin sexpartner)" då jag inte håller med, tycker det diffar jäääävligt mycket på folk där, det är många killar som föredrar liten rumpa och/eller små bröst faktiskt, har aldrig hört om en tjej som "gillar" små kukar...
Men vafan inte lika stora bröst som en jäkla vattenmelon, sådär stora och fasta bröst, hängiga och fula missbildade bröstvårtor is a big nono. Och jag har inte liten, tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Rumpan går att träna större och fastare. Nu lärde jag dig något nytt va

Jo typ.
Omg jag visste inte, tack för en intressant sak
Citera
2011-03-26, 02:09
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Men vafan inte lika stora bröst som en jäkla vattenmelon, sådär stora och fasta bröst, hängiga och fula missbildade bröstvårtor is a big nono. Och jag har inte liten, tvärtom.

Har inte påstått att du har liten heller Men det där med brösten alltså det får ju stå för dig men jag vet många killar som faktiskt föredrar mindre bröst, för mig är det dock oväsentligt så länge det inte är helt jävla platt alternativt motsatsen...

Aja, nu är vi OffT
Citera
2011-03-26, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty311
Har man för stor kan det väl vara jobbigare att hålla ståndet med. Eller kanske bara som man tror.

Det har troligtvis inte med storleken att göra, för då skulle ju jag med över medel ha svårare att ha den uppe.....har aldrig varit problem och den blir stenhård.....och kan så förbli LÄNGE även efter utlösning.

så om 19 cm lång och 17 i omkrets räknas som "lite stor" så är det inget som stämmer
Citera
2011-03-26, 13:03
Medlem
Citat:
Har inte påstått att du har liten heller Men det där med brösten alltså det får ju stå för dig men jag vet många killar som faktiskt föredrar mindre bröst, för mig är det dock oväsentligt så länge det inte är helt jävla platt alternativt motsatsen...

Aja, nu är vi OffT
Jaha, då får väl du lita på dina killar men det är bekräftat att majoriteten tar på stora och fasta bröst lätt. Jag glömde tillägga det du sa om att ingen har sagt att dom gillar "små" kukar, det beror helt enkelt på att dom är rädda för att säga. Det finns faktiskt några som föredrar små kukar i sig, det är helt från person till person. Hur liten talar vi om egentligen? 8-12 cm?
Senast redigerad av zyxos 2011-03-26 kl. 13:08.
Citera
2011-03-27, 05:02
Medlem
Z1gmas avatar
Vid maximalt stånd - 20cm.
Har inte mätt omkretsen, men är väl typ som en stor banan.
Vinkel: Tungt nedåt-stånd. Står inte ens rakt ut om jag har max-bånge,
men står rakt upp om jag ligger på rygg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in