2011-01-27, 00:10
Medlem
Dimaspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageDoom
Längd 16cm
omkrets 13,5 cm.

Är det bra knull redskap??

Enligt "The Authentic Women's Penis Size Preference Chart" så får du ett C där A är idealet och E är värdelöst.
Din kuk är mindre än idealet i både längd och omkrets, under den omtyckta nivån, men är acceptabel.

Lär dig använda den ordentligt så mäter du dig med de större!
Citera
2011-01-27, 01:06
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimaspy
Enligt "The Authentic Women's Penis Size Preference Chart" så får du ett C där A är idealet och E är värdelöst.
Din kuk är mindre än idealet i både längd och omkrets, under den omtyckta nivån, men är acceptabel.

SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Trams! Väx upp och gör av med dina egna komplex innan du skriver så felaktiga och dumma saker.
Senast redigerad av Mandusson 2011-01-27 kl. 01:14. Anledning: Stvning
Citera
2011-01-27, 01:14
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageDoom
Längd 16cm
omkrets 13,5 cm.

Är det bra knull redskap??

SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Din penis är normal. Du har en psnis i den storlek som är i gruppen där 75% av alla jordens män ligger - enligt de samstämmiga veteskapliga rapporter som finns.

Den är ett DÅLIGT KNULLREDSKAP så länge du använder dina fantasier kring att det är med penisen du har samlag med någon annan. För att ha det bra med någon annan är det viktigt att DU ÄR MED, d v s att du ger av dig själv, tappar bort dig lite och låter det som du och din partner gör bli en "KÄR LEK" = kärlek = älska = bra sex!
Citera
2011-01-27, 13:50
Medlem
Meursaults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandusson
SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Slidan är 8-9 cm djup med en hos den mogna kvinnan starkt veckad slemhinnekanal, som vid sexuell retning erigerar och slätas ut. De bägge slidväggarna, som vid avslappnat läge vilar mot varandra, drar sig därmed ifrån varandra och öppnas mot förgården. Vid samlag möjliggörs därmed att slidan kan omsluta mannens penis. Känselsensorerna finna i slidans yttre delar och in till 3-4 cm in. Om en penis kommer för långt in stöter den mot livmoderstappen och det brukar göra rejält ont, ja så pass mycket att kvinnan ofta väljer att avsluta samlaget. Om kvinnan inte känner något i ett samlag med en normalt utrustad man är det antingen så att hon inte är sexuellt upphetsad eller att hon blivit förslappad genom ex barnafödande. Det kan också naturligtvis vara en neurologisk åkomma.

Är du verkligen en tjej så ska du omedelbart tala med din gynekolog.

Är det verkligen en tjej så har du just betett dig som ett jävla svin. Jag fattar att du försöker göra någon sorts samhällsgärning här, men ta och tagga ner lite. Kvinnor måste väl för helvete kunna säga att de föredrar en större penis utan att bli hänvisade till läkare som om det var någon sorts sjukdom?
Citera
2011-01-27, 14:45
Medlem
Dimaspys avatar
Citat:
SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Trams! Väx upp och gör av med dina egna komplex innan du skriver så felaktiga och dumma saker.

Citat:
SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
Din penis är normal. Du har en psnis i den storlek som är i gruppen där 75% av alla jordens män ligger - enligt de samstämmiga veteskapliga rapporter som finns.

Den är ett DÅLIGT KNULLREDSKAP så länge du använder ...

Hycklare, du kan inte säga att jag har fel och sen skriva exakt samma sak.
Citera
2011-01-27, 14:59
Medlem
mattmas avatar
Så här är det!

Håll tumme och pekfinger så att det formas till ett L.

Håll pekfingret uppåt, och tummen ska peka åt sidan.

Detta föreställer en lång kille och hans penis.

Vänd nu på handen, så att tummen pekar uppåt och pekfingret åt sidan, ungefär som en pistol.

Detta är en kort kille och hans penis.

Vetenskapligt bevisat
Citera
2011-01-27, 15:20
Medlem
givves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimaspy

Vi alla vet ju att den är framtagen med hjälp av vetenskapliga studier och INTE för att sälja penisförstoringspiller

De största inom porren ligger inom A-spannet =)
Citera
2011-01-27, 15:25
Medlem
Min lilla snopp

Min snopp är 3 cm i slakt och 13 cm lång och 11 cm i omkrets när jag har erektion. Nu undrar jag om jag kommer kunna tillfredställa en tjej?. Finns det någon tjej som vart med om en liten snopp och kan berätta om hur det var?
Citera
2011-01-27, 15:27
Medlem
bomayes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Vi alla vet ju att den är framtagen med hjälp av vetenskapliga studier och INTE för att sälja penisförstoringspiller

De största inom porren ligger inom A-spannet =)
Ser att du är en flitig skribent i denna tråd.

Oroa dig inte, givve. Du duger som du är!
Citera
2011-01-27, 15:29
Medlem
Jag har haft sex med en kille med jätteliten snopp, det komiska är att han va svart! Mätte den inte eller så men när jag höll i den fick hela plats i min hand hehe. Men det gick bra ändå, din verkar ju inte så liten så det ska nog gå bra!
Citera
2011-01-27, 15:30
Medlem
asdasdasd111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink.
Min snopp är 3 cm i slakt och 13 cm lång och 11 cm i omkrets när jag har erektion. Nu undrar jag om jag kommer kunna tillfredställa en tjej?. Finns det någon tjej som vart med om en liten snopp och kan berätta om hur det var?

Men förfan, prova att söka????????!!!!!!!

Kan du inte tillfredsställa henne med din mini-penis får du väl använda hand, mun, leksaker vafan vet jag? Använd fantasin!

Men starta inte onödiga trådar när det finns 1000st som behandlar samma ämne!
Citera
2011-01-27, 15:30
Medlem
frallamedosts avatar
Jag har haft sex med en kille med liten snopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in