2011-06-05, 02:10
Medlem
bnks avatar
Större är alltid bättre! Själv har jag en helt okej pjäs men ligger ju i lä när tjejen plockar fram dildon. Känner mig inte direkt hotad av det utan det känns tvärtemot upphetsande att få använda den ibland.
Citera
2011-06-05, 12:30
Medlem
Jag skulle kunna tro att det finns fördelar för både små och stora kukar.
  • Vem orkar suga av en så stor och grov kuk i 2 minuter?
  • En stor kuk kan inte föra in hela i vissa tjejer och knullar försiktigt
  • Olika sexinställningar är svåra att utföras med en stor kuk
  • En liten kuk är oftast hårdare än en stor kuk och hårdheten är viktigast
  • Killar är stolta över sin stora kuk och tror att kuken avgör allt
  • Vissa har svårt att rida en stor kuk

Tjejer tar små kuken i tvåan också förresten. Men en medel kuk är perfekt känns det som.
Citera
2011-06-05, 16:38
Medlem
SexyTranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Du bör nog snarare läsa min kommentar igen, jag påstod aldrig att du påstod att storleken var den viktigaste faktorn. Ska jag verkligen behöva förklara ditt eget inlägg för dig?

Kan sammanfatta ditt inlägg med en mening på det här sättet: Större är bättre men t.ex teknik samt att hålla ståndet uppe är viktigare.

Jag skulle byta plats i rubriken du föreslog och gjort små justeringar då hade det fångats meningen med min inlägg:
Tekniken samt att hålla ståndet uppe är viktigaste, större är bara ett plus.

denna meningen sammanfattar min första och kanske lite för långa inlägg. Jag beklagar att jag fick skriva för mkt, delvis är det mitt fel men herregud inte alla vill vara minimalister i sina förmuleringar, det är ett valfråga eller kanske en självklarhet som hänger ihåp med individen, en del kan vara minimalister, andra barrocco, visa är svenska och har svenska som modersmål, andra har lär sig svenska språket och de tänker på ett annat språk, om detta språk råckar vara betydligt rikare än det begränsade svenska språket då blir det som konsekvens längre rikare svar.
Citera
2011-06-05, 16:42
Medlem
SexyTranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag skulle kunna tro att det finns fördelar för både små och stora kukar.
  • Vem orkar suga av en så stor och grov kuk i 2 minuter?
  • En stor kuk kan inte föra in hela i vissa tjejer och knullar försiktigt
  • Olika sexinställningar är svåra att utföras med en stor kuk
  • En liten kuk är oftast hårdare än en stor kuk och hårdheten är viktigast
  • Killar är stolta över sin stora kuk och tror att kuken avgör allt
  • Vissa har svårt att rida en stor kuk

Tjejer tar små kuken i tvåan också förresten. Men en medel kuk är perfekt känns det som.
[*]Vem orkar suga av en så stor och grov kuk i 2 minuter?
många gör det och gillar det
Citera
2011-06-05, 17:12
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyTrans
menar du internet tjejer?.
är du säkert på att det är tjejer du chattat med?, oftast är det killar som låtsas vara tjejen

Nu hänger jag inte med...
Citera
2011-06-05, 17:34
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyTrans
Tekniken samt att hålla ståndet uppe är viktigaste, större är bara ett plus.

Ja, större är bättre alltså.
Citera
2011-06-05, 19:39
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Ja, större är bättre alltså.

Nej, har man större kuk är man automatiskt dålig på att knulla, och man tror att det "bara är att stoppa in den"
Citera
2011-06-05, 20:58
Medlem
STOGGYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Nej, har man större kuk är man automatiskt dålig på att knulla, och man tror att det "bara är att stoppa in den"

word! Det är inte storleken som är det viktigaste, har man tekniken så är det klart bättre, sen att storleken har betydelse är ju en annan sak! Men sen passar ju olika kukar till olika fittor.. alla är olika och passar olika, det är min teori iaf!
Citera
2011-06-05, 21:54
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!

Självklart, så fungerar alla välhängda där ute.

Inte så att det argumentet är byggt på avundsjuka av småkukade män alternativt tjejer vars pojkvänner har en liten penis.
Citera
2011-06-06, 00:49
Medlem
STOGGYs avatar
nej nej verkligen inte!
Citera
2011-06-06, 01:59
Medlem
InternetTuffings avatar
De flesta här i tråden verkar ju ha 16+ minst, vart är alla ni killar som ligger kring 15 snåret? Känner mig ensam Man läser så mycket om snoppstorlek överallt, verkar ju vara hetaste snackisen just nu, och de man läser höjer ju inte självförtroendet direkt.
Jag är 1.77 lång, guldblont hår och hud som har svårt att bli solbränd, inte så önskvärda kvaliteter på en kille, iaf om vad ska gå efter av som skrivs online.
De finns så många snygga tjejer, men jag vågar fan inte ta kontakt, tror att de ska tycka jag är ful, har för liten kuk, etc.

Kukbild:
http://imageshack.us/photo/my-images/641/snorre.jpg/

Behöver jag skämmas?
Citera
2011-06-06, 08:35
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Behöver jag skämmas?

Ja, du la just upp en bild på din kuk på FB
Citera