2011-01-27, 15:36
Medlem
Frågan är om du är över 18 ? Den har kanske inte har växt ut ordentligt än?
Citera
2011-01-27, 15:41
Medlem
frallamedosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtract
Frågan är om du är över 18 ? Den har kanske inte har växt ut ordentligt än?

Snoppen växer tills man är 20
Citera
2011-01-27, 15:46
Medlem
frallamedosts avatar
Det roliga är att han som hade liten snopp som jag låg med sa så jämt, som en ursäkt "snoppen växer tills man är 20.." Han var väl 18 då. Hihihihi.
Citera
2011-01-27, 15:50
Medlem
DrugsAreSads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frallamedost
Det roliga är att han som hade liten snopp som jag låg med sa så jämt, som en ursäkt "snoppen växer tills man är 20.." Han var väl 18 då. Hihihihi.

Haha, varför säga nåt över huvud taget? Min kuk är pinsamt liten i slakt tillstånd men när ja får stånd växer den till ~16 cm.
Citera
2011-01-27, 16:32
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomaye
Ser att du är en flitig skribent i denna tråd.

Oroa dig inte, givve. Du duger som du är!
Hur kommer det sig att de mest säljande penisattrapperna och vibratorerna hamnar inom C- och kanske B-klass? Vet inte kvinnor själva vad de vill ha när de köper dildos eller kan det vara så att den där tabellen inte är helt sanningsenlig?
Citera
2011-01-27, 17:54
Medlem
Dimaspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzespeien
Hur kommer det sig att de mest säljande penisattrapperna och vibratorerna hamnar inom C- och kanske B-klass? Vet inte kvinnor själva vad de vill ha när de köper dildos eller kan det vara så att den där tabellen inte är helt sanningsenlig?

Handen på hjärtat, såna tabeller är lika verklighetstrogna som Aftonbladets undersökningar. Man får ta det hela med en hel näve salt.
Citera
2011-01-27, 17:56
Medlem
kallestolpillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimaspy
Handen på hjärtat, såna tabeller är lika verklighetstrogna som Aftonbladets undersökningar. Man får ta det hela med en hel näve salt.

Eller ett tråg.
Citera
2011-01-27, 18:03
Medlem
Såhär gör du för att mäta om du är långt eller kort.
Runka upp ett stånd, ta en halvliters ölburk och tryck botten mot kroppen och sidan mot snoppen.
Ser du ollonet sticka fram över toppen på burken så är du tillräckligt stor.
Om inte, 2 bad 4 u.
ser du även sidorna på din kuk på båda sidor av burken så betyder det att du är grov som en häst.
Citera
2011-01-27, 18:36
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frallamedost
Jag har haft sex med en kille med liten snopp.

SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
...eller så märkte han att du inte gjort din knipövnigar, Ni inte hade ett bra förspel eller att du tänkte på annat. Var och en har ansvar för sin sexualitet!
Citera
2011-01-27, 21:13
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meursault
Är det verkligen en tjej så har du just betett dig som ett jävla svin. Jag fattar att du försöker göra någon sorts samhällsgärning här, men ta och tagga ner lite. Kvinnor måste väl för helvete kunna säga att de föredrar en större penis utan att bli hänvisade till läkare som om det var någon sorts sjukdom?

SEXUALUPPLYSNINGEN.SE

Så bra att du i a f förstår att jag försöker hjälpa en del killar utan egen vinning. Det är nog inte att jämföra det factum att jag rekommenderar en tjej som inte känner en normal penis att gå till gymekolog eller barnmorska för att få hälp med ex knipövningar med dem som på olika sätt försöker få Er andra i forumet att tro att det finns ett säkert sätt att göra penisförstoring - själv - hemma. Och det finns inget säket sätt att lyckas på sjukhus heller. Det jag sett av penisförstoring hemma förskräcker. KIka på ett par bilder på hemsidan så fårstår du.

http://sexualupplysningen.se/page5.php
Citera
2011-01-27, 22:24
Medlem
Mandussons avatar
"Undermening"

Citat:
Hycklare, du kan inte säga att jag har fel och sen skriva exakt samma sak.

SEXUALUPPLYSNINGEN.SE

Växer gör man såväl inuti sin kropp (och själ) som utanpå. I den mening jag skrev "väx upp" avsåg jag i a f inte kroppslig utveckling...
Senast redigerad av Mandusson 2011-01-27 kl. 22:26. Anledning: Stavning
Citera
2011-01-27, 22:34
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Enligt "The Authentic Women's Penis Size Preference Chart" så får du ett C där A är idealet och E är värdelöst.
Din kuk är mindre än idealet i både längd och omkrets, under den omtyckta nivån, men är acceptabel.

Lär dig använda den ordentligt så mäter du dig med de större!

Enligt den där tabellen så ligger jag i mitten av alla A..

Men det kan väl inte stämma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in