2011-01-23, 07:45
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flottsami
Mäter ni med slak eller vaken ?
SEXUALUPPLYSNINGEN.SE

Det är svårt att på kommando får erektion i klinisk miljö. Många urologer har därför en teknik där man drar i den slaka benisen på ett bestämt sätt och därmed menar sig kunna mäta penis så att man får fram ett värde som motsvarar penis storlek erigerad.

Då man mäter hemma rekommenderas att mäter längd med linjal och omkrets med måttband när penis är erigerad. Man mäter längden från ovansidam av penis och lägger linjalen lätt mot buken och mäter ut mot penis topp. Omkretsen mäts vid tjockaste stället på penis med måttband.

I de sammahang man måste kan urolog injicera Alprostadil eller Papaverin direkti penis svällkroppar så att man får erektion utan att man känner sexuell upphetsning.
Citera
2011-01-24, 19:49
Medlem
Flickpojkens avatar
I jämförelse med andra primater har människor (män-mäniskor alltså) i förhållande till kroppen väldigt stora könsorgan.

De har spekulerat i om detta beror på att kvinnor har föredragit dessa män.

Man också fråga sej om kvinnor på ett undermedvetet plan inte vill medge att stor är bättre eftersom de inte har någon skälv och alltså då skulle varar sämre än män.

Den freudianska spekulationen i de nyss avslutade stycket skulle föresten (om min flickvän läste de) förvärva mej uppgiften att skaffa en ny flickvän alternativ vänta i minst en vecka på att över huvudtaget få röra henne. Alltså först och främst behandla henne väll.

De verkar i alla fall som om min flickvän får starkast njutning om jag kysser henne och liksom gör cirkelrörelser med handen kring öppningen och max 3 cm in (då handlar de om teknik och en viss insikt om flickan man är tillsammans med). Samma sak med sex de ingen ide att tränga in så långt de går grundare stötar föredras i alla fall. De är dock roligt att liksom dunka på sin flickvän bakifrån till exempel. Och visst stönar hon mer då men ärligt talat så tror jag inte hon njuter mer av detta.
Senast redigerad av Flickpojken 2011-01-24 kl. 20:03.
Citera
2011-01-25, 00:11
Medlem
Mandussons avatar
SEXUALUPPLYSNINGEN.SE

Man måste komma ihåg att det är de 3-4 yttersta cm i slidan som är de viktiga för kvinnans njutning. Att få stötar mot livmodertappen uppskattas inte av någon kvinna.

Det har inte alltid varit stora penisar som varit de mest eftertraktade. En stor penis ansågs inse som något åtråvärt i det antika Grekland. Därför avbildades greker med små lemmar. Stora penisar var då snarare barbariskt och ociviliserat.
Citera
2011-01-25, 15:22
Medlem
_ikaros_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandusson
Att få stötar mot livmodertappen uppskattas inte av någon kvinna.

Det där är nog övergeneralisering om något, jag har träffat på kvinnor som uppskattar stimulans (stötar) mot livmodertappen.
Citera
2011-01-25, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _ikaros_
Det där är nog övergeneralisering om något, jag har träffat på kvinnor som uppskattar stimulans (stötar) mot livmodertappen.

Finns män som tycker om att bli sparkad mellan benen med, dom utgör dock knappast någon majoritet eller är ens direkt mätbara, så nä det är absolut inte någon "övergeneralisering" mer troligt att din sakkunskap är under all kritik.
Citera
2011-01-25, 17:15
Medlem
Flickpojkens avatar
De går att stöta i mot en äggstock också de ska tydligen varar hemskt.
Citera
2011-01-25, 20:00
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _ikaros_

SEXUALUPPLYSNINGEN.SE
OK att det finns personer som gillar S/M - men om du skulle komma åt livmodertappen på kvinnan med en "stöt" så gillar hon det lika mycket som när förlossningen startar. Jag måste nog dessvärre här och offentligt fördärva din självbild. Din manlighet är för den skulle orubbad!
Citera
2011-01-26, 10:36
Medlem
Hur mäter man omkretsen om man inte har ett måttband?
Citera
2011-01-26, 12:52
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Hur mäter man omkretsen om man inte har ett måttband?

vilken dum fråga. hur kan man tänka de du nyss formulerade utan att komma på att man kan ta ett snöre och sedan mäta den bit av snöret som går åt med en linjal.
Citera
2011-01-26, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
vilken dum fråga. hur kan man tänka de du nyss formulerade utan att komma på att man kan ta ett snöre och sedan mäta den bit av snöret som går åt med en linjal.

Om man inte har en linjal då?
Citera
2011-01-26, 14:10
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Om man inte har en linjal då?

KÖP en linjal eller ett måttband då!

Har du nåt fel på riktigt eller är du bara korkad?
Citera
2011-01-26, 21:12
Medlem
Längd 16cm
omkrets 13,5 cm.

Är det bra knull redskap??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem