2016-08-02, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Min poäng var att en Fiat aldrig kan göra det en Ferrari kan, oavsett vem som kör.

En normalstor kuk gör bäst jobb, då en lång och/eller grov kuk bara är skrämmande.
Citera
2016-08-02, 17:14
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
En normalstor kuk gör bäst jobb, då en lång och/eller grov kuk bara är skrämmande.

Man kan bli skrämd av stora och snabba bilar med, de är dock fortfarande bättre än små och långsamma.
Citera
2016-08-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag var med om den största kuken jag någonsin har varit med. Den var inte så länge men jättebred eller tjock.
1. Den såg hemsk ut
2. Jag fick panik, hur i helvetet ska jag få in den i munnen, vaginan, analen?
3. Det gick trögt att få in den
4. Det gjorde ont
5. Det var inte så skönt.
6. Kunde inte göra deepthroat .

No offence men stora kukar är inte min smak
Vad tycker ni tjejer?

Min är 21,5 cm lång, den är inte "bred" och blir stenhård. Det har funkat hittills och funkade bra när jag var singel.
Citera
2016-08-02, 18:37
Avslutad
Citat:
Man kan bli skrämd av stora och snabba bilar med, de är dock fortfarande bättre än små och långsamma.

Men nu är inte en stor kuk bättre för mig.
Citera
2016-08-02, 18:46
Medlem
Citat:

Jag tror du gör fel som tänker ut manlig synvinkel här, och som förare av bilen.

Vad tycker egentligen vägen om saken?
Citera
2016-08-02, 18:56
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag tror du gör fel som tänker ut manlig synvinkel här, och som förare av bilen.

Vad tycker egentligen vägen om saken?

Vet inte hur du fick till att partnern i scenariot är vägen? Om man tänker sig köra över sin partner så är nog kukstorlek egalt.
Jag tänker att partnern är passageraren eller för den del föraren, sex har man väl tillsammans?
Senast redigerad av KarlFarbman 2016-08-02 kl. 18:59.
Citera
2016-08-02, 19:00
Medlem
Citat:
Vet inte hur du fick till att partnern i scenariot är vägen? Om man tänker sig köra över sin partner så är nog kukstorlek egalt.
Jag tänker att partnern är passageraren, sex har man väl tillsammans?

Jag får erkänna att tanken fångades lite spontant och kan blivit en smula fel, men jag uppfattade det som att du resonerade mest utifrån redskapets förares perspektiv oavsett om det må vara en kuk eller sportbil

My misstake och jag tror jag gör alla en tjänst om jag låter bli att försöka dra liknelsen vidare
Citera
2016-08-02, 19:34
Medlem
Citat:
Det finns tjejer som säger de föredrar en mindre kuk, jag antar det är samma tjejer som säger de föredrar en Fiat punto framför en Ferrari med..

Jag gissar att i många fall så beror allt på hur tjock plånboken är som kommer med kuken. Är plånboken tjock och så länge man får allt gratis så kan man säkert leva med att man har ett kasst självförtroende och att man hatar män.
Citera
2016-08-02, 19:36
Medlem
Citat:

Är du en redneck?
Citera
2016-08-02, 19:52
Medlem
GoFuckADucks avatar
Min brud tycker 17.33 cm är precis lagom stort.
Citera
2016-08-03, 09:33
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Är du en redneck?

Vilken intressant fråga och samtidigt viktigt bidrag till diskussionen.
Citera
2016-08-03, 15:09
Medlem
Citat:
Vilken intressant fråga och samtidigt viktigt bidrag till diskussionen.

Jag ber om ursäkt ifall det var en laddad fråga, tänkte bara att du kanske pratade om din pickup.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in