Citat:
Ursprungligen postat av givve
kom igen grabbar vi duger bra som vi är, så länge den inte är ovanligt liten så är det ju inget att skämmas över.
Man ska inte gå efter dom här hemsidorna, typ prefered penis size osv, där ratas ju alla under 19 typ, dvs typ 95% av männen här på jorden, en sådan hemsida är ju enbart skapad för att få oss att må dåligt och bli osäkra, på hemsidan jag läste på så låg idealet på mellan 19-22, är det verkligen rimligt?
Man behöver inte vara raketforskare för att se att dom här hemsidorna bara är en bluff, bara att slå ihop 1 och 1.
Jag själv har 16 cm lång, 16 på omkretsen och är nöjd med det, har aldrig haft några problem att tillfredsställa någon tjej, faktum är att jag bottnat i många av dom. Det handlar snarare om att bli en bra knullare och det tar tid, fan i början är man ju värdelös och vet inte vad fan man pysslar med.
Främsta anledningen till killars kuk-komplex är nog porrfilm. Det ger en rätt skev bild på vad som är normal size om man hela tiden tittar på en massa överdimensionerade kukar.
Nuvarande killen ligger väl på nåt sånt 15-16 cm... och den håller ju mig helt tillfredsställd.
Hade ihop det ett tag med en kille med modell king size... och det var mer smärtsamt och tricksigt än sexigt. Och han kunde ju inte släppa på kontrollen och hamra på hur hårt som helst heller.

Då kunde vi inte ha sex på en vecka efter det. Och han kunde inte hitta kondomer i hans storlek heller, gummina var alla för små, gick inte att rulla ner ens hela gummits längd utan fastnade och satt tight som strypsnaror över max halva kuken.
Smärtsam historia som inte varade länge enbart pga att sexet var hopplöst med den där jättekuken. Synd, för han var helt SJUKT het annars... *dregla*
Större är INTE alltid bättre, boys...