2010-02-20, 16:58
Medlem
Fan har inte mätt på några år nu. Men min var ju större än medel när jag var 16.. hehe. Alltid trevligt
Citera
2010-02-23, 21:44
Medlem
givves avatar
kom igen grabbar vi duger bra som vi är, så länge den inte är ovanligt liten så är det ju inget att skämmas över.

Man ska inte gå efter dom här hemsidorna, typ prefered penis size osv, där ratas ju alla under 19 typ, dvs typ 95% av männen här på jorden, en sådan hemsida är ju enbart skapad för att få oss att må dåligt och bli osäkra, på hemsidan jag läste på så låg idealet på mellan 19-22, är det verkligen rimligt?
Man behöver inte vara raketforskare för att se att dom här hemsidorna bara är en bluff, bara att slå ihop 1 och 1.

Jag själv har 16 cm lång, 16 på omkretsen och är nöjd med det, har aldrig haft några problem att tillfredsställa någon tjej, faktum är att jag bottnat i många av dom. Det handlar snarare om att bli en bra knullare och det tar tid, fan i början är man ju värdelös och vet inte vad fan man pysslar med.
Citera
2010-02-23, 23:12
Bannlyst
21 cm lång

16 cm omkrets

194 cm kroppslängd
Citera
2010-02-24, 01:00
Medlem
IceFalks avatar
Det finns en fitta för varje kuk. Sådeså!
Citera
2010-02-24, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givve
kom igen grabbar vi duger bra som vi är, så länge den inte är ovanligt liten så är det ju inget att skämmas över.

Man ska inte gå efter dom här hemsidorna, typ prefered penis size osv, där ratas ju alla under 19 typ, dvs typ 95% av männen här på jorden, en sådan hemsida är ju enbart skapad för att få oss att må dåligt och bli osäkra, på hemsidan jag läste på så låg idealet på mellan 19-22, är det verkligen rimligt?
Man behöver inte vara raketforskare för att se att dom här hemsidorna bara är en bluff, bara att slå ihop 1 och 1.

Jag själv har 16 cm lång, 16 på omkretsen och är nöjd med det, har aldrig haft några problem att tillfredsställa någon tjej, faktum är att jag bottnat i många av dom. Det handlar snarare om att bli en bra knullare och det tar tid, fan i början är man ju värdelös och vet inte vad fan man pysslar med.

Heh, det är ju en STUBBE!!...

.
Citera
2010-02-24, 18:22
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:

Det jag snarare har hört är att de flesta faktiskt inte vill ha mycket mer än 20 cm i längd, och bryr sig mer om omkretsen.
Citera
2010-02-25, 00:57
Medlem
Citat:

Främsta anledningen till killars kuk-komplex är nog porrfilm. Det ger en rätt skev bild på vad som är normal size om man hela tiden tittar på en massa överdimensionerade kukar.

Nuvarande killen ligger väl på nåt sånt 15-16 cm... och den håller ju mig helt tillfredsställd.

Hade ihop det ett tag med en kille med modell king size... och det var mer smärtsamt och tricksigt än sexigt. Och han kunde ju inte släppa på kontrollen och hamra på hur hårt som helst heller. Då kunde vi inte ha sex på en vecka efter det. Och han kunde inte hitta kondomer i hans storlek heller, gummina var alla för små, gick inte att rulla ner ens hela gummits längd utan fastnade och satt tight som strypsnaror över max halva kuken.
Smärtsam historia som inte varade länge enbart pga att sexet var hopplöst med den där jättekuken. Synd, för han var helt SJUKT het annars... *dregla*

Större är INTE alltid bättre, boys...
Citera
2010-02-25, 05:57
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strogus
En fråga jag ofta återkommer till är:

Vad är det som driver människor att om och om igen beskriva sina organ in i minsta centimeter på ett anonymt forum?

Jag ser bara två möjligheter:

1. Man ljuger om storleken.
2. Man talar sanning men har ingen hemma att visa upp den för.

Oavsett vilket så är det lite tragiskt. Lögnaren måste känna sig jävligt frustrerad när han läser om andras sanna eller påhittade storlekar. Sanningssägaren skulle inte behöva hoppa in i varje tråd för att skryta om han fick uppskattning "in real life".

3. Man talar sanningen för vi lever inte i en ytlig värld utan i en spirituell värld där må-bra känslan är viktigast. Och jag har 16x11cm och jag är NÖJD i min tjejs fitta är den väl 16x11.5 mot 12 kasnke.. jag har alltid tyckt den va liten men jag önskar mig inte större, slår i botten varje gång,,klämmer runt min kuk...känner de rinna, mums...
Citera
2010-02-25, 14:22
Medlem
Min snopp ligger under medel men tjockleken är över medel. Eftersom jag är 1.97 meter lång, ser min snopp ovanligt liten.

11/12.5 cm. Oskuld atm.
Citera
2010-02-26, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Ja du läste rätt, pure simple fucking math, vad är problemet?

För mig är omkretsen större om jag använder den geometriska formeln än om jag använder måttbandet och mäter vid roten. Hur gör ni?
Citera
2010-02-26, 20:28
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rathgrithz
För mig är omkretsen större om jag använder den geometriska formeln än om jag använder måttbandet och mäter vid roten. Hur gör ni?

Kuken är mer ovalformad, väldigt sällan cirkelformad. Därför fungerar inte det att räkna ut omkretsen för kuken med matte. (Såvida du inte tar till lite mer avancerade metoder..)
Citera
2010-02-26, 20:30
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rathgrithz
Jag har aldrig mätt omkretsen, men om jag skulle göra det (som jag borde) så hade jag mätt runt roten med ett måttband. Vad menar du för geometrisk formel? Inte diametern*3,14 hoppas jag. Hur får du fram diametern då isf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in