2013-06-24, 10:08
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en kopp kaffe
Ensam och bortglömd

Är nog ingen hit att dö omgiven av släktingar som bara väntar på att få ärva någonting.
Tror det är bättre att dö ensam efter att man gjort av med alla pengar
Citera
2013-06-24, 13:50
Medlem
en kopp kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
Är nog ingen hit att dö omgiven av släktingar som bara väntar på att få ärva någonting.
Tror det är bättre att dö ensam efter att man gjort av med alla pengar

Nja, det var ju inte riktigt så jag menade Om de är blodsugare som vill ha ens pengar så är man ju praktiskt taget ensam.

Men du har ju en poäng oavsett vad.
Citera
2013-06-24, 17:00
Medlem
Krabats avatar
Att bli inlåst i en bastu är en tanke jag tänkt sen jag var liten...
Citera
2013-06-24, 17:04
Medlem
alrajts avatar
http://www.youtube.com/watch?v=TeUBT5lKKM4

Det här är nog det allra värsta. Fyfasen.
Citera
2013-06-24, 17:26
Medlem
idiamin2s avatar
Ryssarna använde en annan metod när de slog ner tartarupproret på Krimhalvön under Karl XII:s fälttåg 1709. En påle slogs ner i marken och spetsades. Offret träddes ner på pålen som fördes upp i ändtarmen. För varje rörelse drevs pålen längre upp i kroppen och blödningarna saktades ner av att pålen "höll tätt" i skadorna. Skulle pålen dras ut skulle offret förblöda fort, men då de fick hänga kvar där kunde dödskampen pågå under ett dygn, i ohyggliga smärtor.

detta skulle inte jag vilja råka ut för
Citera
2013-07-07, 12:48
Bannlyst
Att få käken krossad mot en trottoarkant säger jag helt spontant.
Citera
2013-07-07, 16:07
Medlem
awestbys avatar
Att drunkna är det mest plågsamma "Naturliga" sättet att dö på. finns naturligtvis värre tortyr sätt men antar att TS inte räknar med dem.

Att brännas är plågsamt och bör ligga där uppe också, så länge det inte är på bål man bränns för då kvävs man av röken före man bränns ihjäl.
Citera
2013-07-07, 23:41
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Drunka , har själv erfarenhet då jag höll på och drunka vid 7-8 årsålder dödsångest till max
Citera
2013-07-09, 00:09
Medlem
Collateral Damage (snake scene)
Citera
2013-07-09, 11:28
Bannlyst
Att brinna till döds är den värsta smärtan att utsättas för, så det torde ju vara det värsta sättet att dö på. På andra plats kommer att föda barn. Smärtan av att föda barn alltså.
Citera
2013-07-09, 14:06
Medlem
Nemesis1s avatar
Kom igen nu! 95% av alla era förslag är ju över på ett dygn, ibland på en timme t.o.m.! Värre är det väl att dö av någon sjukdom som under flera år sakta men säkert vanställer ens ansikte och stympar ens kropp samtidigt som den är smärtsam?? Spätelska t.ex...
Citera
2013-07-09, 14:26
Medlem
Robss avatar
Vattentortyr kombinerat med att offret blir matad i riktigt småportioner tills offret blir undernärd och till slut död.

Till skillnad från svält, så håller du offrets sug efter mat ännu mer aktivt genom att han får mat, han lever således även något längre och får naturligtvis utstå längre period av tortyren.

EDIT: Skulle man lösa det på ett bra sätt, så skulle man nog försöka få offret att konstant se bilder från offrets barndom, nära och kära och försöka sätta igång starka känslor.
Senast redigerad av Robs 2013-07-09 kl. 14:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in