2010-07-14, 02:45
Medlem
Inbilla dig att du är tex. Adolf Hitler och ångrar allt man gjort precis innan man dör.

Att dö av strypning låter inte så farligt i jämförelse med mycket annat jag läs här. Strypsex? Kanske bara är "skönt" (???) om man har strypsex xD

Bli bedragen av sin närmaste vän - och bli halshuggen med en slö yxa av en klen jävel som missar hela tiden och se sin vän i ögonen hela tiden när han står o ler.

Sjuk jag är... Sitter o kommer på sånt här...
Citera
2010-07-14, 02:46
Medlem
en kopp kaffes avatar
Ensam och bortglömd
Citera
2010-07-14, 18:23
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Att be att få tacka för sig genom att bli bränd levande på bål är nog det smärtsammaste, särskillt om man är bunden med kedjor. Man bränner sig nog lite när de börjar glöda.

Du förutsätter alltså att ett par järnkedjor blir så heta att de börjar glöda långt innan din egen hud blivit nämnvärt skadad, av det brinnande bål du står bunden mitt i?

"Aj jävlar, nämen grabbar ta av kedjorna åtminstone va, de börjar bli lite väl heta"

Eld i allmänhet känns väl hyfsat kvalificerat angående värsta sättet dock. Kokas i vatten eller nån olja känns ju hyfsat otrevligt, och kanske ännu värre att bli stekt på nån form av järnbädd eller liknande.

Ligga i en stor torr järngryta och desperat försöka ta sig upp medan huden och köttet smälter fast i underlaget och slits loss i stora sjok lär ju inte vara det roligaste, såvida man inte förlorat medvetandet innan dess.
Citera
2010-07-14, 19:09
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VenomX
Du förutsätter alltså att ett par järnkedjor blir så heta att de börjar glöda långt innan din egen hud blivit nämnvärt skadad, av det brinnande bål du står bunden mitt i?

"Aj jävlar, nämen grabbar ta av kedjorna åtminstone va, de börjar bli lite väl heta"
Hmm, tänkte inte på det.
Citera
2010-07-16, 19:37
Medlem
dontknowdontcares avatar
Tortyr, Lätt !
Citera
2010-09-19, 16:37
Medlem
miss-darknesss avatar
Att kvävas till döds...ensam
Citera
2010-10-17, 18:07
Medlem
dubbel-durchs avatar
Att ligga i en kista som e så tight att man inte kan röra ett finger, med bara ett hål för luft. och sen stängs luften av i två minuter i taget tills man dör
Citera
2010-10-17, 23:08
Medlem
Unizeros avatar
Att vara förlamad och bli levande uppäten av råttor.
Citera
2010-10-18, 01:21
Medlem
Spontaneous human combustion (SHC)

att spontant ta eld innifrån..
Citera
2010-10-18, 01:25
Medlem
Brinna upp är nog det värsta

Kvävas sägs det att man avslutar livet med ett rus och välmående. Ingen smärta.

Fryser man så avsluttas livet med att man känner sig varm. Får börja ta av sig kläderna osv.

Men brinna upp, det är verkligen att dö smärtfullt och kaotiskt. Alla har nog bränt sig rejält någon gång, på en tändare eller vad som hällst. Och fyfan vad ont det gör. Tänk er sen den kännslan över hela kroppen tills man smältit bort/kokat till döds.
Citera
2010-10-19, 17:45
Medlem
dubbel-durchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
Brinna upp är nog det värsta

Kvävas sägs det att man avslutar livet med ett rus och välmående. Ingen smärta.

testa att hålla andan i 1,5 min å se hur djävla harmoniskt det är
Citera
2010-10-20, 13:08
Medlem
NormaJeans avatar
Levande begravd (alltså kvävning).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem