2010-10-20, 16:51
Medlem
Berwyns avatar
Brännas på bål. Flamman börjar letar sig upp vid fötterna och man får panik, sedan när man är heltäckt med eld så är den sista stunden på jorden med att man skriker av smärtan. Nä då är att bli kvävd till döds rena leken.
Citera
2010-10-23, 00:36
Medlem
En som ja känner hade någon i släkten som gick igenom isen med en traktor.Det kanske inte är det jobbigaste sättet att dö på men att sjunka neråt och inte komma ut och sen slå i botten medans vattnet börjar strömma in borde skapa skapligt med panik..
Citera
2010-10-23, 01:15
Medlem
Somliga har en väldigt bra fantasi här märker jag.
För min del, i princip alla metoder där jag inte får välja själv eller som ger utdragen smärta.
Läste en bok om en pendel som sakta svepte över kroppen. Några millimeter åt gången. Det vore bland det värsta.
Kvävas räds jag dock inte.
Citera
2012-08-08, 23:30
Medlem
Räknas det som tortyr att bli mikrad i en mikrovågsugn?
Citera
2012-10-13, 09:50
Medlem
Drapåtrissors avatar
Visst är dom mexikanska knarkartellerna utstuderat grymma. Men vilket svin i mänsklig gestalt kan slänga en levande person i ett syrabad och njuta av offrets skrik? Har svårt att tänka mig värre öde.
Citera
2012-10-31, 22:24
Medlem
MissVendettas avatar
Jag vet inte värsta sättet att dö på, det finns säkert 100 olika sätt. Men jag kan tillägga i tråden, att jag tror att det skulle vara hemskt att veta NÄR man ska dö, iaf om det handlar om en vecka. Fatta hur man skulle må den veckan. Fyfan säger jag bara!

Mvh
Citera
2012-11-01, 00:45
Avslutad
Jag tyckte det dom gjorde I Game Of Thrones i säsong 2 var ganska äckligt där de satte fast en hink med en råtta i framför en mans bröstkorg, sen eldade de under hinken så råttan får panik och gräver sig igenom bröstkorgen på offret.
Citera
2012-11-01, 05:25
Medlem
MusseMunskydds avatar
Nedgrävd i sanden och stenad till döds av glada muslimer med sneda tänder och trög apblick. Dock glada.
Citera
2012-11-04, 02:06
Medlem
Knivgalnings avatar
Måste vara jävligt jobbigt att begravas levande
Citera
2012-11-05, 13:23
Medlem
Utom tortyr så kvävas/drunkna.
Citera
2013-02-06, 17:02
Medlem
anartris avatar
Värsta sättet borde vara att dö som en borgare.
Citera
2013-06-24, 02:12
Medlem
Sjunka ner långsamt i cement/Kvicksand medans folk som älskar dig se på och dom kan inget göra.

Någon binder fast dig liggandes ner på ett inhängnat område i ett zoo och sen släpper loss krokedilerna som får tugga dig levande.

Någon slänger ner dig ett avlopp där bajs och kiss samlas och sätter locket för.Så du får simma runt där bland avföring tills du inte orkar mer.

Du blir rövknullad av djur tills du dör för att dom har spräckt ditt rövhål och du förblöder.

levande begravd är något jag själv skulle ha svårt skulle få panik.Om någon äter dig levande så dör du väl hyfsat snabbt vill jag tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in