2013-07-24, 23:39
Medlem
Herrslags avatar
begravas levande?
Citera
2013-07-27, 00:15
Medlem
Emanciperads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Kom igen nu! 95% av alla era förslag är ju över på ett dygn, ibland på en timme t.o.m.! Värre är det väl att dö av någon sjukdom som under flera år sakta men säkert vanställer ens ansikte och stympar ens kropp samtidigt som den är smärtsam?? Spätelska t.ex...

Sant, dock har du själv kontroll över hur länge du vill fortsätta leva i det tillståndet, slutet finns ju att hitta på närmsta hustak.

En olidligt långsam tryckpress (så långsam att de kanske dröjer en dag innan man ens blir fastklämd, så man har tid att reflektera över situationen) föredrar jag att undvika, att känna hur ens bröstkorg knäcks, att höra (om man då fortfarande är vid liv) hur skallen börjar spricka medan man befinner sig i total panik, är mitt förslag.
Citera
2015-01-04, 23:34
Medlem
Nått jag fasar, är att bli levande begravd, i typ en kista eller liknande. Men för att de ska vara extra hemskt så ska du ha ett litet andnings hål så att du ändå får luft, på så sätt måste du ligga där i 2-3 dygn tills du till slut dör av vätskebrist, oo fyfan bara jag tänker på det, de ska vara riktigt trångt också så du får riktig jävla klaostrofobi känsla, och som grädde på moset så ska de vara en några ormar i din kista som krälar runt..

De är de absolut värsta som skulle kunna hända mig
Citera
2015-01-04, 23:45
Medlem
Hörde en läkare säga att drunkning skall vara extremt plågsamt, en oerhört tryck i bröstkorgen när man håller andan till maxgränsen, sedan väldigt skönt i någon sekund när man andas in vatten och på det sättet får in syre i lungorna igen, sedan kan man dock inte andas eftersom lungorna blivit vätskefyllda och där kommer tydligen den verkliga smärtan in....beskrevs som den värsta smärta man kan tänka sig, lägg sen till ångesten och paniken över att inte kunna andas
Citera
2015-01-04, 23:48
Medlem
skoltjejs avatar
Drunkna i frätande syra.
Citera
2015-01-04, 23:55
Medlem
NovaOculuss avatar
Att få små bitar av en själv bortskurna, med maximal livsuppehållande stöd för att förlänga lidandet.
Citera
2015-01-05, 03:08
Medlem
ReiseReises avatar
Torterad till dods? Tror att en utdragen dod ar vad de flesta frukar, som att drunkna, att hoppa fallskarm och sedan inse att fallskarmen inte funkar, flygplan som haller pa och stortar...
Citera
2015-01-05, 03:10
Medlem
Ministry.of.Truths avatar
att kvävas mellan babben larssons skinkor?
Citera
2015-01-05, 03:15
Medlem
Johnnythepundares avatar
En tre timmars lång promenad runt den övergivna kärnreaktorn i Pripyat
Citera
2015-01-05, 03:15
Medlem
HAZARD17s avatar
Drunkna. Fy sjutton. Tänk er att bli avrättad genom att ett gäng tegelstenar kedjas fast på båda benen och händerna är bundna, för att sedan tvingas hoppa i djupt vatten. Tänk er känslan när ni känner att luften tar slut och det finns ingen chans att ta sig upp till ytan. Och ni kan inte göra något annat än att öppna munnen och allt vatten bara forsar ner i lungorna samtidigt som man försöker hosta upp det förgäves.

Håll andan så länge ni kan. När ni sedan känner att luften tar slut så ska ni tänka att ni är under vatten och kommer att drunkna.

Kom på några till:
Att bli avrättad genom att någon skär halsen.
Korsfästelse
Senast redigerad av HAZARD17 2015-01-05 kl. 03:28.
Citera
2015-01-05, 03:17
Medlem
Johnnythepundares avatar
Alternativt få saker uppkörda i röven tills du dör (typ kvastar o sånt)
Citera
2015-01-05, 03:39
Medlem
LilSmokeys avatar
Bli levande begravd... fyy fan asså mardrömsscenario för mig som är lite klaustrofobisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in