Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-04, 17:31
  #217
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Fastbunden sen tar någon en osthyvel och hyvlar bort huden sakta tills man förblöder.
Hahaha.

Tror sjukdomar som man dör långsamt skulle vara bland de värsta.
Citera
2015-08-04, 17:51
  #218
Medlem
FashionMonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travliraren
För mig hade det nog varit om man var högt uppe i en skyskrapa och det började brinna kraftigt i byggnaden så man blev tvungen att hoppa för att inte brinna till döds. Det kan inte vara en rolig känsla när man faller ner mot marken mot sin död.

Fanns det fallskärmar i alla höga byggnader skulle sådana incidenter vara något mer spännande, dör man ändå blir det med Tom Cruise stil iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hemsk tråd

Jag kom på ett sätt som skulle vara fruktansvärt. Eller, om man vet att man kommer utsättas för det är nästan värre:

Du är ute och går i skogen, lyssnar på podcast, kastar pinnat till din hund och har det mysigt, det är sol och du och hunden är ensamma där ni går.
Du märker inte att det kommer en man bakom dig som ökar takten och när han är i ryggen på dig så trär han ett kraftigt bundband över ditt huvud och drar åt runt halsen. Du har nu ca 50 sekunder innan du blir medvetslös och kvävs. Ett buntband är svårt att slita upp om det sitter om halsen. Fy fan vilken panik

Skräckhistoria från Flashback, detta motiverar mig att ha en minikniv med ut.

OT att överleva här;
Rövknullad av en babianflock till döds i global sänd TV. typ poonta med apor inför världen, pinsamt lite Tom Cruise.
Citera
2015-08-05, 23:22
  #219
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Fantasin sätter väl endast gränser egentligen.

Personligen känner jag att det värsta sättet skulle vara att bli avrättad, känns så extremt förödmjukande. Värsta sättet att bli avrättad på enligt mig är att hängas upp med huvudet ned och sedan sågas mitt itu med start från könsorganet ned till huvudet. Detta skulle vara extremt smärtsamt och mer eller mindre förödmjukande beroende på hur många som bevittnar.
Citera
2016-10-03, 16:03
  #220
Medlem
Frewibs avatar
Flåd levande är väl inte så nice.
Citera
2016-10-04, 19:13
  #221
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Jag tror att det finns en liknande tråd i ''Mondo, gore och bizarre'', fast den handlade nog om värsta avrättningsmetoden.

Mitt svar är i alla fall samma i den här tråden: Levande begravd. För mig som har klaustrofobi är detta det absolut värsta sättet att dö på.
Som slutscenen i den här filmen. Spoorloos (1988), Spoilervarning om ni inte har sett den. Klipp från scenen vid ungefär 01.38.

https://en.wikipedia.org/wiki/Premature_burial. Wikiartikel om ämnet.
Citera
2016-10-04, 22:07
  #222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Tror att ett relativt långdraget självmord som man sen ångrar är det värsta sättet, t ex hänga sig själv sen ångrar man sig när man hänger där och inte kan stoppa det

Att hänga sig går sjukt snabbt, det tar bara några sekunder innan du tappar medvetandet p.g.a. den strypta blodtillförseln.
Citera
2018-07-14, 13:30
  #223
Avstängd
RurikRusens avatar
Dö vid universums slut. Inte själva döden utan vetskapen om att det kommer aldrig finnas liv igen...
Citera
2018-07-14, 13:33
  #224
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
att öppna en kropp långsamt och hälla i ormkobror i det giftigaste laget kan nog vara en fasansfull död.
Öppna hur då? Vore plågsamt som det är att tvinga kobror upp i någons rumpa egentligen.
Citera
2018-07-14, 13:33
  #225
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RurikRusen
Dö vid universums slut. Inte själva döden utan vetskapen om att det kommer aldrig finnas liv igen...
Vad spelar det för roll om man själv aldrig kommer finnas igen?
Citera
2018-07-14, 14:12
  #226
Medlem
jipeesss avatar
bunden till händer och fötter,
nedtryckt i stenullsisolering i en oventilerad vind med svart plåttak en tokhet sommardag,
med fasttejpade (silvertejp) lurar med loopad håkan hellström-mix på full volym..

egentligen hade det räckt med håkanhellströmsmixen,

det andra var mest för att ha möjlighet att fokusera dödsångesten på nåt annat..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback