2011-10-21, 12:26
Medlem
Fick nyss bekräftat från en kille som dagligen umgås med en SL medlem. Men det var bara några smällar som delades ut och hot om att dom skulle lägga av. En av killarna började tydligen böla vilket kompisen tyckte var pinsamt.
Citera
2011-10-21, 12:37
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaineCowboyz
Fick nyss reda på att 3 st från SL fick däng av RWC vid Österäng. Någon som kan bekräfta?
Jag hörde också det. Och det kommer från SL så det stämmer. Dom hade sprungit fort som fan när dom såg RAW komma, men blivit upphunna och spöade och en av SL medlemmarna bajsade på sig ordentligt så det rann bajs ner på skorna genom byxbenen. Som sagt, denna info kommer från SL själva så det stämmer till 100%.
Citera
2011-10-21, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Jag hörde också det. Och det kommer från SL så det stämmer. Dom hade sprungit fort som fan när dom såg RAW komma, men blivit upphunna och spöade och en av SL medlemmarna bajsade på sig ordentligt så det rann bajs ner på skorna genom byxbenen. Som sagt, denna info kommer från SL själva så det stämmer till 100%.

låter ju jätte sant? Haha NOT på österäng med var där $.L har typ 10 medlemmar
Citera
2011-10-21, 12:59
Bannlyst
Såg 10-15 RED & BLACK i malmö igår med ca lika många OMC och några med BC tryck?
Citera
2011-10-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic

Bara så mycket skit snack så att det knappt sant vad är det med dig har du nått emot dom jävla vad du tuggar på mot dom har dom gjort dig nått

Finns ingen i S.L som sagt de till dig bara påhitt släpp mammas navelsträng och välkommen ut till de verkliga livet
Citera
2011-10-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macbean
Bara så mycket skit snack så att det knappt sant vad är det med dig har du nått emot dom jävla vad du tuggar på mot dom har dom gjort dig nått

Finns ingen i S.L som sagt de till dig bara påhitt släpp mammas navelsträng och välkommen ut till de verkliga livet

Kom igen Bönan svara på mina frågor tidigare i tråden!!
Citera
2011-10-21, 14:38
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macbean

Det jag säger är 100% fakta. Det du säger är endast gissningar och dina åsikter, men jag kommer med ren fakta. Att du har svårt att ta in fakta är inte mitt fel. Men fakta är det. Eftersom jag hört det av några vänner i SL lägret så är det 100% FAKTA!!!
Citera
2011-10-21, 15:06
Medlem
McLembits avatar
Har RAWC lyckats ta tillbaka sina tröjor som dom blev av med för någon vecka sen?
Citera
2011-10-21, 16:17
Medlem
Pyromenens avatar
Jag förstår inte anledningen till detta bråket egentligen. Verkar som om RWC har varit ganska skötsamma och inte gjort så mycket liv av sig utan mest brytt som om att tjäna pengar? Sen S.L verkar bara vara ute efter makt och status? Den bilden jag fått iaf..

Är inte BMC och X-team inblandad alls? De är väl hyffsat stora i K-stad. Sen har jag sett Red Devils ett par ggr i K-stad med, men de är inte heller inblandade?
Citera
2011-10-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyromenen
Jag förstår inte anledningen till detta bråket egentligen. Verkar som om RWC har varit ganska skötsamma och inte gjort så mycket liv av sig utan mest brytt som om att tjäna pengar? Sen S.L verkar bara vara ute efter makt och status? Den bilden jag fått iaf..

Är inte BMC och X-team inblandad alls? De är väl hyffsat stora i K-stad. Sen har jag sett Red Devils ett par ggr i K-stad med, men de är inte heller inblandade?

Nej banditerna är inte med eller ens stora i k-stad eftersom över 5 medlemmar har klivit över till $.L s underklubb och någon in i $.L.
Citera
2011-10-21, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Har RAWC lyckats ta tillbaka sina tröjor som dom blev av med för någon vecka sen?

Nej då, och det kommer aldrig att hända. Hade varit kul om dem skulle försöka
Citera
2011-10-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faktagubben123
Såg 10-15 RED & BLACK i malmö igår med ca lika många OMC och några med BC tryck?

Det kan stämma eftersom OMC och $.L håller nu att inleda något och det sägs att BC börjar att blanda sig eftersom ledarna från $.L och även OMC malmö känner BC killarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in