2009-09-30, 22:35
Bannlyst
såg att du var inne på o.g o $.L

det måste vara tufft för snorvalpen dano att att allt bra folk lämnar när dem inder att han e ett stortttttttttttttttttttt skämt. dem startar egna gäng som sparkar ner o.g anka. $.L har siktats i flera städer redan medan o.g siktats i historian. kalla $.L för ena o det andra. dem måste endån varit riktiga krigare om han endån tog in dem. det betyder ju att o.g får dett hätt om öronen, jag kan rabbla upp o.g på min egen hand o då räknar jag med medja kåtaisen. en gangster e inte med i media, såvida han inte vill leka att dem e stora o mång. han skulle bara höra vad folk snackar om han o han såkallade drängar.
$.L har gått om redan samma veck som dem startade. o som jag vet e det bara o.g dem har något emot. tror inte det blir kul för dano nu.
Citera
2009-09-30, 22:40
Bannlyst
Fakta

Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Kan du uppge hur många medlemmar organisation lyckats knyta till sig?
Finns det några betydande medlemmar med gott rykte?

du e nyfiken? men tyvär tror inte dem e som dano o går ut med det. dem gör sitt jobb. inte e i medja dag in o dag ut. lolololol
$.L har redan etablerat sig i många städer o som jag hört så e minst 10 avhoppade o.g med där. bara det betyder att dem e mins 4 gg större än o.g nu. håll utsik o se.
Citera
2009-09-30, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PITBULL7
du e nyfiken? men tyvär tror inte dem e som dano o går ut med det. dem gör sitt jobb. inte e i medja dag in o dag ut. lolololol
$.L har redan etablerat sig i många städer o som jag hört så e minst 10 avhoppade o.g med där. bara det betyder att dem e mins 4 gg större än o.g nu. håll utsik o se.

Varför gör du så mycket reklam är min fråga?

Nyfiken? Det kan man säga eftersom plötsligt från ingenstans kommer en shunne som heter Pitbull7 och höjer dem till skyarna, catch my drift?

Kan du iaf för sakens skulle uppge åtminstone två stycken betydande medlemmar i S.L? Polisen vet säkert om medlemslistan
Citera
2009-09-30, 23:01
Bannlyst
Citat:

Nyfiken? Det kan man säga eftersom plötsligt från ingenstans kommer en shunne som heter Pitbull7 och höjer dem till skyarna, catch my drift?

Kan du iaf för sakens skulle uppge åtminstone två stycken betydande medlemmar i S.L? Polisen vet säkert om medlemslistan

dem skiter i vad om snuten har medlemms lista eller annat. det e inte det som spelar roll. dem skylltar nog inte med det. när det krävs visas det nog vem tillhör S.L.
Citera
2009-09-30, 23:27
Bannlyst
Citat:

det e inget dem skylltar med. sen klart dem har gått bra frammåt. fan grundaren o ledaren har ju bara varit i friheten några veck o redan etablerat sig i många städer. så då kan du räkna ut på 1 år.
Citera
2009-09-30, 23:53
Medlem
jamssons avatar
Citat:

Jag tror att Pitbull7 är ett skämt Jag menar han glappar lite för friskt här. Och inget vet han. Undrar om snubbarna i SL vet om att han sitter här å drar löje över dom.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-10-01, 00:13
Bannlyst
jamsson=skämt

Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Jag tror att Pitbull7 är ett skämt Jag menar han glappar lite för friskt här. Och inget vet han. Undrar om snubbarna i SL vet om att han sitter här å drar löje över dom.

M.V.H.
jamsson.

tror du dem e som o.g? $.L lever iallafall? en fråga då, gör o.g det
Citera
2009-10-01, 00:16
Medlem
jamssons avatar
Citat:
tror du dem e som o.g? $.L lever iallafall? en fråga då, gör o.g det

Nä det bestrider jag ej. Där är vi eniga. En kedja är aldrig starkare än den svagaste länken.

Edit: missuppfattade det du skrev. O.G finns bara i Danos hjärna. Det var det smartaste grabbarna kunde göra, att hoppa av. Men det brukar man ju göra med sjunkande skepp. Och kaptenen brukar följa med ner i djupet. Men inte kapten Dano, han hoppade av först som den råtta han är.

M.V.H.
jamsson.
Senast redigerad av jamsson 2009-10-01 kl. 00:22.
Citera
2009-10-01, 00:19
Bannlyst
Citat:
Nä det bestrider jag ej. Där är vi eniga. En kedja är aldrig starkare än den svagaste länken.

M.V.H.
jamsson.

sant o svaga länkar har inte $.L
Citera
2009-10-01, 00:25
Medlem
jamssons avatar
Citat:
sant o svaga länkar har inte $.L

Fint att du tror, men är kedjan testad än?

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-10-01, 00:35
Bannlyst
Citat:
Fint att du tror, men är kedjan testad än?

M.V.H.
jamsson.

man tar inte in bröder man inte kännt en längre tid skulle jag tro, om det nu skulle visa sig att en svag länk har påträffats så e den så långt från ledningen som den bara kan komma. kolla bara på jonas som var 3 under boss för og. han var ju fan informatör o gola dit en janne
$.L är uppbyggt på ett annat sätt-
Citera
2009-10-01, 00:45
Medlem
jamssons avatar
Citat:
man tar inte in bröder man inte kännt en längre tid skulle jag tro, om det nu skulle visa sig att en svag länk har påträffats så e den så långt från ledningen som den bara kan komma. kolla bara på jonas som var 3 under boss för og. han var ju fan informatör o gola dit en janne
$.L är uppbyggt på ett annat sätt-

Ja kära nån, det var ett starkt kort. Men så går det när kaptenen tror att han kan fjärrstyra skeppet.

S.L skall dom vara uppbyggda lite mer som typ H.A då eller?

M.V.H.
jamsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in