Ursprungligen postat av loveisalie
http://www.speedyshare.com/files/241...F_rh_rC_2_.pdf
Innan ni snackar ska ni kolla upp er President ni har i SL Fadi (Berjaoui) Bonde den största jävla tjallaren som finns din enbente Golbögen. Kolla länken jag har lagt in .Leka gangster när han kan ta snuten i handen den jävla fittan.
Vad jag vet har känt Eddie Viegas i 30 år han är lojal och har alltid varit Lojal dem som har varit Lojal honom och han skiter vilka det är han har ALDRIG Backat för någon. Han kommer aldrig att göra det heller! Om ni är så stora varför ringer ni inte upp honom och träffar han? Jag satsar mina pengar på honom av alla krig som han har varit med om är han han alltid överlevt. Och ni era fittor borde kolla upp vad han har för utbildning och vilka han har bakom sig. Innan nu ens yttrar er! har sett han mot 8 st personer lika stora som han och han har slagit ner alla när han har varit dörrvakt. Och även sett när han har varit skitfull och 4 personer i hans storlek försökt slå ner han och misslyckat kraftigt. Och sett nationella insats styrkan på c:a 40 man ha problem att sätta handbojor på han. det kostade 11 man nedslagna på marken när dem skickade 2 hundar på honom och hundarna klarade inte av honom. Inte förrän dem hotade han med att skjuta han trodde dem att det skulle få stopp på han inte ENS då fick det han lugna ner sig. Dem var tvugna att gör gemensam attack. Inte ens då var det lätt för polisen att få kontroll på Viegas. Lycka Till era Wanne-Be Gangstrar en sak till Han är förre detta Hangaround till Hells Angels som är ute i Goodstanding. Och Viegas var med i kriget som dem hade med Bandidos i 4 år och Still Standing. Mvh Journalisten
Ja bara hans bäst före datum har gått ut för länge sen, finns papper på att Mr Vegas är våldtäkts man och på tidaholm åkte han med huvet före när han satt på banan. Gem-för du han som odödlig, han är inte mer än människa, han blöder som alla andra