2011-09-22, 23:23
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loveisalie
Kanon, då kan jag radera mitt användarkonto på flashback nu. <3

Man kan inte radera användarkonton på Flashback.
Citera
2011-09-23, 15:19
Medlem
samotis avatar
http://www.speedyshare.com/files/241...F_rh_rC_2_.pdf
Innan ni snackar ska ni kolla upp er President ni har i SL Fadi (Berjaoui) Bonde den största jävla tjallaren som finns din enbente Golbögen. Kolla länken jag har lagt in .Leka gangster när han kan ta snuten i handen den jävla fittan.
Vad jag vet har känt Eddie Viegas i 30 år han är lojal och har alltid varit Lojal dem som har varit Lojal honom och han skiter vilka det är han har ALDRIG Backat för någon. Han kommer aldrig att göra det heller! Om ni är så stora varför ringer ni inte upp honom och träffar han? Jag satsar mina pengar på honom av alla krig som han har varit med om är han han alltid överlevt. Och ni era fittor borde kolla upp vad han har för utbildning och vilka han har bakom sig. Innan nu ens yttrar er! har sett han mot 8 st personer lika stora som han och han har slagit ner alla när han har varit dörrvakt. Och även sett när han har varit skitfull och 4 personer i hans storlek försökt slå ner han och misslyckat kraftigt. Och sett nationella insats styrkan på c:a 40 man ha problem att sätta handbojor på han. det kostade 11 man nedslagna på marken när dem skickade 2 hundar på honom och hundarna klarade inte av honom. Inte förrän dem hotade han med att skjuta han trodde dem att det skulle få stopp på han inte ENS då fick det han lugna ner sig. Dem var tvugna att gör gemensam attack. Inte ens då var det lätt för polisen att få kontroll på Viegas. Lycka Till era Wanne-Be Gangstrar en sak till Han är förre detta Hangaround till Hells Angels som är ute i Goodstanding. Och Viegas var med i kriget som dem hade med Bandidos i 4 år och Still Standing. Mvh Journalisten

Ja bara hans bäst före datum har gått ut för länge sen, finns papper på att Mr Vegas är våldtäkts man och på tidaholm åkte han med huvet före när han satt på banan. Gem-för du han som odödlig, han är inte mer än människa, han blöder som alla andra
Citera
2011-09-23, 15:23
Medlem
samotis avatar
Innan ni snackar ska ni kolla upp er President ni har i SL Fadi (Berjaoui) Bonde den största jävla tjallaren som finns din enbente Golbögen. Kolla länken jag har lagt in .Leka gangster när han kan ta snuten i handen den jävla fittan.
Vad jag vet har känt Eddie Viegas i 30 år han är lojal och har alltid varit Lojal dem som har varit Lojal honom och han skiter vilka det är han har ALDRIG Backat för någon. Han kommer aldrig att göra det heller! Om ni är så stora varför ringer ni inte upp honom och träffar han? Jag satsar mina pengar på honom av alla krig som han har varit med om är han han alltid överlevt. Och ni era fittor borde kolla upp vad han har för utbildning och vilka han har bakom sig. Innan nu ens yttrar er! har sett han mot 8 st personer lika stora som han och han har slagit ner alla när han har varit dörrvakt. Och även sett när han har varit skitfull och 4 personer i hans storlek försökt slå ner han och misslyckat kraftigt. Och sett nationella insats styrkan på c:a 40 man ha problem att sätta handbojor på han. det kostade 11 man nedslagna på marken när dem skickade 2 hundar på honom och hundarna klarade inte av honom. Inte förrän dem hotade han med att skjuta han trodde dem att det skulle få stopp på han inte ENS då fick det han lugna ner sig. Dem var tvugna att gör gemensam attack. Inte ens då var det lätt för polisen att få kontroll på Viegas. Lycka Till era Wanne-Be Gangstrar en sak till Han är förre detta Hangaround till Hells Angels som är ute i Goodstanding. Och Viegas var med i kriget som dem hade med Bandidos i 4 år och Still Standing. Mvh Journalisten

Mytoman är du nationella insats styrkan har inte ens 40 man mytoman är du, dem är max typ 15 stycken myto, mr Viegas är stålman och nästa gång när du ska ljuga ljug bättre
Citera
2011-09-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samoti

Ja bara hans bäst före datum har gått ut för länge sen, finns papper på att Mr Vegas är våldtäkts man och på tidaholm åkte han med huvet före när han satt på banan. Gem-för du han som odödlig, han är inte mer än människa, han blöder som alla andra

Sluta skriva sånt trams, han var hängis under kriget till att börja med. Och inte fan har han brottats med 40 poliser, du hör väl själv hur dumt det låter. Du gör ju bort honom genom sånt snack.
Citera
2011-09-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt1977
Sluta skriva sånt trams, han var hängis under kriget till att börja med. Och inte fan har han brottats med 40 poliser, du hör väl själv hur dumt det låter. Du gör ju bort honom genom sånt snack.

lite överdriver det där angående E.V men fakta är: han backar inte, kan ta för sig o är definitivt en farlig fiende även nu på äldre dar, hälsan o psyket har varit sådär men kriga det kan han fortfarande.
Citera
2011-09-23, 17:08
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamescagney
lite överdriver det där angående E.V men fakta är: han backar inte, kan ta för sig o är definitivt en farlig fiende även nu på äldre dar, hälsan o psyket har varit sådär men kriga det kan han fortfarande.

ja men han är fortfarande en våldtäkts man så är det bara, har sett papperna på detta, sen har hans bäst före datum gått ut för länge sen
Citera
2011-09-23, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamescagney

Visst är det så, men det hans psyke har ju alltid legat honom i fatet när det verkligen har gällt... Tyvärr
Citera
2011-09-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
Vet någon hur det ser ut nu mellan S.L och OMC i sverige? Vet att dem träffats vid flera tillfälle i Malmö och även vid ett tillfälle i Kristianstad?

Jag vet att det kommer träffas i morgon och festa ihop!!
Citera
2011-09-24, 01:59
Medlem
Hahaha såg inlägg om viegas! Sluta nu med ditt skitsnack lilla gubben, Han är och förblir ett skämt i denna värld. HA kicka han, TD kicka han och sen nu senast $.L och det lästa jag i sveskmaffia boken. Jag förstår att Viegas är stålmannen med vingar om jag läser somatis inlägg, Slog ner 11 snutar och jag vetefan vad. En stor jävla våldtäcktsman är vad han är.
Under klriget var han endast hängis/springare år crewet
Citera
2011-09-24, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tnt1977

Man ska inte röjja andras identiteter. Men man hade kunnat tro att det är viegas sj som var somati

Skulle lille fetknoppen ha fått ner 11 snutar eller brottats med 40 st= Hur fan skulle det ha gått till?
Det var det dummaste jag hört på många år
Citera
2011-09-24, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av walkthewalk
Jag vet att det kommer träffas i morgon och festa ihop!!

Okej det var mer än man visste! OMC behöver någon stark vid sin sida när dem vill stanna i landet och tror dem har valt rätt denna gång för man vet att $.L har styrkan som krävs.
Citera
2011-09-24, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
Okej det var mer än man visste! OMC behöver någon stark vid sin sida när dem vill stanna i landet och tror dem har valt rätt denna gång för man vet att $.L har styrkan som krävs.

Jo dom kommer vara starka tillsammans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in