2011-06-14, 19:17
Medlem
Jag provar igen:

Jag har glömt lösenordet till mitt youtube-konto men har ingen tillgång till mailen jag registrerade mig på. Så jag kan inte få lösenordet skickat till mig.

Jag vill avsluta kontot, men det kan jag inte nu. Jag har inte varit inloggad på över ett år. Raderas kontot efter ett tag eller hur funkar det?

Vill gärna avsluta det, hoppas någon kan hjälpa mig?
2011-06-14, 19:42
Bannlyst
Varför tar det sån fruktansvärt lång tid att ladda upp?

Funkar t.ex mozilla bättre än expolerer när det gäller att ladda upp?

600 minuter för en 50 Mb fil är inte okej.
2011-06-14, 20:33
Medlem
TheGrims avatar
Hur gör jag så att det blir som "spellistor" med mina videos osv?

Jag skapar musik, men tänkte göra andra videos också där jag lär ut tips och tricks i olika program, för att jag vill få så mycket tittare som möjligt (även subs och vänner).

Då tänkte jag mig såhär:

Music-Related (här lägger jag alla mina låtar)

Tutorials (hur-man-gör videos)

Random (random filmer, kanske filmar en duva i parken som jag gör en sparta remix på eller dylikt)

Previews (förhandsvisningar på min musik) och några fler.

Jätte tacksam för svar!
2011-06-14, 22:01
Medlem
Har problem med att nästan varenda video tar sjukt lång tid att buffra. Någon som vet om man kan åtgärda det på något sätt? Klipp på 10 sekunder tar nästan en halv minut att buffra?
2011-06-15, 13:22
Bannlyst
Hur gör man en länk till en viss tid in i klippet, så att det bara står siffrorna? Typ: 3:42
(Jag vet hur man får fram URL till en viss tid.)
2011-06-15, 17:20
Bannlyst
Var står det hur långt klipp eller hur stor fil man får ladda upp?
Är det fortfarande max 10 min som gäller?

Edit* Jag hittade. 15 min är det nu. http://www.google.com/support/youtub...v&answer=57924
Senast redigerad av Manhattan 2011-06-15 kl. 17:38.
2011-06-15, 20:42
Medlem
stettler...s avatar
hej hej! jag har problem med knapparna på youtube, först så syntes inte gilla/ogilla knapparna de var övertäckta av play/stopp knapparna men nu är det tvärtom, så nu kan jag inte justera volymen eller hoppa över delar av ett klipp. nån som vet hur jag löser detta?
2011-06-16, 11:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kan inte ladda upp längre, pga av "nekad dubblett" vilket är en lögn förövrigt.
http://imageshack.us/photo/my-images/32/skandal.jpg/
Inte heller kan jag längre ta bort videos jag laddat upp inuti "mina videoklipp & spellistor"
jag hittar inte knappen iaff..

Tips från coachen?
2011-06-16, 17:45
Medlem
Kondensators avatar
Jag söker en BRA guide där det förklaras hur man laddar upp i högsta kvalité. Ingen föråldrat skit bara! Tack!
2011-06-17, 06:03
Medlem
Coques avatar
Har ett youtube konto som jag alltid är inloggad på, när jag klickar på någon länk dit eller ska kolla någon video så har dom alltid varit expanded (knappen bredvid fullscreen) men nu det senaste så är videon liten och jag måste klicka på "expand" på varje video jag kollar på.

Någon annan som har fått detta problem eller vet hur man fixar det? Använder Chrome och W7 64.
2011-06-17, 11:51
Medlem
trulyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REVOFEV
Har samma problem som er ovan.. Funkar inte för mig i Chrome, IE eller Firefox. I Opera däremot fungerar det som det ska, men i den är det ju problem med en massa andra sidor så det är inget alternativ att använda som standardwebbläsare..

Skrev i Chrome-tråden utan att få något svar och la där upp den här bilden för att visa hur det ser ut:

http://ladda-upp.se/data/81.231.69.13/cpyoutube.png
Tjena, har samma problem som dig, har du fått svar?
2011-06-17, 17:47
Medlem
fikusflickans avatar
YouTube bugg??

Sedan kanske 2 dagar har mitt youtube flippat ur. Den visar alltid den mindre spelaren och 360p trots att jag vill ha den större spelaren som standard så jag slipper byta varenda jävla gång jag ska se ett klipp.

Jag vill alltså INTE ha den här varianten som standard. Jag vill att det ska se ut så här i stället och det har fungerat fram tills nyligen.

Är detta bara hos mig eller vad fan har hänt??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in