2011-03-22, 10:40
Medlem
en bra youtube downloader som jag brukar använda är Freestudio
där kan man välja vilken kvalite man vill ha på videon, låten ,etc
en skit bra downloader helt enkelt
2011-03-22, 11:04
Medlem
stettler...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invalidman
en bra youtube downloader som jag brukar använda är Freestudio
där kan man välja vilken kvalite man vill ha på videon, låten ,etc
en skit bra downloader helt enkelt

tack så mycket fungerar underbart till och med på mobilen som aldrig klarat spela upp musik förut
2011-03-24, 20:12
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Switchfoot
Vet inte om någon redan har postat men vill bara tipsa er som vill göra konton utan mobilnummer.

1. Skapa en ny hotmail
2. Gå in på http://adwords.google.com, tryck 'Starta Nu' bocka i "Jag använder inte dessa andra tjänster" , sen skriver du in den nyskapade hotmailen på fältet "E-post" etc
3. Gå in på hotmailen och tryck på verifierings länken
4. Gå till youtube och tryck på skapa konto, det kommer stå att du redan är inloggad på google och måste logga ut bla bla..tryck på knappen under, skriv in den nyskapade hotmailen återigen och sen följer du bara.
antar att detta inte fungerar längre? kommer inte förbi steg 2 då det inte finns någonstans att skriva in sin email på på den sidan
2011-03-24, 22:58
Medlem
vad fan har hänt med youtube, dem har ju ändrat designen igen??? (när man spelar helskärm) wtf

var är volymkontrollen och hur fan spolar man med musen?
2011-03-24, 23:18
Medlem
4168s avatar
Varför startas videon om när man sätter på helskärm.
2011-03-26, 11:39
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Är det bara för mig inga klipp funkar just nu?
Eller har det med earth hour att göra (trots att det inte är än på ett par timmar)?
2011-03-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
Är det bara för mig inga klipp funkar just nu?
Eller har det med earth hour att göra (trots att det inte är än på ett par timmar)?

Videoklippen är bara buggade för mig. Typ när man ska spola framåt eller klicka på en tidpunkt i klippet så hamnar man nästan i slutet på klippet istället. Så slutar klippen spelas upp mitt i alltihop .
2011-03-27, 20:10
Medlem
iPatjos avatar
Seriöst 1080p videos brukade ladda skitsnabbt för mig nu måste jag vänta i typ 15minuter på 240p ibland. Detta är ju helt jävla löjligt. Vimeo däremot funkar jättebra och hd-videos laddar snabbt.
2011-03-27, 20:16
Medlem
darksmurfs avatar
Jag kan inte logga in på mitt youtube-konto, då man numera måste använda sig av den registrerade mail-adressen till vilken jag glömt mitt lösenord (jag kan alltså inte heller kolla skickade nya lösenord till denna mail).

Hur göra?
2011-03-31, 03:29
Medlem
Schoolbagges avatar
Ja, hej.

Har hänt en liten konstig grej på sistonde. Jag har alltid haft problem med mina prenumeringars klipp kommer upp gång efter gång även om jag har sett dem och/eller tar bort videon från "nyheter".
Men nu har jag börjat få nya klipp från en användare som jag inte ens prenumererar till!
Jag har prövat att lägga till personen som prenumerant och sedan tagit bort denne, men inte fan funkar det.

Är jag ensam om detta problem? Finns det några lösningar?

Tack.
2011-04-01, 09:24
Medlem
brianmolkos avatar
Varför kör de 1911 ?
2011-04-03, 02:56
Medlem
-TRINIX-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Varför kör de 1911 ?
1a april grej, de gör nåt varje år.