2012-05-23, 00:45
Medlem
Himars avatar
Vad fan har hänt med fitt youtube?

Vill göra ett nytt konto, för att få ett nytt nickname på youtube. Men det är ju helt cp nu! Bara för att Youtube är uppköpt av google så ska allt innefatta fitt google.

Gjorde ett konto, fyllde i mitt namn och förnamn men inte trodde jag att det skulle bli mitt nick på YT? Hur fan ändrar jag mitt namn?! Vill ju inte hela mitt rl namn där.

Letat som fan och fattar inte om dom är seriösa med att man ska heta sitt rl namn på youtube nu förtiden? Eller kan man byta det på något sätt?

Förr var det ju så att man fyllde i vad man ville nicka?!
2012-05-23, 00:48
Medlem
Authenticators avatar
Du ska kunna ändra det, jag fick det jag hade före @gmail.com.
men vart hänvisad sedan vart jag kunde ändra det, du borde hitta det inne på kanal inställningarna.
2012-05-23, 01:04
Medlem
Himars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authenticator
Du ska kunna ändra det, jag fick det jag hade före @gmail.com.
men vart hänvisad sedan vart jag kunde ändra det, du borde hitta det inne på kanal inställningarna.

Hittade nu efter ett tag men går fortfarande inte att nicka det jag vill. Det står "Visa mitt namn som" Förnamn Nickname Efternamn, Förnamn Efternamn eller Förnamn Efternamn (Nickname)

Det enda jag vill är att skapa ett youtube konto med det nickename jag önskar. Varför i helvete ska dom jävlas med att blanda in RL namnet? Vad är problemet?
2012-05-23, 01:41
Medlem
Caxzs avatar
Gå till någon random video, bläddra ner till kommentarerna tryck själv på att kommentera sen någon stans ska det komma upp att 'du måste ha ett youtube account för att kunna kommentera'' då trycker du på den länken sen kommer du upp till en sidan där du kan byta namn och så blir det ett youtube account. Satt själv och mixa och mocka med det där skiten, vart lika förbannad som du. Det borde stå en jävla skylt eller något som säger'' KLICKA HÄR IFALL DU VILL ÄNDRA NAMN OCH SKAPA ETT YOUTUBE ACCOUNT''. Google vill göra Youtube som en mix av Twitter och Facebook, sorgligt men sant.
2012-05-23, 16:03
Medlem
Himars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caxz
Gå till någon random video, bläddra ner till kommentarerna tryck själv på att kommentera sen någon stans ska det komma upp att 'du måste ha ett youtube account för att kunna kommentera'' då trycker du på den länken sen kommer du upp till en sidan där du kan byta namn och så blir det ett youtube account. Satt själv och mixa och mocka med det där skiten, vart lika förbannad som du. Det borde stå en jävla skylt eller något som säger'' KLICKA HÄR IFALL DU VILL ÄNDRA NAMN OCH SKAPA ETT YOUTUBE ACCOUNT''. Google vill göra Youtube som en mix av Twitter och Facebook, sorgligt men sant.

Det står att jag kan kommentera, och jag hittar fortfarande ingenstans vart jag kan ändra mitt namn. Vill inte heta Förnamn Efternamn som man fyller i när man skapar ett konto.

Att mixa två stycken sidor på det här sättet är så idiotiskt. Youtube skall vara Youtube och Google skall vara den sökmotor den alltid varit. Kan jag inte bara få göra ett konto på det ställe jag vill? Idioter!

När jag kommenterar heter jag alltså Förnamn Efternamn, helt retarded.
2012-05-24, 01:10
Medlem
sonybaronys avatar
Ladda ner långa youtube-klipp?

Som rubriken lyder undrar jag hur jag går tillväga för att ladda ner långa youtube-klipp? Vet att de finns online omvandlare osv för klipp men detta klipp är över 1 timme så de sidor jag vet till funkar inte på detta.

tack på förhand!
2012-05-24, 01:43
Medlem
lanzers avatar
www.clipconverter.cc och www.keepvid.com är de tjänster jag förhåller mig till och det har aldrig varit några besvär!

Nog är det väl värt ett försök ändå, i brist på bättre svar. :P
2012-05-24, 05:53
Medlem
Ofta kan klippen också finnas i olika kvalitet, DownloadHelper för Firefox brukar fungera bra
2012-05-24, 17:36
Medlem
McNords avatar
Varför kan jag bara ha 10 prenumeranter som ska visas på startsidan!?
Jag vill att alla mina prenumeranters videoklipp ska hamna på startsidan inte bara 10, vad fan det är ju värdelöst annars. Vill ju inte behöva gå in och kolla själv när de lägger upp klipp påderas egna kanal...
2012-05-25, 23:02
Medlem
Kaftens avatar
Youtube - laddar till en viss gräns, lösning?

De flesta av er har troligen märkt att youtube har gjort så att filmer inte laddar klart. Om man t.e.x är på 02:30 så buffras det bara till 03:00.
Detta händer på både internet explorer, Firefox och Chrome.
Ganska jobbigt ifall man vill buffra en video medan man kollar på en annan.
Så, någon som vet ifall man kan ladda ner ett program som tar bort gränsen?
2012-05-25, 23:23
Medlem
Jonas182s avatar
Har med råkat ut för det riktigt irriterat är det
2012-05-26, 01:32
Medlem
superskurkens avatar
Förvåna dig aldrig över Youtube. Hela sidan är en stor jävla bugg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in