Gillar den starkt. Ser ingen anledning till att byta tillbaka. En sak jag fann irriterande var dock att inte videon följde med när man scrollade ner på sidan, det var bara själva kommentarerna som scrollades. Det kan vara bra att ha ibland, men jag skulle vilja ha ett alternativ så att man kan få en större överblick över kommentarerna.
Tyvärr funkar inte feedback knappen för mig när jag väl är inne på en video, fungerar den för er när ni kollar på video?
Har kollat lite snabbt nu, ungefär på det sätt som jag kollar youtube varje dag... och jag gillar nya designen överlag. Enda jag stör mig lite på är att min avatar ser ful ut när jag är på startsidan:P Såg coolare ut i förra versionen. Men det är ju en detalj. Tror jag kör på denna design ett tag.
Saknar bara att toppkommentarer aldrig existerat. Blir så dålig kvalitet på kommentarerna då. Sen tycker jag att de kan göra något bättre åt kommentarssvaren.
Saknar Lite den gamla designen när informationen om videon var till höger.
Hans channel är fett nice, undrar dock. Har han bara gjort en bild där han skrivit sitt namn högst upp på bilden och så har han haft flyt att den passar inte 100% eller är det något man får göra i nån inställning?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!