Jag hade samma problem fram till för några minuter sedan. Lösningen jag hittade är visserligen för Opera, men det kanske fungerar för andra webbläsare med lite anpassning:
1 - Save this to a txt (make sure you copy all from the start "// ==UserScript==" to the end "//end")
window.opera.addEventListener(
'BeforeScript',
function (ev){
ev.element.text = ev.element.text.replace("yt.flash.update(swfConfig , forceUpdate);","");
},
false);
//end
2 - Rename it to "YoutubeProtectionRemover.js"
3 - write in your browser url bar, "opera:about" ... copy the address to "User JavaScript folder" ... go there ... then copy YoutubeProtectionRemover.js to the folder
4 - profit !
Detta är det smidigaste sättet att lösa det i Opera för tillfället. Självklart funkar Skyvalleys lösning bra med, men denna är enklare tycker jag. Operafolket jobbar på problemet, men tills det är fixat:
Jag var iofs tvungen att gå in på inställningar i opera, klicka mig fram till javascript och lägga till en mapp själv. Preferences->advanced->content->javascript options
Funkar finfint.
Detta är det smidigaste sättet att lösa det i Opera för tillfället. Självklart funkar Skyvalleys lösning bra med, men denna är enklare tycker jag. Operafolket jobbar på problemet, men tills det är fixat:
Sen när har youtube börjat visa full front nudity? Dom brukade liksom ta bort varenda video som visade en glimt av en tutte men här har vi alltså en video med allt. Jag förstår inte riktigt.
Sen när har youtube börjat visa full front nudity? Dom brukade liksom ta bort varenda video som visade en glimt av en tutte men här har vi alltså en video med allt. Jag förstår inte riktigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!