2013-05-13, 01:35
Citat:
Du kan inte påstå att vad som helst beror på att de äter Kyäni, så enkelt är det. Och jag har för mig du tidigare sa att du var seriös. Dessutom kan du inte veta om det personerna upplevt beror på din produkt, speciellt inte eftersom du enligt dig själv saknar medicinsk kunskap.
Ursprungligen postat av Tkdtkdtkd
Det ända jag kan säga och påstå är min egen erfarenhet och om jag får tillåtelse av en annan att berätta om hans/hennes effekter på produkterna, det kan inte någon säga något om!
Citat:
Reglerna gäller självklart även för hälsokostbutiker med mera.
Sen kan vi väl gå in på hälsoaffärer/apotek m.m. Dom har ingenting som mäter upp till dessa produkter!
Citat:
Så att en hälsokostbutik påstår saker som inte stämmer om sina produkter gör att du också kan göra det? Var tog det där seriösa, eller var det ärliga du skrev, sättet att marknadsföra din blåbärssaft vägen?
Vi går in och på en hälsobutik, den personen där har ingen aning om va den säljer, om det är bra eller dåliga saker! En del produkter som såna butiker har sålt har varit dopingklassat!
Jag vet vad som sälj där, tyvärr..
Jag vet vad som sälj där, tyvärr..
Citat:
Och alla piller som säljs ska den påstådda effekten grundad på vetenskapliga studier. Hittar du undantag, som jag gör nu med det du påstår om Kyäni, är det fel och mot lagar och regler.
I ett apotek är det piller till höger o vänster, kroppen tar bara upp 20% av ett piller..
Citat:
Sist jag tittade (fem minuter sedan) så fann jag ämnen med E-nummer i Kyäniprodukter.
De Kyäni erbjuder är naturliga produkter med inga konserveringsmedel eller några E-nummer!
Citat:
Då kan man fundera på varför de där forskarna, om dom nu inte pratade i nattmössan, inte lyckats få fram någon studie om Kyänis otroliga förträfflighet och överlägsenhet mot andra liknande produkter publicerad.
Grundarna funderade på vad det är vi människor behöver, det är en bättre hälsa! Dom forskarna och läkarna som fanns på den sidan som jag skickade i länken står bakom dessa produkter, dom pratar inte i nattmössan om vad dom har för erfarenhet och har hjälpt/hjälper detta företag med dessa produkter, för att vi ska bli störta hälsoföretaget i världen!