2013-05-13, 01:35
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkdtkdtkd
Det ända jag kan säga och påstå är min egen erfarenhet och om jag får tillåtelse av en annan att berätta om hans/hennes effekter på produkterna, det kan inte någon säga något om!
Du kan inte påstå att vad som helst beror på att de äter Kyäni, så enkelt är det. Och jag har för mig du tidigare sa att du var seriös. Dessutom kan du inte veta om det personerna upplevt beror på din produkt, speciellt inte eftersom du enligt dig själv saknar medicinsk kunskap.
Citat:
Sen kan vi väl gå in på hälsoaffärer/apotek m.m. Dom har ingenting som mäter upp till dessa produkter!
Reglerna gäller självklart även för hälsokostbutiker med mera.
Citat:
Vi går in och på en hälsobutik, den personen där har ingen aning om va den säljer, om det är bra eller dåliga saker! En del produkter som såna butiker har sålt har varit dopingklassat!
Jag vet vad som sälj där, tyvärr..
Så att en hälsokostbutik påstår saker som inte stämmer om sina produkter gör att du också kan göra det? Var tog det där seriösa, eller var det ärliga du skrev, sättet att marknadsföra din blåbärssaft vägen?
Citat:
I ett apotek är det piller till höger o vänster, kroppen tar bara upp 20% av ett piller..
Och alla piller som säljs ska den påstådda effekten grundad på vetenskapliga studier. Hittar du undantag, som jag gör nu med det du påstår om Kyäni, är det fel och mot lagar och regler.
Citat:
De Kyäni erbjuder är naturliga produkter med inga konserveringsmedel eller några E-nummer!
Sist jag tittade (fem minuter sedan) så fann jag ämnen med E-nummer i Kyäniprodukter.
Citat:
Grundarna funderade på vad det är vi människor behöver, det är en bättre hälsa! Dom forskarna och läkarna som fanns på den sidan som jag skickade i länken står bakom dessa produkter, dom pratar inte i nattmössan om vad dom har för erfarenhet och har hjälpt/hjälper detta företag med dessa produkter, för att vi ska bli störta hälsoföretaget i världen!
Då kan man fundera på varför de där forskarna, om dom nu inte pratade i nattmössan, inte lyckats få fram någon studie om Kyänis otroliga förträfflighet och överlägsenhet mot andra liknande produkter publicerad.
Citera
2013-05-13, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellyroger
Har du läst patentansökningarna? Exakt vad har ni patent på? Du pratar om näringsämnen som finns i mat. På vilket sätt är produkterna skyddade? Ni har ju inte patenterat omega-3 precis.

Vi har patent på hur man framstället Juicen, vi har patent på Nitro Fx/nitro Extremen vi har patent på Sunseten (omega3 och Vitamin E) : Tokotrienol, naturlig kraftfull E-vitamin.

Skillnaden på våra Omega och butikernas är att vi har Tokotrienoler och dom andra företagen har tokoferoler. ringde faktiskt runt till olika företag, nämner inte vilka..
hur dom pressar laken. dom pressar laken med kött och laxens inälver till kapslarna.
Vi pressar lax (sockeylaken), bara köttet inga inälver, det är den renaste laxen ni kan tänka er. den lever upp i alaska. Våran Omega är 265 gånger kraftfullare än den näst starkaste på marknaden idag!
Luktar man på våran Omega så luktar den färsk lax, skulle det vara inälvor så hade den luktat väldigt illa! Har gjort en jämförelse!
Citera
2013-05-13, 01:46
Medlem
constants avatar
Citat:
Våran Omega är 265 gånger kraftfullare än den näst starkaste på marknaden idag!
Kan du styrka det på något sätt?
Citera
2013-05-13, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Du kan inte påstå att vad som helst beror på att de äter Kyäni, så enkelt är det. Och jag har för mig du tidigare sa att du var seriös. Dessutom kan du inte veta om det personerna upplevt beror på din produkt, speciellt inte eftersom du enligt dig själv saknar medicinsk kunskap.
Reglerna gäller självklart även för hälsokostbutiker med mera.
Så att en hälsokostbutik påstår saker som inte stämmer om sina produkter gör att du också kan göra det? Var tog det där seriösa, eller var det ärliga du skrev, sättet att marknadsföra din blåbärssaft vägen?
Och alla piller som säljs ska den påstådda effekten grundad på vetenskapliga studier. Hittar du undantag, som jag gör nu med det du påstår om Kyäni, är det fel och mot lagar och regler.
Sist jag tittade (fem minuter sedan) så fann jag ämnen med E-nummer i Kyäniprodukter.

Då kan man fundera på varför de där forskarna, om dom nu inte pratade i nattmössan, inte lyckats få fram någon studie om Kyänis otroliga förträfflighet och överlägsenhet mot andra liknande produkter publicerad.

Den kollegan som hade diabetes tog insulin under tiden, men när han ökade sin dos med kyänis produkter så såg han när han gjorde blodprovsmätning att blodnivån började vända sig till de normala efter ett tag och där av kunde reglera om han behövde ta något insulin eller inte och när den var normal så tog han inget mer.. Skulle han ljuga om det?

Så du menar allvar att inte det har funnits dopingpepparat i hälsokostbutiker?
Det finns en kille här i sverige som tränar min sport, köpte ett "hälsopiller" för att bli
piggare efter en förkylning iför en tävling, han åkte dit på ett pisseprov och blev avstängd i två år!
Idag säljs inte den varan men det finns skit som säljs också må jag lov o säga!

Ljug inte för mig är du snäll, har hela juice paketet framför mig och det står klart och tydligt inga E-nr i innehållsförteckningen!
Citera
2013-05-13, 01:53
Medlem
Citat:
Vi har patent på hur man framstället Juicen, vi har patent på Nitro Fx/nitro Extremen vi har patent på Sunseten (omega3 och Vitamin E) : Tokotrienol, naturlig kraftfull E-vitamin.

Skillnaden på våra Omega och butikernas är att vi har Tokotrienoler och dom andra företagen har tokoferoler. ringde faktiskt runt till olika företag, nämner inte vilka..
hur dom pressar laken. dom pressar laken med kött och laxens inälver till kapslarna.
Vi pressar lax (sockeylaken), bara köttet inga inälver, det är den renaste laxen ni kan tänka er. den lever upp i alaska. Våran Omega är 265 gånger kraftfullare än den näst starkaste på marknaden idag!
Luktar man på våran Omega så luktar den färsk lax, skulle det vara inälvor så hade den luktat väldigt illa! Har gjort en jämförelse!

Vilket jävla dravel...
All fiskolja som säljs luktar fisk OM DEN INTE ÄR HÄRSKEN! Så du har luktat/smakat på fiskolja som har härsknat. Jag lovar att det kan hända även den fantastiska Kyänilaxen. Du påstår att du är kunnig, men du motbevisar dig ju själv ju mer du skriver.
PÅ VILKET SÄTT är er fiskolja 265 gånger starkare skulle jag gärna också vilja höra ännu en fantastisk motivering på?
Citera
2013-05-13, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kan du styrka det på något sätt?

Där kan du läsa en del om produkten!
tror att jag även skickade iväg en youtubelänk med Sunseten (Omegan3) som du hade
där du har grunaderna bakom denna produkt
Där har du länken!
http://www.youtube.com/watch?v=7ac2ooQq3KY
Citera
2013-05-13, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedplay
Vilket jävla dravel...
All fiskolja som säljs luktar fisk OM DEN INTE ÄR HÄRSKEN! Så du har luktat/smakat på fiskolja som har härsknat. Jag lovar att det kan hända även den fantastiska Kyänilaxen. Du påstår att du är kunnig, men du motbevisar dig ju själv ju mer du skriver.
PÅ VILKET SÄTT är er fiskolja 265 gånger starkare skulle jag gärna också vilja höra ännu en fantastisk motivering på?

Gå in på den länken så har du grundaren bakom denna produkt!
Citera
2013-05-13, 01:56
Medlem
Citat:
Vilket jävla dravel...

Och Nej all omega3 luktar inte fisk när den är pressad med kött och inälvor!
Citera
2013-05-13, 01:57
Medlem
constants avatar
Citat:
Den kollegan som hade diabetes tog insulin under tiden, men när han ökade sin dos med kyänis produkter så såg han när han gjorde blodprovsmätning att blodnivån började vända sig till de normala efter ett tag och där av kunde reglera om han behövde ta något insulin eller inte och när den var normal så tog han inget mer.. Skulle han ljuga om det?
Snälla du, ge dig.

Ska du komma med medicinska påståenden om dina produkter så ska de vara vetenskapligt belagda. Kyäni är inget unikt undantag! (och ja, det finns andra förklaringar än att det var din blåbärssaft som gav effekten)
Citat:
Så du menar allvar att inte det har funnits dopingpepparat i hälsokostbutiker?
Det finns en kille här i sverige som tränar min sport, köpte ett "hälsopiller" för att bli
piggare efter en förkylning iför en tävling, han åkte dit på ett pisseprov och blev avstängd i två år!
Idag säljs inte den varan men det finns skit som säljs också må jag lov o säga!
Jag har inte sagt att det inte förekommit dopingpreparat i hälsokostbutiker, jag säger att de inte får sälja produkter och utlova egenskaper som saknar vetenskaplig grund.
Citat:
Ljug inte för mig är du snäll, har hela juice paketet framför mig och det står klart och tydligt inga E-nr i innehållsförteckningen!
Man behöver inte uppge tillsatsens E-nummer.
Citera
2013-05-13, 01:57
Medlem
Citat:

Ja han eller du ljuger. Du behöver ha lite bättre koll på vad diabetes är och hur insulin fungerar om dina lögner ska vara trovärdiga.
Citera
2013-05-13, 02:00
Medlem
constants avatar
Citat:
Där kan du läsa en del om produkten!
tror att jag även skickade iväg en youtubelänk med Sunseten (Omegan3) som du hade
där du har grunaderna bakom denna produkt
Där har du länken!
En film? Jag vill se någon form av seriösa, oberoende testresultat som visar det du påstår.
Citera
2013-05-13, 02:01
Medlem
Citat:
Ja han eller du ljuger. Du behöver ha lite bättre koll på vad diabetes är och hur insulin fungerar om dina lögner ska vara trovärdiga.

Jaha okej så du menar att jag eller han ljuger?
Till och med hans läkare vet att det är bara kyänis produkter han använder som har
gjort att han inte har behövt ta något insulin längre!
Jag vet vad Diabetes är, har en i min släkt som har detta, även han ska testa och se om det kan hjälpa för honom också!
han är trött på sina sprutor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in