2012-01-10, 19:48
Citat:
Dina polare blir griniga eftersom de inte får skinna dig på pengar i deras hemsäljarsekt? Trams! Du borde se dig om efter nya polare. Gå för allt i världen inte med, det bästa du kan göra för din polare är att förklara för honom/henne att det Kyani/Kyäni är skit. Dyr jävla druvjuice som marknadsförs som mirakelgörande blåbärsjuice och säljs genom ett onödigt komplicerat pyramidsystem.
Ursprungligen postat av HallonHasse
En polare och ett par före detta arbetskollegor till mig har gått på skiten, lite trist när en polare börjar med skiten då man som skeptisk till det hela ser ut som att man inte vill vara polare då man vänder ryggen till. Tänker dock ändå gå på en presentation av det hela imorgon bara för att se vad det är för skit och ställa massa dumma frågor
Dock kommer jag väll se ut som en idiot när jag vägrar gå med efter mötet, (verkar finnas någon gå med kostnad på 200 kr bara för att kompisen ska få en skjuts, inga krav eller extra kostnader enligt polaren men jag är dock skeptisk..) Tur att man är arbetslös och inte har en krona att lägga ut
Synd att det ser ut att jag kan komma att bli arbetskollega med polaren som gått på skiten, känns som att han kommer tycka att jag sviker honom om jag inte går med så kommer nog bli en något rolig stämning på jobbet framöver, kanske lättar när han märkt att han blivit blåst och lurat massa polare på pengar

Synd att det ser ut att jag kan komma att bli arbetskollega med polaren som gått på skiten, känns som att han kommer tycka att jag sviker honom om jag inte går med så kommer nog bli en något rolig stämning på jobbet framöver, kanske lättar när han märkt att han blivit blåst och lurat massa polare på pengar

Om du behöver argument finns det mycket att hämta i den här tråden: http://www.vof.se/forum/viewtopic.ph...746f458a94ef91