2013-05-13, 02:06
Medlem
Ni är så skeptiska på saker o ting, tänker inte slösa mer tid på er!
Jag vet vad som är sant och vet att dessa produkter är bra!
Ni kommer säkert att få höra bra om dessa produkter även i era vänners
kretser. så det är bara och gilla läget! Jag tycker att man ska ge kroppen en chans
och stänga av sin fettklump till hjärna en i livet iaf!

Natti på er!
Citera
2013-05-13, 08:26
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkdtkdtkd
Ni är så skeptiska på saker o ting, tänker inte slösa mer tid på er!
Jag vet vad som är sant och vet att dessa produkter är bra!
Ni kommer säkert att få höra bra om dessa produkter även i era vänners
kretser. så det är bara och gilla läget! Jag tycker att man ska ge kroppen en chans
och stänga av sin fettklump till hjärna en i livet iaf!

Natti på er!
du är ju ett lost cause. du idiotförklarar oss, säger att det du saluför är toppen men kan inte backa upp det något sätt förutom er hemsida som inte direkt är oberoende.

så, hur mycket pengar har du dragit in i vinst sen du började?

varför ska man stänga av sin fettklump till hjärna? för att du lättare ska kunna lura på oss denna produkt?

edit: jag har faktiskt gjort business med kyäni, sålt lite PR-material till dom. det var en ganska högt uppsatt snubbe inom företaget som handlade av mig och det var för ett tag sen. lite info om denna person då.
1. rejält överviktig och osund, rimmade lite illa med produkten han sålde.
2. körde en gammal skruttig bmw 850. några blir kanske impade men det var en riktigt gammal bil.
är det inte mercedes man ska få?
3. bilen var skriven på någon annan.
4. personen var skriven på malta och med ett brevlådaföretag där. HEJ VARNINGSKLOCKOR!
5. betalade inte fakturan i tid, fick hota med inkasso.

som sagt, ett extremt oseriöst intryck.
Senast redigerad av brutefish 2013-05-13 kl. 08:45.
Citera
2013-05-13, 08:43
Medlem
För att inte prata om kunskapen om diabetes. Att påstå att man har koll på detta men inte inser att det finns flera typer av diabetes och flera orsaker till det och därmed olika sätt att att behandla dessa på. Är man trovärdig då? Njaaa
Det enda jag kan se efter nattens försök är bara att det följer all pyramid/scam/mlm metodik. Produkterna är bäst enligt ej oberoende källor samt referat till livshistorier och hänvisningar till div myndighetsklassningar. Sen slänger man gärna in lite patentpåståenden också som heller aldrig kan backas upp. Ett patentnummer skulle uppskattas för dessa produkter. Det jag har hittat såhär långt är påståenden om patent pending.
Citera
2013-05-13, 08:44
Medlem
Så Tkdtkdtkd du är lika hjärntvättad som resten som försvarar pyramid/scam/mlm företag. Vilket betyder en sak, du ljuger så du tror på det själv.
Citera
2013-05-13, 08:47
Medlem
Forbliranonyms avatar
Alltså seriöst, finns det folk som går på detta ännu? Fick en förfrågan för några veckor sedan på facebook av någon patetisk lycksökare.
Citera
2013-05-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frohike1ddd
Så Tkdtkdtkd du är lika hjärntvättad som resten som försvarar pyramid/scam/mlm företag. Vilket betyder en sak, du ljuger så du tror på det själv.

De här är inget Pyramidspel, förstår inte va problemet är!
Pyramid och MLM företag är två skillda saker!
Pyramid är olagligt, betalas ingen skatt, moms eller sociala avgifter och har inget ORG-nr.
Sen har dom ingen produkt och skulle dom ha en produkt är den inte av bra kvalite, inte är
godkänt eller GMP-märkt och är tok för dyr för att sälja!

MLM (kyäni) är en svenskt aktiebolag som betalar skatt, moms och sociala avgifter
har även ett ORG-nr! Företaget har en produkt som är godkänd i EU, GMP-märkt och dopingtestat.
Den är av bra kvalite, 4st forskare bakom produkterna!

Dr. Abbas Qutab, MBBS, DC, PhD, OMD,
chef över vetenskapliga kommittén

Barrie Tan, Fil.Dr.,
VD för American River Nutrition, Inc.

Dr. Tom Burke, Fil.Dr.

Dr. Clair Francomano MD.

Läs om en kille som skulle tanka på en bensinmack och det började brinna, det bra på hela hans ansikte! Där står det va en av produkterna har gjort för honom efter bara 16 dagar!
Helt otroligt! Nitro FX har bytt namn från (body fx)

kyaninicklas.blogspot.com/2010_02_01_archive.html‎
Citera
2013-05-13, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
du är ju ett lost cause. du idiotförklarar oss, säger att det du saluför är toppen men kan inte backa upp det något sätt förutom er hemsida som inte direkt är oberoende.

så, hur mycket pengar har du dragit in i vinst sen du började?

varför ska man stänga av sin fettklump till hjärna? för att du lättare ska kunna lura på oss denna produkt?

edit: jag har faktiskt gjort business med kyäni, sålt lite PR-material till dom. det var en ganska högt uppsatt snubbe inom företaget som handlade av mig och det var för ett tag sen. lite info om denna person då.
1. rejält överviktig och osund, rimmade lite illa med produkten han sålde.
2. körde en gammal skruttig bmw 850. några blir kanske impade men det var en riktigt gammal bil.
är det inte mercedes man ska få?
3. bilen var skriven på någon annan.
4. personen var skriven på malta och med ett brevlådaföretag där. HEJ VARNINGSKLOCKOR!
5. betalade inte fakturan i tid, fick hota med inkasso.

som sagt, ett extremt oseriöst intryck.

Man ska stänga sin hjärna ibland för att ge kroppen en chans och få i sig näring för att
det är viktigt och ta hand om sin hälsa! Men jag kanske är ensam om att ta hand om hälsan, det kanske är är viktigare o ta hand om bilen?

jag tjänar pengar i detta företag ja!
Man får lisa en mercedes c-klass två dörrar eller 5 dörrar, Bara om du är berättigad att uppfylla deras krav! Och det är om du har en varje omsättning månad som du får köra bilen!
Om detta bolag skulle vara ett pyramid spel, inte fan skulle vi ha avtal med mercedes?
Det fattar väl vem som helst? Mercedes jobbar inte med oseriösa företag!
Vad hette denna kille då?
Senast redigerad av Tkdtkdtkd 2013-05-13 kl. 10:19.
Citera
2013-05-13, 10:15
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
De här är inget Pyramidspel, förstår inte va problemet är!
Pyramid och MLM företag är två skillda saker!
Pyramid är olagligt, betalas ingen skatt, moms eller sociala avgifter och har inget ORG-nr.
Sen har dom ingen produkt och skulle dom ha en produkt är den inte av bra kvalite, inte är
godkänt eller GMP-märkt och är tok för dyr för att sälja!

MLM (kyäni) är en svenskt aktiebolag som betalar skatt, moms och sociala avgifter
har även ett ORG-nr! Företaget har en produkt som är godkänd i EU, GMP-märkt och dopingtestat.
Den är av bra kvalite, 4st forskare bakom produkterna!

Dr. Abbas Qutab, MBBS, DC, PhD, OMD,
chef över vetenskapliga kommittén

Barrie Tan, Fil.Dr.,
VD för American River Nutrition, Inc.

Dr. Tom Burke, Fil.Dr.

Dr. Clair Francomano MD.

Läs om en kille som skulle tanka på en bensinmack och det började brinna, det bra på hela hans ansikte! Där står det va en av produkterna har gjort för honom efter bara 16 dagar!
Helt otroligt! Nitro FX har bytt namn från (body fx)

kyaninicklas.blogspot.com/2010_02_01_archive.html‎

Finns det några doktor journaler på detta? För dessa foton kan ju vara tagna med 2 års mellanrum.
Citera
2013-05-13, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Finns det några doktor journaler på detta? För dessa foton kan ju vara tagna med 2 års mellanrum.

Vad är det vi inte är överrens om?
Det är dom 4 doktorerna o professorerna som framställde dessa produkter innan kyäni lanserade för lite mer än 6års sen!
Citera
2013-05-13, 10:51
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Man ska stänga sin hjärna ibland för att ge kroppen en chans och få i sig näring för att
det är viktigt och ta hand om sin hälsa! Men jag kanske är ensam om att ta hand om hälsan, det kanske är är viktigare o ta hand om bilen?

jag tjänar pengar i detta företag ja!
Man får lisa en mercedes c-klass två dörrar eller 5 dörrar, Bara om du är berättigad att uppfylla deras krav! Och det är om du har en varje omsättning månad som du får köra bilen!
Om detta bolag skulle vara ett pyramid spel, inte fan skulle vi ha avtal med mercedes?
Det fattar väl vem som helst? Mercedes jobbar inte med oseriösa företag!
Vad hette denna kille då?
va? vad pratar du om, ska man försätta hjärnan i dvala för att kroppen skall kunna uppta näring bättre?

hur mycket har du gått plus sen du startade? alltså inklusive alla dina utgifter.
jag menar, ska jag börja sälja vill jag ha en morot som är verklig, inget trams om 50.000 i månaden, är bara några tusenlappar så är det helt ok, men jag vill ha riktiga siffror.

så om man uppfyller deras krav/mål så blir man berättigad att leasa en mercedes?
kan man inte skita i kyäni och leasa bilen själv istället?

jag driver eget företag och en ska ska du veta, bara för att man har ett kontor, betalar sina avgifter, skatter och har ett org-nummer så garanterar detta INGENTING att verksamheten är schyst.
det finns många ohederliga bolag som kör varje dag, nu säger jag inte att ni är det, men de grejer du nämner skulle ge kredibilitet är stämmer inte. alla med 50 lök i fickan kan sätta upp ett aktiebolag.

nämner inga namn, vill inte outa mig själv. jag kan faktiskt inte heller svara på om han jobbar kvar eller inte då detta var för 2-3 år sedan, men som sagt, just det gav inte mig något seriöst intryck, som du naturligtvis förstår.
Citera
2013-05-13, 11:00
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Vad är det vi inte är överrens om?
Det är dom 4 doktorerna o professorerna som framställde dessa produkter innan kyäni lanserade för lite mer än 6års sen!

Jag menar på den dära killen som blev frisk på 16 dagar eller vad fan det nu var...
Citera
2013-05-13, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Jag menar på den dära killen som blev frisk på 16 dagar eller vad fan det nu var...

Jag tror det var karolinska univ. sjukhus som fastställde att dessa produkter hjälpt honom, Någon av dessa sjukhus i sthlm var det som fastställde detta! Kan gärna kolla upp det en extra gång om du så gärna vill..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in