2013-06-01, 17:05
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongojanne6565
Återigen igen! Jag berättar endast om min upplevelse av Kyäni som varit dunder positivt! Och hitintills har det funkat VÄLDIGT bra!
Jag trodde det skulle vara svårt att sälja en produkt som saknar hälsofördelar (gentemot betydligt billigare vitamintabletter), och som kostar så pass mycket.
Citera
2013-06-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Givetvis är man inte arbetslös om man sysslar med MLM,
Pratar inte att dom är heltid sysselsatta i Mlm/Kyäni pratar om vanliga arbeten eller egna företagare med helt annan business en Kyäni.
Citera
2013-06-01, 18:35
Medlem
constants avatar
Citat:
Pratar inte att dom är heltid sysselsatta i Mlm/Kyäni pratar om vanliga arbeten eller egna företagare med helt annan business en Kyäni.
Man ska alltså se Kyäni som en hobby vid sidan om ett ordinarie arbete?
Citera
2013-06-01, 18:38
Medlem
Citat:
Jag trodde det skulle vara svårt att sälja en produkt som saknar hälsofördelar (gentemot betydligt billigare vitamintabletter), och som kostar så pass mycket.
Shit du ger dig inte alltså läser du inte vad jag skriver? JAG har upplevt positiva hälsofördelar av Kyänis produkter... Och det får jag surra om hur mycket jag vill!!! Capish?
Citera
2013-06-01, 18:46
Medlem
Citat:
Man ska alltså se Kyäni som en hobby vid sidan om ett ordinarie arbete?
Man får se på det hur man vill! ser du din business som en hobby lär du få betalt som en hobby, tar du din business seriöst så får du betalt efter det... Men givetvis är det väl ingen vettig människa som säger upp sig eller lägger ner sin verksamhet innan det börjar ge lönsamhet. Vi som sysslar med Mlm är inte helt intiligensbefriade, även om det ser så ut här av dig och dina fb vänner.
Citera
2013-06-01, 19:01
Medlem
constants avatar
Citat:
Shit du ger dig inte alltså läser du inte vad jag skriver? JAG har upplevt positiva hälsofördelar av Kyänis produkter... Och det får jag surra om hur mycket jag vill!!! Capish?
Och dina kunder känner inte till att du kan uppleva hälsofördelar utan att det behöver bero på Kyänis produkter?

Är det du som säljer till barn i Sundsvall?

Ungdomar känner sig lurade och hotade. Många har satsat tusentals kronor och hamnat i en ohållbar situation.
Företaget Kyäni värvar medlemmar i Sundsvall, och ställer till det på skolor.
Citera
2013-06-01, 19:09
Medlem
constants avatar
Citat:
Man får se på det hur man vill! ser du din business som en hobby lär du få betalt som en hobby, tar du din business seriöst så får du betalt efter det...
Min hobby är mitt yrke, och lönen är inte direkt megahög, det brukar den inte vara för anställda inom ideella organisationer, dessutom blir det många timmar som jag aldrig tar ut någon ersättning för. Men jag överlever mer än väl, och jag trivs otroligt bra med att göra bra saker för andra. Har dock arbetat som B2B-säljare i närmare tjugo år och även haft eget säljföretag en tid.
Citat:
Men givetvis är det väl ingen vettig människa som säger upp sig eller lägger ner sin verksamhet innan det börjar ge lönsamhet.
Hur många är det i dag i Sverige som lever på att sälja Kyänis produkter?
Citat:
Vi som sysslar med Mlm är inte helt intiligensbefriade, även om det ser så ut här av dig och dina fb vänner.
Du säger det.
Citera
2013-06-01, 19:22
Medlem
Citat:
Och dina kunder känner inte till att du kan uppleva hälsofördelar utan att det behöver bero på Kyänis produkter?

Är det du som säljer till barn i Sundsvall?

Ungdomar känner sig lurade och hotade. Många har satsat tusentals kronor och hamnat i en ohållbar situation.
Företaget Kyäni värvar medlemmar i Sundsvall, och ställer till det på skolor.
Nä ja var inte involverad i Kyäni vid den tidpunkten... Vet inte om du följer tråden? Klev in i dec 2012, har varit i Sundsvall 1 gång i mitt liv och det va länge sen... Bor i en storstad sörru mannen!
Citera
2013-06-01, 19:25
Medlem
constants avatar
Citat:
Bor i en storstad sörru mannen!
Okej, trodde du sålde i Sverige.
Citera
2013-06-01, 19:45
Medlem
Citat:
Min hobby är mitt yrke, och lönen är inte direkt megahög, det brukar den inte vara för anställda inom ideella organisationer, dessutom blir det många timmar som jag aldrig tar ut någon ersättning för. Men jag överlever mer än väl, och jag trivs otroligt bra med att göra bra saker för andra. Har dock arbetat som B2B-säljare i närmare tjugo år och även haft eget säljföretag en tid.
Hur många är det i dag i Sverige som lever på att sälja Kyänis produkter?
Du säger det.
Ja men det är fantastisk att du trivs på ditt arbete och jobbar gratis emellan åt!
I promisse you, Mlm är inget för dig! Så fortsätt att trivas där du är, Mlm är inte för alla... Men ja känner att ja har inte så mycket att ge dig... Du har dina åsikter och det ska du naturligtvis få ha, men jag känner att det är lönlöst att diskutera något med någon som egentligen är mer för att sätta ditt än att den är seriöst intresserad av att veta vad det egentligen handlar om. Så jag avslutar här och önskar dig lycka till!
Citera
2013-06-01, 20:18
Medlem
constants avatar
Citat:
Ja men det är fantastisk att du trivs på ditt arbete och jobbar gratis emellan åt!
Ja, eller att jag får betalt för att syssla med min hobby.
Citat:
I promisse you, Mlm är inget för dig! Så fortsätt att trivas där du är, Mlm är inte för alla... Men ja känner att ja har inte så mycket att ge dig...
Det har aldrig varit frågan om Kyäni kan vara något för mig. Det skulle aldrig falla mig in att arbeta med uppsökande sälj till mina vänner och bekanta och vill en bekant sälja till mig tackar jag vänligt men bestämt nej, om det inte rör sig om begagnade grejer hen inte längre behöver.
Citat:
Du har dina åsikter och det ska du naturligtvis få ha, men jag känner att det är lönlöst att diskutera något med någon som egentligen är mer för att sätta ditt än att den är seriöst intresserad av att veta vad det egentligen handlar om. Så jag avslutar här och önskar dig lycka till!
Det är inte så mycket åsikter jag för fram, snarare fakta. Och så ber jag om belägg för era påståenden. Klarar du inte av det så ska du nog inte vara här.
Citera
2013-08-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ja, eller att jag får betalt för att syssla med min hobby.

Det har aldrig varit frågan om Kyäni kan vara något för mig. Det skulle aldrig falla mig in att arbeta med uppsökande sälj till mina vänner och bekanta och vill en bekant sälja till mig tackar jag vänligt men bestämt nej, om det inte rör sig om begagnade grejer hen inte längre behöver.
Det är inte så mycket åsikter jag för fram, snarare fakta. Och så ber jag om belägg för era påståenden. Klarar du inte av det så ska du nog inte vara här.

Jag håller på med ett seriöst mlm företag och de är de bästa jag nånsin gjort i hela mitt liv!
Här hjälps vi åt i team. Och jag älskar våra produkter och vill att alla ska prova dem. De ger även gott med pengar.
Inte bara dem där över som tjänar pengar. Utan även under tjänar, alla tjänar bra och en person under kan även tjäna mer än den över och gå om så att säga! Men först och främst älskar jag produkterna och de va dem som gjorde att jag ville gå med här.
Ni som inte kan skillnaden mellan pyramidspel och mlm ska vara tyst tycker jag för ni vet inte vad ni pratar om. De är stor skillnad mellan dessa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in