Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Ja, eller att jag får betalt för att syssla med min hobby.
Det har aldrig varit frågan om Kyäni kan vara något för mig. Det skulle aldrig falla mig in att arbeta med uppsökande sälj till mina vänner och bekanta och vill en bekant sälja till mig tackar jag vänligt men bestämt nej, om det inte rör sig om begagnade grejer hen inte längre behöver.
Det är inte så mycket åsikter jag för fram, snarare fakta. Och så ber jag om belägg för era påståenden. Klarar du inte av det så ska du nog inte vara här.
Jag håller på med ett seriöst mlm företag och de är de bästa jag nånsin gjort i hela mitt liv!
Här hjälps vi åt i team. Och jag älskar våra produkter och vill att alla ska prova dem. De ger även gott med pengar.
Inte bara dem där över som tjänar pengar. Utan även under tjänar, alla tjänar bra och en person under kan även tjäna mer än den över och gå om så att säga! Men först och främst älskar jag produkterna och de va dem som gjorde att jag ville gå med här.
Ni som inte kan skillnaden mellan pyramidspel och mlm ska vara tyst tycker jag för ni vet inte vad ni pratar om. De är stor skillnad mellan dessa!